Umak (za 4 čaše): 30 dag jagoda ili šumskog voća, 2 žlice šećera u prahu, 1 žlica gustina, Krema: 3,6 dcl čvrstog jogurta, 8 dag šećera u prahu, 2 žlice soka od limuna, nekoliko kapi arome vanilje, 2 dcl vrhnja za šlag

Priprema umaka: Jagode oprati i izrezati na polovice. Dodati im šećer i gustin, a zatim ih usitniti štapnim mikserom. Smjesu od jagoda prokuhati oko 5 minuta, da se malo zgusne. Priprema kreme: Izmiješati jogurt, šećer, sok od limuna i aromu vanilije pa dodati tučeno vrhnje za šlag. Čašice smočiti hladnom vodom. Dio kreme staviti na dno, preliti s malo umaka od jagoda pa staviti drugi dio kreme. Dobro ohladiti. Prije posluživanja ukrasiti ploškama jagoda. Recept iz knjige „Premium kolači – deserti i slastice“

Prethodni članakUzgoj banijske šare – isplativ
Sljedeći članakHrvatska poljoprivreda nakon 2020. – poljoprivrednici uključite se u izradu strategije
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.