width=– 5 žlica ekstra djevičanskog maslinovog ulja
– 400 g pilećeg filea
– 1 poriluk (100 g)
– 1/2 žličice nasjeckanog ružmarina
– 1 crvena paprika (200 g)
– 1 žuta paprika (150 g)
– 250 g krumpira
– 1 mješavina za gulaš i paprikaš

Na zagrijanom ulju popecite meso narezano na kockice da dobije zlatnu boju. Dodajte nasjeckani poriluk i ružmarin i pirjajte na laganoj vatri, zatim dodajte narezane paprike i još kratko popecite uz miješanje. Dodajte krumpir narezan na kockice, podlijte s malo vode i poklopljeno na laganoj vatri kuhajte 10 minuta. Maknite s vatre, dodajte vodu (700 ml), umiješajte sadržaj mješavine za gulaš i paprikaš i vratite na vatru. Kad zakuha kuhajte još oko 10 minuta.

Prethodni članakOstali članci u ovom broju
Sljedeći članakSalata Dolores
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.