width=– 2 žumanjka
– 3 žličice instant kave
– 500 ml mlijeka
– 50-70 g šećera
– 1 vanilin šećer
– 3 lista želatine
– 2 bjelanjka
– 150 ml slatkog vrhnja

Izmiješajte žumanjke i instant kavu s malo mlijeka. Ostatak mlijeka i vanilin šećer skuhajte, maknite s vatre i umiješajte žumanjke s kavom i otopljenu želatinu. Dobivenu kremu ohladite da bude mlaka, pa dodajte snijeg od bjelanjaka i izmiksano slatko vrhnje, te sve dobro izmiješajte. Gotovu kremu servirajte u odgovarajuće čaše, te ohladite. Ukrasite čokoladnim mrvicama i tučenim slatkim vrhnjem.

Prethodni članakMedomak  s ladÂŤoled
Sljedeći članakVoćna princeza
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.