Grad Zagreb, Gradski ured za gospodarstvo, ekološku održivost i strategijsko planiranje, 12. i 13. travnja 2025. od 10.00 do 19.00 na Trgu Krešimira Ćosića, organizira manifestaciju ”Uskršnji ceker na Trešnjevci”. Na manifestaciji će vlastite proizvode promovirati tridesetak proizvođača s ekološkim certifikatom i s oznakom „Plavi ceker“ uz popratni program.

Ovom manifestacijom želimo pomoći našim proizvođačima u plasmanu njihovih proizvoda. Potrošače pozivamo da se opskrbe vrijednim i provjerenim domaćim delicijama u vrijeme nadolazećeg Uskrsa. To su mesni proizvodi, sirevi, džemovi, pekmezi, sokovi, med, ekološko voće i povrće, jaja itd. Uz prigodnu glazbu i DJ-a u sklopu manifestacije, u subotu 12.04. u prijepodnevnim satima održati će se edukativna radionica „Udruge biofila Hrvatske“ pod nazivom „Novo povrće“, radionica izrade pisanica i promocija tradicijske kulture i baštine grada Zagreba i okolice u organizaciji udruge „Hrvatska kuća“, javnozdravstvene aktivnosti (mjerenje krvnog tlaka, razine glukoze u krvi, CO u izdisaju, savjetovanja..) u organizaciji NZJZ „Andrija Štampar“, prezentirati će se aktivnosti Crvenog križa grada Zagreba vezane uz Banku hrane i doniranje hrane. Oba dana održavat će se mala škola košarke „3×3“, a najmlađi će se moći  besplatno zabaviti na napuhancima.  

Jedan od ciljeva ove manifestacije je oživjeti Trg Krešimira Ćosića i obogatiti pred Uskrs društveno-gospodarske sadržaje u kvartu. Pozivamo Zagrepčanke i Zagrepčane da posjete „Uskršnji ceker na Trešnjevci“. Opskrbite se direktno od proizvođača vrijednim i ukusnim domaćim proizvodima uz bogat edukativni i zabavni program.

Prethodni članakNe propustite jubilarna 30. Krmiva u Opatiji
Sljedeći članakŠto nakon poplave – kako sanirati i nadoknaditi štete?
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.