""
Gospodarski list i Infomart Zagreb, pod pokroviteljstvom Hrvatskog
društva biljne zaštite, organiziraju prvi izbor za najbolju
poljoljekarnu u Hrvatskoj.

U dvije kategorije;
POLJOLJEKARNA (do 100 m² zatvorenog prodajnog prostora) i
POLJOLJEKARNA – distribucijski centar (više od 100 m² zatvorenog prodajnog
prostora)

Izmeđ u 26 potencijalnih kandidata, prosudbeno tijelo koje imenuju organizatori, odabrat će
prema unaprijed utvr enim kriterijima najbolju poljoljekarnu u Hrvatskoj u 2014. godini.

                           

Izbor podržava

                

 
""   
""

PRIJAVNICA

Ovdje vam predstavljamo svih 26 objavljenih kandidata:
___________________________________________________________________________

"" 

1. Godina osnutka
Vrtni centar Flora otvorio je svoja vrata 2013. godine.
2. Broj zaposlenih
Troje zaposlenih agronoma VSS, 1 VŠS, ostatak trgovci.
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Agronomi pružaju usluge savjetovanja tijekom cijele godine.
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
Više od 11000 artikala
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
Unutarnji prodajni prostor 2200 m², vanjski 1500 m².
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Da, za područje Grada Zagreba besplatna dostava, ostalo po dogovoru.
7. Radno vrijeme
Pon-sub: 8-20 h.
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Da, bez ikakvih teškoća sve vrste vozila.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
100 – tinjak parkirališnih mjesta.
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
Oglašava u dnevnom tisku, na radio postajama, ali i putem jumbo plakata. Putem letaka i promo materijala s popustima nastoji privući nove kupce. Web stranica www.granarium.hr.
11. Ciljevi u 2014.
Cilj je postati najbolji Vrtni centar u Zagrebu i okolici, a svojim proširenjem asortimana privući što veći broj kupaca, te time stvoriti široku mrežu kupaca hobista, profi proizvođača – kooperanata i zadovoljnih kupaca – poljoprivrednika.
12. Dugoročne ambicije
Puno se radi na proširenju ekološkog asortimana, te dugoročno osposobiti i otvoriti jedinstvenu eko tržnicu u sklopu centra, gdje bi domaći eko proizvođači mogli nuditi svoje zdrave proizvode.
13. Akcije, popusti, promocije…
Konstantne akcije, vikend i tjedne promocije, te svakodnevni artikli na popustu.
14. Suradnja s domaćim tvrtkama
Vrtni centar Flora surađuje sa svim poznatim domaćim tvrtkama.
15. Po čemu je poljoljekarna posebna
U Flori se uvijek dobe adekvatni savjeti uz cjelokupnu ponudu, ali i cijelog područja agronomije. Zastupljenošću organskih gnojiva promiče važnost održive poljoprivrede u kojoj se velika pažnja polaže na zaštitu okoliša. Otvaranje eko tržnice kao jedinstvenog programa uz ponudu svježih, ekološki uzgojenih namirnica.
16. Slogan tvrtke
„Flora-sve za vaš vrt!“ 

""__________________________________________________________________

"" 

1. Godina osnutka
Agrocentar Bartolovec djeluje od 2001. godine.
2. Broj zaposlenih
4 zaposlenih, agronom (VVV), tehničar za zaštitu bilja, prodavači.
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Djelatnici pružaju potpuno savjetovanje svakom kupcu posebno.
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
Više od 10 000 artikala.
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
Zatvoreni prodajni prostor 300 m², vanjski prodajni dio 300 m², skladište 100 m².
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Da, na usluzi kupcima, osobito onima koji nemaju vlastiti prijevoz.
7. Radno vrijeme
Pon-pet: 7-19 h, sub: 7-13 h.
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Da, pristup svim vozilima izravno do ulaza u prodajni dio.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za auomobile)
30 parkirališnih mjesta, moguće i više vozila.
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)   
Facebook stranica Agrocentri Lupres Službeni Profil, gdje se kupci obaviještavaju o svim novostima. Oglašavanje u novinama i na radio postajama uz informiranje o novim programima, akcijama, događanjima i dr, te web stranica www.lupres.hr.
11. Ciljevi u 2014.
Omogućiti poljoprivrednicima što jednostavniju kupovinu repromaterijala za sjetvu. Zadržati i povećati stručnost osoblja pohađanjem edukacija.
12. Dugoročne ambicije
Proširenje na pčelarski, ribički i lovački asortiman. Želja je postati vodeći u asortimanu sustava za natapanje uz pružanje stručnog savjetovanja i instalacije takvih sustava. Pomaganje poljopri- vrednicima u svladavanju novih propisa EU, uz edukacije.
13. Akcije, popusti, promocije…
Svakodnevno osmišljene akcije, popusti, nagrađuje se vjernost kupaca nagradnim tombolama, te se na Danima otvorenih vrata priređuje druženje proizvođaća i kupaca uz brojne bogate nagrade.
14. Suradnja s domaćim tvrtkama
Na prvo mjesto se uvijek stavljaju domaći proizvođači i dobavljači, no u ponudi su proizvođači i ostalih renomiranih kuća.
15. Po čemu je poljoljekarna posebna
Širinom asortimana (od početka do kraja proizvodnje), osluškuju se potrebe kupaca i sukladno tome proširuje asortiman, a obzirom da se kupci sve više zanimaju za ekološki prihvatljivija sredstva i organska gnojiva, u ponudi se nalazi široki asortiman eko proizvoda. Stručnost i edukacija na prvom mjestu.

