Na Facebooku je, u grupi “Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom” pokrenut izbor u kojem se biraju vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene. Organizator je G.E.T. Report, medijska platforma zagrebačke Udruge G.E.T. (gastronomija, enologija, turizam).

Zašto izbori vinske Dame i vinskog Gospodina?

Kao što je to već dosta dugo u svijetu, tako i kod nas u zadnjih 10, 15 godina vinari i vinarke sve više postaju dio jet seta; prati ih se kamo izlaze, koje restorane posjećuju, njihove riječi imaju težinu, određeni krugovi prate njihov modni izričaj ili da to kažemo ukratko – vinari i vinarke, htjeli ili ne htjeli, postaju medijske osobe. Je li to dobro?

“Mi smatramo da jest.”, kaže Tomislav Stiplošek, predsjednik udruge G.E.T., “Kao prvo, medijska osoba sama po sebi izaziva pažnju, a posljedica toga je, naravno, marketing za njihova vina. Isto tako, stvara se određena percepcija oko vinara i vinarki pa takva, ‘ajmo reći, medijska slava prelazi i hrvatske granice te oni automatski postaju svojevrsni ambasadori hrvatskog vina; ne samo svoje vinarije, nego općenito. Medijska prepoznatljivost im omogućuje da se njihov glas jače čuje, što vjerujte, nikad nije loše. Neki vinari i vinarke su to prepoznali, neki još uvijek nisu, neki to koriste maksimalno koliko mogu, neki malo manje. U želji da istaknemo ljude koji su prepoznali vrijednost takve situacije, organizirali smo ovaj izbor, a možda najjači motiv je da one, koji to još nisu prepoznali, uputimo u pravom smjeru. Ono što ocjenjujemo u ovom izboru su: stil, karizma, javni nastupi, ‘ono nešto’, tzv. X faktor, komunikativnost, ali i vina.”

Kako se odvija izbor vinske Dame i vinskog Gospodina?

Uredništvo G.E.T. Reporta predložilo je svoj izbor, a publika ima mogućnost nominirati osobe po svojem izboru. Nominacije traju do 30.9.2020. Nominirana osoba može biti vinar ili zaposlenik vinske kuće vidljiv javnosti. U finalni izbor će ući deset muških i deset ženskih osoba s najviše lajkova.

Nominacija se vrši tako da se u Facebook grupu “Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom” objavi fotografija osobe koju se nominira, uz sljedeće podatke: izvor fotografije, ime i prezime nominirane osobe, vinarija i funkcija, kao i razlog za nominaciju.

Izbor će se  odvijati od 1.10. – 31.10.2020. Publika će glasati za svoje favorite na društvenim mrežama, a žiri odvojeno. Lajkovi publike donose 50% ocjene, a bodovi žirija 50%.  U ocjenjivanju treba uzeti u obzir, prije svega, kao što je rekao Tomislav Stiplošek, ‘ono nešto’, tzv. X faktor. Ocjenjuju se osobni stil, karizma, način komunikacije,… To uključuje javne nastupe, osobni pristup prezentaciji,  marketing na društvenim mrežama i uopće komunikaciju s medijima i publikom.

Članovi žirija su različitih zanimanja, no redom poznavaoci vina i vinske scene, a dolaze iz svijeta mode, umjetnosti, lifestylea i komunikacija. To su:  Tomislav Stiplošek, Sanja Muzaferija, Suzy Josipović Redžepagić, Vlatka Vužić,  Andreja Pančur, Dijana Grgić, Vedrana i Giuliano Dodig, Ronald Braus, Rene Karaman i Željko Garmaz. 

“Zahvalni smo članovima žirija što su stali uz našu ideju, kao i sponzorima koji su prvi prepoznali i podržali ovu akciju, a to su: Barcaffe espresso, destilerija Aura i bačvarija Srnec. Velika hvala i  svim medijima koji ju podržavaju svojim objavama i praćenjem izbora.” – dodaje Tomislav Stiplošek, predsjednik udruge G.E.T.

Link na album s nominacijama: https://www.facebook.com/groups/vinskirazgovori/permalink/286430459310450/

Prethodni članakOstali članci u ovom broju
Sljedeći članakGMO – ZA ili PROTIV?
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.