Hrvatska poljoprivredna komora i klaster Mali hrvatski proizvođač (MHP) zajednički pokreću projekt plasmana proizvoda proizvođača s područja stradalih u potresu te pozivaju proizvođače s nastradalih područja da se jave Hrvatskoj poljoprivrednoj komori kako bi njihovi proizvod pronašli put do potrošača u ovom teškom razdoblju nakon potresa.

-Na poziv i inicijativu tvrtke MHP Alimentum trade d.o.o, Hrvatska poljoprivredna komora poziva poljoprivredne proizvođače da nam se jave kako bi zajednički organizirali plasman njihovih proizvoda kroz trgovačku mrežu na području Hrvatske. U ovom trenutku naši proizvođači s područja stradalih u potresu, koji su članovi HPK, imaju ogromne probleme kako u proizvodnji, tako i u plasmanu svojih proizvoda, a vjerujemo da će ova inicijativa pomoći da se u razdoblju nakon potresa svi zajedno bolje organiziramo i plasiramo njihove kvalitetne proizvode do krajnjih kupaca u Hrvatskoj. Vjerujemo da će ovaj projekt biti prepoznat od potrošača koji će kroz kupnju lokalnih kvalitetnih proizvoda pomoći poljoprivrednicima i proizvođačima koji su nastradali u katastrofalnom potresu, izjavio je predsjednik Hrvatske poljoprivredne komore Mladen Jakopović.

-Nakon potresa koji je zadesio naše krajeve, MHP je zajedno sa svojim partnerima pokrenuo inicijativu bržeg i lakšeg plasmana robe lokalnih proizvođača.  Tvrtka već duži niz godina bilježi stalan rast i odlične rezultate u poslovima vezanim uz razvoj i distribuciju proizvoda malih lokalnih proizvođača. Partneri su nam lideru u maloprodaji u RH s kojima ćemo zajedničkim snagama osigurati maksimalan broj pozicija na širem tržištu Hrvatske, izjavio je direktor MHP Alimentum trade d.o.o. Marko Špiljar.

S obzirom na to da se u većini slučajeva radi o proizvođačima koji su svoj plasman vršili prema lokalnom stanovništvu putem tržnica, za koje je upitno kada će opet proraditi, naša uloga će biti redovan otkup i priprema proizvoda za tržište široke potrošnje. Svjesni smo da na putu stoji puno izazova a iste ćemo rado preuzeti. Konkretno, ideja je organizirati pakirni centar po svim standardima distribucije prehrambenih proizvoda u kojem bi ambalažirali i pripremali robu za daljnju distribuciju, naglašavaju iz Hrvatske poljoprivredne komore i MHP Alimentum trade.

MHP će pod svojim nazivom stavljati robu na tržište, a konačan plasman prema krajnjem potrošaču je već u procesu pripreme s ključnim partnerima. Partneri će osigurati police, logistiku te pomoći oko brendiranja dok na MHP Alimentum trade ostaju operativni izazovi oko označavanja, analiza, registracija te svih ostalih regula propisanih zakonom i pravilnicima o stavljanju robe na tržište. Projektom bi trebali biti obuhvaćeni među ostalim komunikacija prema proizvođačima, definiranje i ugovaranje otkupa, organizacija i opremanje pakirno-sabirnog centra te registracija istog, zdravstvene analize proizvoda, analize proizvoda na nutritivne vrijednosti, registracija proizvoda u sustav povratne naknade, brendiranje proizvoda, pakiranje i etiketiranje proizvoda, logistika i distribucija i drugo.

-Najveći izazov bit će organizacija pakirno-sabirnog centra zbog čega smo pozvali Hrvatsku poljoprivrednu komoru da se uključi u projekt. S obzirom na to da se po današnjim procjenama ne radi o velikom volumenu, vjerujemo da ćemo s maksimalno 200 kvadratnih metara imati dovoljno prostora da zadovoljimo cilj oko plasmana za 50-ak proizvođača koje možemo sustavno i planski razviti u kompetentne dobavljače. Prostor ćemo osigurati u našoj režiji, a od Hrvatske poljoprivredne komore smo zatražili da se uključi u segmentu opremanja prostora te ubrzavanju procedura oko registracije. Cijeli postupak odradit ćemo bez naknade za proizvođače što je još jedan od razloga zašto tražimo podršku Hrvatske poljoprivredne komore, krovne organizacije svih hrvatskih poljoprivrednika, zaključuje Marko Špiljar.

U narednim danima HPK će javnost izvijestiti o svim kontaktima i osobama koje će operativno kontaktirati s proizvođačima, te ćemo na mrežnim stranicama objaviti sve potrebne informacije oko daljnjih koraka i postupaka u ovom projektu. Ujedno ćemo angažirati i članove HPK, koji su svakodnevno na terenu, kako bi informacija o ovoj inicijativi stigla do svih proizvođača koji su spremni na suradnju te da projekt bude brzo pokrenut i realiziran. 

Sve stručne tekstove objavljene u Gospodarskom listu u razdoblju od 2015. do 2019. godine čitajte i u našoj Digitalnoj kolekciji koju možete naručiti ovdje

Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje