Kako bi osuvremenilo tradicionalne obrte i obrtnicima omogućilo da svojim proizvodima dodaju novu vrijednost i stvore novo tržište, Ministarstvo poduzetništva i obrta objavilo je natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava subjektima malog gospodarstva koji obavljaju djelatnost na obrtnički način i izrađuju proizvode tradicijskog i umjetničkog obrta pretežno ručnim radom i u malim serijama. Riječ je o pilot-projektu „Suvremeni dizajn tradicijskih i umjetničkih proizvoda“ kojim će se obrtima i trgovačkim društvima dodjeljivati potpore u iznosu od 50 tisuća do 100 tisuća kuna za projekt osuvremenjivanja tradicionalnog proizvoda.

Cilj je natječaja potaknuti obrtnike i poduzetnike da osuvremene svoje proizvode izrađene tradicionalnim tehnikama radi jačanja njihove konkurentnosti na tržištu, povećanja prepoznatljivosti tradicijskih i umjetničkih proizvoda te povećanja atraktivnosti. Uz to želi se potaknuti suradnja obrtnika i dizajnera radi stvaranja prepoznatljivog identiteta proizvoda tradicijskih i umjetničkih obrta, za što je Ministarstvo poduzetništva i obrta osiguralo 500.000 kuna.

Prijave za natječaj otvorene su od 15. rujna, a mogu se prijaviti oni obrti i trgovačka društva koji imaju sjedište na području Republike Hrvatske, koji su registrirani najmanje dvije godine do trenutka podnošenja prijave, koji su pozitivno poslovali u 2013., koji imaju prosječno do 249 zaposlenih u prethodnoj poslovnoj godini, imaju podmirene obveze poreza, prireza i doprinosa i obveze prema zaposlenicima, koji su u skladu s odredbama o potporama male vrijednosti. Sredstva iz natječaja mogu se iskoristiti za ulaganje u unaprjeđenje proizvodnje i razvoj novih proizvoda, uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete te marketinške aktivnosti.

Više o javnom pozivu i uvjetima iz natječaja možete pročitati ovdje.

Prethodni članakZa izgradnju uljare 1,1 milijun kuna iz IPARD-a
Sljedeći članakNovi paket potpore tržištu kvarljivog voća i povrća u iznosu od 165 milijuna EUR
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.