Izbor za najbolju poljoljekarnu u 2014. godini – PREDSTAVLJANJE KANDIDATA

    30

    ""
    Gospodarski list i Infomart Zagreb, pod pokroviteljstvom Hrvatskog
    društva biljne zaštite, organiziraju prvi izbor za najbolju
    poljoljekarnu u Hrvatskoj.

    U dvije kategorije;
    POLJOLJEKARNA (do 100 m² zatvorenog prodajnog prostora) i
    POLJOLJEKARNA – distribucijski centar (više od 100 m² zatvorenog prodajnog
    prostora)

    Izmeđ u 26 potencijalnih kandidata, prosudbeno tijelo koje imenuju organizatori, odabrat će
    prema unaprijed utvr enim kriterijima najbolju poljoljekarnu u Hrvatskoj u 2014. godini.

                               

    Izbor podržava

                    

     
    ""   
    ""

    PRIJAVNICA

    Ovdje vam predstavljamo svih 26 objavljenih kandidata:
    ___________________________________________________________________________

    "" 

    1. Godina osnutka
    Vrtni centar Flora otvorio je svoja vrata 2013. godine.
    2. Broj zaposlenih
    Troje zaposlenih agronoma VSS, 1 VŠS, ostatak trgovci.
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Agronomi pružaju usluge savjetovanja tijekom cijele godine.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    Više od 11000 artikala
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    Unutarnji prodajni prostor 2200 m², vanjski 1500 m².
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Da, za područje Grada Zagreba besplatna dostava, ostalo po dogovoru.
    7. Radno vrijeme
    Pon-sub: 8-20 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da, bez ikakvih teškoća sve vrste vozila.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    100 – tinjak parkirališnih mjesta.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Oglašava u dnevnom tisku, na radio postajama, ali i putem jumbo plakata. Putem letaka i promo materijala s popustima nastoji privući nove kupce. Web stranica www.granarium.hr.
    11. Ciljevi u 2014.
    Cilj je postati najbolji Vrtni centar u Zagrebu i okolici, a svojim proširenjem asortimana privući što veći broj kupaca, te time stvoriti široku mrežu kupaca hobista, profi proizvođača – kooperanata i zadovoljnih kupaca – poljoprivrednika.
    12. Dugoročne ambicije
    Puno se radi na proširenju ekološkog asortimana, te dugoročno osposobiti i otvoriti jedinstvenu eko tržnicu u sklopu centra, gdje bi domaći eko proizvođači mogli nuditi svoje zdrave proizvode.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Konstantne akcije, vikend i tjedne promocije, te svakodnevni artikli na popustu.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Vrtni centar Flora surađuje sa svim poznatim domaćim tvrtkama.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    U Flori se uvijek dobe adekvatni savjeti uz cjelokupnu ponudu, ali i cijelog područja agronomije. Zastupljenošću organskih gnojiva promiče važnost održive poljoprivrede u kojoj se velika pažnja polaže na zaštitu okoliša. Otvaranje eko tržnice kao jedinstvenog programa uz ponudu svježih, ekološki uzgojenih namirnica.
    16. Slogan tvrtke
    „Flora-sve za vaš vrt!“ 

    ""__________________________________________________________________

    "" 

    1. Godina osnutka
    Agrocentar Bartolovec djeluje od 2001. godine.
    2. Broj zaposlenih
    4 zaposlenih, agronom (VVV), tehničar za zaštitu bilja, prodavači.
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Djelatnici pružaju potpuno savjetovanje svakom kupcu posebno.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    Više od 10 000 artikala.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    Zatvoreni prodajni prostor 300 m², vanjski prodajni dio 300 m², skladište 100 m².
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Da, na usluzi kupcima, osobito onima koji nemaju vlastiti prijevoz.
    7. Radno vrijeme
    Pon-pet: 7-19 h, sub: 7-13 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da, pristup svim vozilima izravno do ulaza u prodajni dio.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za auomobile)
    30 parkirališnih mjesta, moguće i više vozila.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)   
    Facebook stranica Agrocentri Lupres Službeni Profil, gdje se kupci obaviještavaju o svim novostima. Oglašavanje u novinama i na radio postajama uz informiranje o novim programima, akcijama, događanjima i dr, te web stranica www.lupres.hr.
    11. Ciljevi u 2014.
    Omogućiti poljoprivrednicima što jednostavniju kupovinu repromaterijala za sjetvu. Zadržati i povećati stručnost osoblja pohađanjem edukacija.
    12. Dugoročne ambicije
    Proširenje na pčelarski, ribički i lovački asortiman. Želja je postati vodeći u asortimanu sustava za natapanje uz pružanje stručnog savjetovanja i instalacije takvih sustava. Pomaganje poljopri- vrednicima u svladavanju novih propisa EU, uz edukacije.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Svakodnevno osmišljene akcije, popusti, nagrađuje se vjernost kupaca nagradnim tombolama, te se na Danima otvorenih vrata priređuje druženje proizvođaća i kupaca uz brojne bogate nagrade.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Na prvo mjesto se uvijek stavljaju domaći proizvođači i dobavljači, no u ponudi su proizvođači i ostalih renomiranih kuća.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Širinom asortimana (od početka do kraja proizvodnje), osluškuju se potrebe kupaca i sukladno tome proširuje asortiman, a obzirom da se kupci sve više zanimaju za ekološki prihvatljivija sredstva i organska gnojiva, u ponudi se nalazi široki asortiman eko proizvoda. Stručnost i edukacija na prvom mjestu.

