Seminar Europskog udruženja agrarnih ekonomista u Zagrebu organizira Agronomski fakultet u okviru projekta AgriFoodBoost (AgriFoodBoost–Boosting Excellence in Experimental Research for Agri-Food Economics and Management, br. 952303; https://agrifoodboost.agr.hr/) kojeg financira EU kroz program Obzor 2020. Suorganizator seminara je Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED), a pokrovitelj Ministarstvo poljoprivrede.

Značaj seminara

Sve veći broj studija se danas bavi izučavanjem ponašanja pojedinaca, firmi ili javnog sektora prilikom donošenja odluka. To je dovelo do brzog razvoja eksperimentalne i bihevioralne ekonomije koje proučavaju ljudsko ponašanje u kontroliranom laboratorijskom okruženju ili na terenu. I eksperimentalna i bihevioralna ekonomija (EBE) pronašle su svoj put u istraživanje ekonomije poljoprivrede, hrane i okoliša, proširujući naše razumijevanje o tome kako učinci psiholoških, kognitivnih, emocionalnih, kulturnih i društvenih čimbenika mogu oblikovati odluke pojedinaca i institucija. Kontinuirani napredak istraživačke metodologije u eksperimentalnoj i biheviorističkoj ekonomiji nudi korisne uvide za podršku donošenju odluka u poslovanju, vladi i javnom sektoru.

To je osobito važno za poljoprivredno-prehrambeni sektor i sektor zaštite okoliša, gdje je prijenos rezultata istraživanja i inovacija izazovan specifičnostima sektora, kao što je velik broj poduzeća bez kapaciteta za istraživanje i inovacije, nisko prihvaćanje inovacija, kao i slabe veze između akademske zajednice i agrobiznisa. Cilj ovog seminara je okupiti ugledne svjetske znanstvenike i stručnjake iz područja eksperimentalna i bihevioralna ekonomija iz područja poljoprivrede, hrane i okoliša te ponuditi prostor za raspravu i razmjenu znanja iz metodološke ili empirijske perspektive.

Kad?

8. i 9. rujna, od 09:00 – 19:00 sati

Gdje?

Hotel International, Miramarska 24, Zagreb

Seminar će se održati na engleskom jeziku, a detaljan program seminara moguće je vidjeti na:

https://183eaae.agr.hr/index.php/programme/

Ova slika ima prazan alt atribut ; naziv datoteke je AFB_1070x590-copy-1024x479.png
Ova slika ima prazan alt atribut ; naziv datoteke je EAAE_Logo.png
Prethodni članakKukuruzni roščići
Sljedeći članakHrvatsko vino ide u svijet
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.