Pripremite (za oko 2,5 kg smjese):

✦2 kg marinirane veprovine,

✦1/2 kg svinjske lopatice,

✦3 jušne žlice kuhinjske soli,

✦1 čajnu žličicu mljevenoga muškatnog oraščića,

✦1 čajnu žličicu kima,

✦1 čajnu žličicu sušene gorušice,

✦2 češnja mljevenog češnjaka promiješana u malo vode,

✦1 šalicu vode,

✦tanka svinjska crijeva

Za marinadu:

✦3 šalice crvenog vina,

✦2 lovorova lista,

✦1 šalicu razrijeđenoga vinskog octa,

✦15 zrna papra,

✦1 usitnjenu mrkvu,

✦1 glavicu usitnjenog luka,

✦1 čajnu žličicu sušene kadulje.

Vrijeme mariniranja: 3 – 4 dana na hladnom.

Mariniranu divljač i svinjsku lopaticu narežemo na manje komade i propustimo kroz stroj za mljevenje s otvorima rezne ploče promjera 6 mm. Samljevenom mesu dodamo pripremljene začine i promiješamo postupno ulijevajući procijeđenu vodu u kojoj je odstajao češnjak. Prema potrebi dodamo još vode da ne dobijemo presuhusmjesu. Posudu s nadjevom ostavimo nekoliko sati na hladnom, dotjeramo okus i punimo pripremljena crijeva. Oblikujemo 15 – 20 cm dugačke parove kobasica i do uporabe čuvamo na hladnom. Poslužuju se kuhane u varivima ili pečene na roštilju.

Pročitajte još:

Priprema suhomesnatih proizvoda od mesa domaće i divlje svinje

Proizvodnja kobasica i salama od mesa divljači

Srneće kobasice 

Lovačke kobasice

Prethodni članakLovačke kobasice
Sljedeći članakSrneće kobasice
Gospodarski list
Gospodarski list – sve što vrijedi znati u poljoprivredi Gospodarski list najstariji je i najčitaniji hrvatski časopis za poljoprivredu, s tradicijom dugom preko 180 godina. Kroz tri stoljeća pomaže poljoprivrednicima stručnim, aktualnim i korisnim sadržajem te i danas svakih petnaest dana stiže na adrese svojih vjernih pretplatnika. Naši autori su priznati stručnjaci, znanstvenici i poljoprivrednici. Uz tiskana i online izdanja, posjeduje bogatu biblioteku knjiga pod nazivom - Obitelj i gospodarstvo, organizira razne stručne konferencije iz područja agrobiznisa, kroz društvene mreže aktivno sudjeluje u svakodnevnici ljubitelja prirode i poljoprivrede. Opravdano je najveći specijalizirani - poljoprivredni medij u regiji. Cilj Gospodarskog lista je ostao isti od prvog broja – znanjem jačati poljoprivredu i selo.