width=– 100 g suhog slanutka, namakanog preko noći (može se koristiti slanutak iz konzerve od 200 g)
– 4 crvene paprike očišćene i narezane na četvrtine

Za preljev :
– 1 žlica mirisnog octa
– 2 žlice ekstra djevičanskog maslinovog ulja
– 4 mlada sitno nasjeckana luka
– 1 režanj češnjaka
– 2 žlice miješanog svježeg bilja, npr. peršina, majčine dušice i kadulje
– sol i svježe mljeveni crni papar, po ukusu

Stavite namočeni slanutak u veliku duboku tavu i prekrijte s dosta vode. Zakuhajte, pa smanjite vatru i kuhajte, napola poklopljeno, 1-2 sata dok slanutak ne omekša. U međ uvremenu u velikoj zdjeli izmiješajte sve sastojke za preljev. Zagrijte pećnicu na 250 °C. Premažite koru paprika s malo preljeva, pa ih pecite 8-10 minuta da kora potamni i stvore se mjehurići. Stavite paprike u plastičnu vrećicu i ostavite 5 minuta, potom ih ogulite i narežite po dužini. Umiješajte paprike u preljev, zatim dodajte slanutak i dobro promiješajte. Pustite da se ohladi prije posluživanja.

Prethodni članakFantastični gulaš
Sljedeći članakPunjeni pohani lungić s umakom od gljiva
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.