Ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić i gradonačelnik Zagreba Milan Bandić otvorili su danas, 13. listopada 2017. godine na glavnom zagrebačkom trgu treći po redu Sajam zimnice i autohtonih proizvoda.

 

„U ponedjeljak se obilježava Svjetski dan hrane, a mi ovim Sajmom dajemo trodnevnu uvertiru jednoj od najvažnijih tema današnjice – hrani. Želim da ova tri dana zajedno razmišljamo o hrani, o polju na kojem je uzgojena, o rukama koje su o njoj brinule, o putu koji je ta hrana prošla prije nego što je došla do našeg stola. Želim da cijenite hranu i da cijenite ruke koje su je proizvele.“ – izjavio je ministar Tomislav Tolušić na otvaranju Sajma.

 

Sajam se održava od 13. do 15. listopada 2017. godine na Trgu bana Josipa Jelačića u organizaciji Ministarstva poljoprivrede i Grada Zagreba, a okuplja  120 izlagača iz svih hrvatskih županija. Na Sajmu se predstavljaju proizvodi zimnice te autohtoni proizvodi čiji je naziv zaštićen oznakom izvornosti i oznakom zemljopisnog podrijetla u Republici Hrvatskoj i u Europskoj uniji.

Prethodni članak15. listopada – rok za predaju dokumentacije za soju
Sljedeći članakPčelarima isplaćeno 14 milijuna kuna
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.