Ministarstvo poljoprivrede objavilo je Javni poziv srednjim školama za dodjelu bespovratnih sredstava za promociju i jačanje kompetencija strukovnih zanimanja u poljoprivredi. Za srednje škole osigurano je pet milijuna kuna, a mogu se javiti škole koje provode obrazovne programe u sektoru poljoprivrede, prehrane i veterine za projekte ulaganja u školska poljoprivredna gospodarstva i praktikume te povećanje dodane vrijednosti poljoprivrednim proizvodima škole ili školske zadruge.

Ukoliko se prijavljuje jedan prijavitelj (škola) maksimalan iznos potpore može biti 500 tisuća kuna, a ako se prijavljuju dva prijavitelja (partneri) maksimalan iznos potpore može biti milijun kuna. Najniža vrijednost zatraženih sredstava po projektu može iznositi 50 tisuća kuna. Javni poziv otvoren je do 23. studenog 2017. godine. Detaljne informacije o javnom pozivu, upute i obrasci dostupni su na mrežnim stranicama Ministarstva.

Naše poljoprivredne škole temelj su budućim mladim poljoprivrednicima kojima trebamo osigurati modernu opremu i sredstva za školski rad i učenje. Tako će steći znanja koja će im sutra pomoći na njihovim obiteljskim gospodarstvima. Mladi ljudi koji se odlučuju za poljoprivredna zanimanja već u ranoj dobi pokazuju što žele raditi u budućnosti. Na nama je da im pomognemo opremajući škole, praktikume i laboratorije – izjavio je ministar Tomislav Tolušić.

Prethodni članakKolač od bundeve
Sljedeći članakMinistrica Dalić u posjetu Poduzetničkoj zoni Pisarovina
Gospodarski list
Gospodarski list – sve što vrijedi znati u poljoprivredi Gospodarski list najstariji je i najčitaniji hrvatski časopis za poljoprivredu, s tradicijom dugom preko 180 godina. Kroz tri stoljeća pomaže poljoprivrednicima stručnim, aktualnim i korisnim sadržajem te i danas svakih petnaest dana stiže na adrese svojih vjernih pretplatnika. Naši autori su priznati stručnjaci, znanstvenici i poljoprivrednici. Uz tiskana i online izdanja, posjeduje bogatu biblioteku knjiga pod nazivom - Obitelj i gospodarstvo, organizira razne stručne konferencije iz područja agrobiznisa, kroz društvene mreže aktivno sudjeluje u svakodnevnici ljubitelja prirode i poljoprivrede. Opravdano je najveći specijalizirani - poljoprivredni medij u regiji. Cilj Gospodarskog lista je ostao isti od prvog broja – znanjem jačati poljoprivredu i selo.