16. Slogan tvrtke
„ Za vaš vrt, okučnicu, polje – na jednom mjestu sve najbolje!“

"" __________________________________________________________________

   "" 

1. Godina osnutka
Poljocentar d.o.o.  je osnovan 1992. g. a poljoljekarna 2000. g.
2. Broj zaposlenih
Ukupan broj zaposlenih u poljoljekarni je 11, od kojih 6 dipl.ing.agr., 2 poljoprivredna tehničara i 3 trgovca.
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Da, kupcima se pružaju savjetodavne usluge unutar poljoljekarne, no
organiziraju se i stručna predavanja u suradnji s proizvođačima
sjemenske robe i sredstava za zaštitu bilja.
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
Između 4000 i 5000 artikala, ovisno o sezonskom dijelu godine.
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
Poljoljekarna se prostire na 440 m² unutarnjeg prodajnog prostora, 290 m² skladišnog dijela, te 7800 m² vanjskog dijela.
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Kupcima se redovito vrši dostava, pomoću kamionskih i kombi dostavnih vozila.
7. Radno vrijeme
Pon -pet:  7 – 20 h, sub: 7 – 14 h.
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Da, bez zapreke za sve vrste vozila.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
34 parkirališnih mjesta.
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
Oglašava putem vlastite internetske stranice www.poljocentar.hr, gdje se mogu pronaći sve bitne informacije, te putem javnih glasila.
11. Ciljevi u 2014.
Proširiti postojeći asortiman, vodeći  računa o inovacijama proizvođača, bilo u profesionalnom ili amaterskom pogledu.
12. Dugoročne ambicije
Unaprijeđenje postojećih usluga i prodajnog asortimana svih prisutnih
grupa roba vezanih uz poljoprivrednu proizvodnju, te stručno
osposobljavanje, u cilju ostvarenja boljih poslovnih rezultata i
unaprjeđenja poljoprivredne proizvodnje.
13. Akcije, popusti, promocije…
Popusti i akcije organiziraju se tijekom cijele godine. Posebno se vodi
računa o akcijskim cijenama aktualnih artikala (sezonskih).
14. Suradnja s domaćim tvrtkama
Suradnja s domaćim proizvođačima i uvoznicima sjemenske robe, zaštitnih
sredstava, te sustava za navodnjavanje, pčelarskog programa, plasteničke
proizvodnje i ostalog.
15. Po čemu je poljoljekarna posebna
Po širini asortimana, kako u poljoprivredi tako i građevini,  jer se u sklopu prodavaonice nalazi i građevinski odjel prodaje.
16. Slogan tvrtke
„ Vaš centar – Poljocentar!“

""

___________________________________________________________________________

""  