    16. Slogan tvrtke
    „ Za vaš vrt, okučnicu, polje – na jednom mjestu sve najbolje!“

    "" __________________________________________________________________

       "" 

    1. Godina osnutka
    Poljocentar d.o.o.  je osnovan 1992. g. a poljoljekarna 2000. g.
    2. Broj zaposlenih
    Ukupan broj zaposlenih u poljoljekarni je 11, od kojih 6 dipl.ing.agr., 2 poljoprivredna tehničara i 3 trgovca.
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Da, kupcima se pružaju savjetodavne usluge unutar poljoljekarne, no
    organiziraju se i stručna predavanja u suradnji s proizvođačima
    sjemenske robe i sredstava za zaštitu bilja.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    Između 4000 i 5000 artikala, ovisno o sezonskom dijelu godine.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    Poljoljekarna se prostire na 440 m² unutarnjeg prodajnog prostora, 290 m² skladišnog dijela, te 7800 m² vanjskog dijela.
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Kupcima se redovito vrši dostava, pomoću kamionskih i kombi dostavnih vozila.
    7. Radno vrijeme
    Pon -pet:  7 – 20 h, sub: 7 – 14 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da, bez zapreke za sve vrste vozila.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    34 parkirališnih mjesta.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Oglašava putem vlastite internetske stranice www.poljocentar.hr, gdje se mogu pronaći sve bitne informacije, te putem javnih glasila.
    11. Ciljevi u 2014.
    Proširiti postojeći asortiman, vodeći  računa o inovacijama proizvođača, bilo u profesionalnom ili amaterskom pogledu.
    12. Dugoročne ambicije
    Unaprijeđenje postojećih usluga i prodajnog asortimana svih prisutnih
    grupa roba vezanih uz poljoprivrednu proizvodnju, te stručno
    osposobljavanje, u cilju ostvarenja boljih poslovnih rezultata i
    unaprjeđenja poljoprivredne proizvodnje.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Popusti i akcije organiziraju se tijekom cijele godine. Posebno se vodi
    računa o akcijskim cijenama aktualnih artikala (sezonskih).
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Suradnja s domaćim proizvođačima i uvoznicima sjemenske robe, zaštitnih
    sredstava, te sustava za navodnjavanje, pčelarskog programa, plasteničke
    proizvodnje i ostalog.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Po širini asortimana, kako u poljoprivredi tako i građevini,  jer se u sklopu prodavaonice nalazi i građevinski odjel prodaje.
    16. Slogan tvrtke
    „ Vaš centar – Poljocentar!“

    ""

    ___________________________________________________________________________

    ""  

