src=Ministarstvo poljoprivrede i Grad Zagreb po četvrti put organiziraju Sajam zimnice i autohtonih proizvoda. Sajam će se održati u Zagrebu od 05. do 07. listopada 2018. godine na Trgu bana Josipa Jelačića, a okupit će 100-tinjak izlagača iz cijele Hrvatske. Na Sajmu će se predstaviti proizvodi zimnice te autohtoni proizvodi čiji je naziv zaštićen (ili u postupku zaštite) oznakom izvornosti i oznakom zemljopisnog podrijetla u Republici Hrvatskoj i u Europskoj uniji.

Kroz ovakve, ali i druge edukativne manifestacije poput Doručka s hrvatskih farmi i Naše domaće sada i ubuduće, Ministarstvo poljoprivrede želi potaknuti proizvodnju, prodaju i zaštitu poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda koji svojom dokazanom kvalitetom polako postaju konkurentan, prepoznatljiv i tražen proizvod na domaćem i vanjskom tržištu. Zaštićene oznake izvornosti, zemljopisnog podrijetla i tradicionalnog specijaliteta kojih Hrvatska ima čak 19 na razini EU, omogućavaju dodanu vrijednost vrhunskim domaćim proizvodima, a potrošačima jamče iznimnu kvalitetu i originalan način njihove pripreme.

 

Sajam će biti otvoren od 8 do 20 sati u petak i subotu te od 8 do 15 sati u nedjelju. Pekmezi, džemovi, ukiseljeno povrće i prerađevine, suho meso, med i brojni drugi proizvodi moći će se ovaj vikend pronaći na štandovima glavnog gradskog Trga.

Prethodni članakRazmnožavanje drijena
Sljedeći članakKako uzgajati kaki?
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.