1. Godina osnutka
Tvrtka Shanecco d.o.o.  je osnovana 1994. godine.
2. Broj zaposlenih
5 zaposlenih, a agronom pruža savjete vezane za poljoprivredu.
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Savjetovanja za primjenu zaštitnih sredstava i dr. pitanja za poljoprivredu.
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
2000 artikala.
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
Djelatnost se obavlja u 100 m² unutarnjeg i 120 m² vanjskog prostora.
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Dostava robe obavlja se u krugu 100 km.
7. Radno vrijeme
Pon.-pet: 7-19h, sub: 7-19h. Izvan sezone od 7 – 15 h.
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Da.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za auomobile)
5 parkirališnih mjesta.
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)   
Lokalne novine i  radio u vrijeme sezone.
11. Ciljevi u 2014.
Proširenje asortimana, a kako se radi o posebnom podneblju, kupci su
zahtjevniji kada se radi o sadnicama cvijeća, odnosno uređenju vrtova,
te im se želi pružiti najbolji mogući omjer kvalitete i cijene.
12. Dugoročne ambicije
Sve što traži, kupac nabavlja u najkraćem mogućem roku, te se time
proširuje asortiman robe i mreža kupaca. Želja je zadržati ovakav način
poslovanja, da kupac uvijek dobije svježe pakiranu, i robu koja se ne
zadržava predugo na policama.
13. Akcije, popusti, promocije…
Prati se ponuda i potražnja, posebno zalihe, budući da se među zalihama
nalaze i robe  kraćeg roka trajanja, a sukladno tome stavljaju se na
akciju. U suradnji s pojedinim dobavljačima unaprijed se dogovaraju
akcije i promocije. Shanecco u lipnju slavi 20. obljetnicu od osnutka,
te kupce očekuje 10 % na cjelokupni asortiman.
14. Suradnja s domaćim tvrtkama
Suradnja sa domaćim tvrtkama je dobra, nastoji se tu suradnju svakim
danom poboljšati. S dobavljačima se posluje na području cijele Hrvatske,
a u posljednje vrijeme poslovanje se proširuje i na poljoprivredna
gospodarstva.   
15. Po čemu je poljoljekarna posebna
Po uslugama, i to popravcima poljoprivrednih strojeva, savjetovanjima
vezanim za poljoprivredu  i asortimanu robe za pčelarstvo, koje se rjeđe
može naći u ostalim  poljoprivrednim trgovinama na području.      
16. Slogan tvrtke
„Uvijek na usluzi – Shanecco!“     

""

___________________________________________________________________________

"" 

1. Godina osnutka
Tvrtka osnovana 1994. godine, poznata i kao Sjemenarna Viškovo.
2. Broj zaposlenih
27 djelatnika od kojih 5 VSS, poljoprivredni tehničar,  vrtlari i ostali.
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Da,  savjetodavne usluge koje izravno, telefonski ili putem interneta
pruža stručno osoblje koje nudi i hortikulturna rješenja.   
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
Više od 10000 artikala, koji se mijenjaju ovisno o sezoni
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
Prodajni prostor 2000 m² (poljoprivredna i veterinarska ljekarna,
servis). Na preostalih 3000 m² je skladište i parkirališni prostor.
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Da, roba se dostavlja besplatno u krugu do 30 km.
7. Radno vrijeme
Pon-pet: 8-20 h, sub: 8-14 h, a ned: 8-13 h.
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Da.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
Za pedesetak osobnih vozila.
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
Internetska stranica www.vrtnicentar.hr,
newsletter, letci, povremeno oglašavanje u tisku, radio i televizijskim
postajama. Autorski tekstovi stručnjaka Centra o aktualnim
poljoprivrednim temama.
11. Ciljevi u 2014.
Da kupci kao i uvijek budu u prvom planu, te da se dosljedno prate i
primjenjuju nove zakonske odredbe vezane za poljoprivrednu ljekarnu,
dodatno stručno usavršavanje djelatnika i proširenje asortimana.
12. Dugoročne ambicije
Proširiti prodajni prostor, izgraditi staklenik i povećati  kapacitet rasadnika, te sukladno tome i broj zaposlenih.
13. Akcije, popusti, promocije…
Redovito akcije, popusti i promocije. U tijeku akcija eko proizvoda  za
zaštitu od štetnika i biljnih bolesti, promotivna prodaja hrane za kućne
ljubimce. Posebno se ističu akcijske prodaje cvijeća i voćnih sadnica u
suradnji s općinom Viškovo. Centar nagrađuje kupce popust bonom od 30
do 1.100 kn za sve načine plaćanja.   
14. Suradnja s domaćim tvrtkama
Većina artikala nabavlja od domaćih tvrtki.
15. Po čemu je poljoljekarna posebna
Kupci od prvog dana znaju da mogu dobiti kvalitetan savjet, a u bogatom i
raznovrsnom asortimanu proizvoda je živa perad, stočna hrana i bazični
proizvodi koji se nude već dva desetljeća. Na jednom mjestu sve potrebno
za uređenje vrta, okućnice, stočnu hranu, potrepštine za kućne
ljubimce, savjeti agronoma i veterinara, servisne usluge, mini tržnica,
caffe bar.
16. Slogan tvrtke
 „Vrtni centar Viškovo – s ljubavlju prema vrtu!“

