Ovim putem obavještavamo sve potencijalne korisnike mjera iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina u razdoblju od 2014. do 2018. godine da uskoro slijedi raspisivanje novih natječaja iz tzv. “vinske omotnice”. Vinska omotnica iznosi 11,9 milijuna eura godišnje, a vinari i vinogradari mogu je koristiti kroz tri mjere:

  • Restrukturiranje i konverzija vinograda – ulaganja u strukturne promjene postojećih površina zasađenih vinogradima
  • Investicije u vinarije i marketing vina – ulaganja u proizvodnju ili marketing vina te razvoj novih proizvoda, procesa i tehnologija
  • Promidžba na tržištima trećih zemalja   – financirane promidžbe na tržištima trećih zemalja, koji omogućava povećanje izvoza vina izvan zemalja članica.

Natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja raspisat će se već do kraja travnja, a raspisivanje natječaja za Restrukturiranje i konverziju vinograda te Investicije u vinarije i marketing vina bit će pravovremeno najavljeno na stranicama Agencije za plaćanja. Svi korisnici navedenih mjera moraju biti upisani u Vinogradarski registar te ispunjavati ostale uvjete propisane pravilnicima o njihovoj provedbi koji su objavljeni u Narodnim novinama br. 146/13. Više informacija možete pronaći ovdje.

 width=

Prethodni članakOdržan sastanak s potencijalnim danskim investitorima
Sljedeći članakIzjava Komisije o delegiranim aktima o reformi ZPP -a
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.