""

__________________________________________________________________

"" 

1. Godina osnutka
Zaprešićanka je osnovana 1995. godine, a poljoljekarna u Pojatnom 2012. godine.
2. Broj zaposlenih
Tri agronoma, jedan tehničar i dvoje prodavača.
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Da, savjetovanje vezano uz cijelogodišnje aktivnosti u poljoprivredi iz
svih područja, uz obilazak terena na zahtjev proizvođača.
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
Više od 10000 artikala.
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
14 270 m²,  od kojih 170 m² unutarnji prostor i 215 m² skladišnog.
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Da, za sve kupce bez obzira na količinu.
7. Radno vrijeme
Pon-pet: 7 – 19 h, sub: 7 – 14 h.
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Da, na raspolaganju je veliko dvorište.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
50 parkirališnih mjesta.
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
Zaprešićanka redovito oglašava o promocijskim aktivnostima na lokalnim radio postajama. Putem vlastite web stranice www.zapresicanka.hr se mogu pronaći sve dodatne informacije vezane uz poslovanje.
11. Ciljevi u 2014.
Još bogatijom ponudom privući veći broj kupaca, kako bi na jednom mjestu
pronašli baš sve za svoj vrt i poljoprivredu. Proizvođačima omogućiti
što povoljniju sjetvu, zaštitu bilja i usjeva.
12. Dugoročne ambicije
Proširenje na lovački, ribički i pčelarski program. Uz organizaciju
edukacija, cilj je pomoći zainteresiranim korisnicima u tumače- nju
novih propisa Europske unije iz područja poljoprivrede. Sustavno raditi
na edukaciji zaposlenika.
13. Akcije, popusti, promocije…
Akcije na sezonski asortiman, te akcije na dnevnoj bazi. Popusti se odobravaju i na količinu.
14. Suradnja s domaćim tvrtkama
Na prvom je mjestu suradnja s domaćim proizvođačima. Nastoji se držati kvalitetna roba svih renomiranih imena.
15. Po čemu je poljoljekarna posebna
Poljoljekarna Zaprešićanka ističe se na svom području širinom
asortimana, ljubaznim i stručnim osobljem, pristupačnim cijenama, te
robom široke potrošnje (hladnjaci Gorenje, boje i lakovi, usisavači,
bušilice, kosilice, vinarski program i dr.).
16. Slogan tvrtke
„Za svaki čas – Zaprešićanka za vas!“

""

 

__________________________________________________________________

"" 

1. Godina osnutka
Tvrtka Kokot Agro d.o.o.  osnovana je 2004. godine.
2. Broj zaposlenih
11 zaposlenih, od kojih 4 agronoma i 2 diplomirana ekonomista
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Stručno savjetovanje tijekom cijele godine u području agronomije, enologije i sustava za natapanje.
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
Više od 2200 artikala, a ovisno od sezone i više.
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
Prodajni prostor 70 m², 200 m² skladišta i 300 m² parkirališta.
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Da, po dogovoru s kupcima je besplatna dostava.
7. Radno vrijeme
Pon-pet: 7-17 h, sub: 7-13 h
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Da.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
15 parkirališnih mjesta.
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
Redovite i aktualne vijesti putem vlastite internetske stranice,
Facebook stranice KOKOT-AGRO-doo, oglašavanja tijekom cijele godine na
lokalnim radio i tv postajama, kao i u sredstvima javnog tiska,
promidžbene brošure i letci.
11. Ciljevi u 2014.
Postati najjači distributer za enologiju, te jače usmjeravanje
promotivnih aktivnosti prema profesionalnim proizvođačima – vinarima, na
području cijele Hrvatske.
12. Dugoročne ambicije
Zadržati distributerstvo poznatih svjetskih brendova: Vason enologica,
DSM, Infaco, Trust, te proširiti ponudu i na druge svjetski poznate
brendove, kako bi se omogućila što raznovrsnija ponuda.
13. Akcije, popusti, promocije…
Akcije tijekom cijele godine, količinski popusti i izvrsne cijene inox
asortimana. Kokot Agro organizira minimalno 2 puta godišnje predavanje
vinarima (prije početka korištenja zaštitnih sredstava, bistrenja vina,
te prije berbe), i to na području cijele Hrvatske.
14. Suradnja s domaćim tvrtkama
Suradnja s domaćim tvrtkama je odlična, kako za lozne cijepove, voćne
sadnice, tako i sjemenske robe i sredstava za zaštitu bilja. Zastupljeni
su i ostali svjetski brendovi.    
15. Po čemu je poljoljekarna posebna
Najveća posebnost je u asortimanu, velika ponuda za vinarstvo i
vinogradarstvo, te se izdaje posebna brošura precizne enologije s
popisom sredstava i opreme. Gotovo ne postoji proizvođač sredstava za
zaštitu bilja koji nije zastupljen. U sklopu tvrtke postoji i enološki
laboratorij.
16. Slogan tvrtke
„Iskustvo, znanje, kvaliteta = Kokot Agro!“

""___________________________________________________________________________

""

1. Godina osnutka
2000. godine je osnovana tvrtka Jematva Zorni d.o.o.
2. Broj zaposlenih
6 zaposlenih, 2 agronoma (zaštita bilja, voćarstvo, enologija), 1 serviser, 2 trgovca i prodajni savjetnik za natapanje.
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Da.
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
5000 artikala.
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
Unutarnji dio 450 m², vanjski dio 1000 m².
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Da, paletno.
7. Radno vrijeme
Pon-pet: 7 – 19 h, sub: 7 – 14 h
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Sve vrste vozila bez zapreka.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za auomobile)
20 parkirališnih mjesta.
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)   
Kroz web stranicu  www.jematvazorni.hr kupci mogu pratiti asortiman i sva bitnija događanja, popuste i akcije.  Oglašavanje u lokalnim novinama.
11. Ciljevi u 2014.
Usavršavanje u maloprodaji, kako bi se zadovoljile potrebe kupaca koji redovito traže nove proizvode.
12. Dugoročne ambicije
Novi programi, novi oblici prodaje prema EU standardima, i daljnja
odlična suradnja s proizvođačima, zastupnicima i kupcima. Zadržati i
poboljšati postojeće stanje u trgovini u vidu ponude, uslužnosti i
edukacije kupaca. Jematva Zorni ima bogat program mehanizacije, pa je
dugoročna ambicija proširenje u tom segmentu.
13. Akcije, popusti, promocije…
Jematva Zorni ima redovite sezonske akcije, popuste na količinu, popust na gotovinu.
14. Suradnja s domaćim tvrtkama
Da, s vodećim tvrtkama u Hrvatskoj.
15. Po čemu je poljoljekarna posebna
Po asortimanu, usluzi i cijenama jer se trudi pratiti stanje i potražnju
na tržištu, te sukladno tome prilagoditi cijene kako bi se kupci uvijek
rado vraćali. Stručno osoblje Jematva Zorni trudi se pružiti sve
potrebne informacije, kvalitetnu uslugu, odličnu ponudu s dobrim
cijenama.
16. Slogan tvrtke
„Vaš izbor, vaše povjenje!“   

"" 

___________________________________________________________________________

"" 

1. Godina osnutka
Lupres d.o.o. osnovan 1996., Agrocentar Nedeljanec 2012.
2. Broj zaposlenih
5 zaposlenih, agronom, agronom VŠS, tehničar, prodavači.
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Savjetovanje svakom kupcu, pomoć kod odabira sredstava, sjemena, postavljanja sustava za natapanje, priključka za traktor i dr.
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
Više od 10 000 artikala.
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
Prodajni prostor 400 m², vanjski prodajni 500 m², skladište 300 m².
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Da, mnogi kupci nemaju mogućnost prijevoza veće količine robe.
7. Radno vrijeme
Pon-pet: 7 – 20 h, sub: 7 – 20 h.
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Da, pristup svim vozilima direktno do ulaza u prodajni dio.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
50 parkirališnih mjesta.
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
Facebook stranica: Agrocentri Lupres Službeni Profil. Oglašavanje u
novinama i na radio postajama uz informiranje o novim progra-
mima, akcijama, događanjima i dr, te web stranica www.lupres.hr. Info pult gdje kupci mogu dobiti brošure, kataloge i savjete.
11. Ciljevi u 2014.
Omogućiti poljoprivrednicima što jednostavniju kupovinu repromaterijala
za sjetvu. Želja je nadopunjavanje asortimana sa svim artiklima za koje
postoji interes kupaca, te uvođenje laboratorija za enološka i pedološka
ispitivanja.
12. Dugoročne ambicije
U planu je pro&sc

Prethodni članakCikla: Isplativost uzgoja cikle
Sljedeći članakToplo hladna salata
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.