    1. Godina osnutka
    Tvrtka Shanecco d.o.o.  je osnovana 1994. godine.
    2. Broj zaposlenih
    5 zaposlenih, a agronom pruža savjete vezane za poljoprivredu.
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Savjetovanja za primjenu zaštitnih sredstava i dr. pitanja za poljoprivredu.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    2000 artikala.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    Djelatnost se obavlja u 100 m² unutarnjeg i 120 m² vanjskog prostora.
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Dostava robe obavlja se u krugu 100 km.
    7. Radno vrijeme
    Pon.-pet: 7-19h, sub: 7-19h. Izvan sezone od 7 – 15 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za auomobile)
    5 parkirališnih mjesta.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)   
    Lokalne novine i  radio u vrijeme sezone.
    11. Ciljevi u 2014.
    Proširenje asortimana, a kako se radi o posebnom podneblju, kupci su
    zahtjevniji kada se radi o sadnicama cvijeća, odnosno uređenju vrtova,
    te im se želi pružiti najbolji mogući omjer kvalitete i cijene.
    12. Dugoročne ambicije
    Sve što traži, kupac nabavlja u najkraćem mogućem roku, te se time
    proširuje asortiman robe i mreža kupaca. Želja je zadržati ovakav način
    poslovanja, da kupac uvijek dobije svježe pakiranu, i robu koja se ne
    zadržava predugo na policama.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Prati se ponuda i potražnja, posebno zalihe, budući da se među zalihama
    nalaze i robe  kraćeg roka trajanja, a sukladno tome stavljaju se na
    akciju. U suradnji s pojedinim dobavljačima unaprijed se dogovaraju
    akcije i promocije. Shanecco u lipnju slavi 20. obljetnicu od osnutka,
    te kupce očekuje 10 % na cjelokupni asortiman.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Suradnja sa domaćim tvrtkama je dobra, nastoji se tu suradnju svakim
    danom poboljšati. S dobavljačima se posluje na području cijele Hrvatske,
    a u posljednje vrijeme poslovanje se proširuje i na poljoprivredna
    gospodarstva.   
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Po uslugama, i to popravcima poljoprivrednih strojeva, savjetovanjima
    vezanim za poljoprivredu  i asortimanu robe za pčelarstvo, koje se rjeđe
    može naći u ostalim  poljoprivrednim trgovinama na području.      
    16. Slogan tvrtke
    „Uvijek na usluzi – Shanecco!“     

    ""

    ___________________________________________________________________________

    "" 

    1. Godina osnutka
    Tvrtka osnovana 1994. godine, poznata i kao Sjemenarna Viškovo.
    2. Broj zaposlenih
    27 djelatnika od kojih 5 VSS, poljoprivredni tehničar,  vrtlari i ostali.
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Da,  savjetodavne usluge koje izravno, telefonski ili putem interneta
    pruža stručno osoblje koje nudi i hortikulturna rješenja.   
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    Više od 10000 artikala, koji se mijenjaju ovisno o sezoni
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    Prodajni prostor 2000 m² (poljoprivredna i veterinarska ljekarna,
    servis). Na preostalih 3000 m² je skladište i parkirališni prostor.
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Da, roba se dostavlja besplatno u krugu do 30 km.
    7. Radno vrijeme
    Pon-pet: 8-20 h, sub: 8-14 h, a ned: 8-13 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    Za pedesetak osobnih vozila.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Internetska stranica www.vrtnicentar.hr,
    newsletter, letci, povremeno oglašavanje u tisku, radio i televizijskim
    postajama. Autorski tekstovi stručnjaka Centra o aktualnim
    poljoprivrednim temama.
    11. Ciljevi u 2014.
    Da kupci kao i uvijek budu u prvom planu, te da se dosljedno prate i
    primjenjuju nove zakonske odredbe vezane za poljoprivrednu ljekarnu,
    dodatno stručno usavršavanje djelatnika i proširenje asortimana.
    12. Dugoročne ambicije
    Proširiti prodajni prostor, izgraditi staklenik i povećati  kapacitet rasadnika, te sukladno tome i broj zaposlenih.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Redovito akcije, popusti i promocije. U tijeku akcija eko proizvoda  za
    zaštitu od štetnika i biljnih bolesti, promotivna prodaja hrane za kućne
    ljubimce. Posebno se ističu akcijske prodaje cvijeća i voćnih sadnica u
    suradnji s općinom Viškovo. Centar nagrađuje kupce popust bonom od 30
    do 1.100 kn za sve načine plaćanja.   
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Većina artikala nabavlja od domaćih tvrtki.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Kupci od prvog dana znaju da mogu dobiti kvalitetan savjet, a u bogatom i
    raznovrsnom asortimanu proizvoda je živa perad, stočna hrana i bazični
    proizvodi koji se nude već dva desetljeća. Na jednom mjestu sve potrebno
    za uređenje vrta, okućnice, stočnu hranu, potrepštine za kućne
    ljubimce, savjeti agronoma i veterinara, servisne usluge, mini tržnica,
    caffe bar.
    16. Slogan tvrtke
     „Vrtni centar Viškovo – s ljubavlju prema vrtu!“

    ""

    __________________________________________________________________

    "" 

    1. Godina osnutka
    Zaprešićanka je osnovana 1995. godine, a poljoljekarna u Pojatnom 2012. godine.
    2. Broj zaposlenih
    Tri agronoma, jedan tehničar i dvoje prodavača.
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Da, savjetovanje vezano uz cijelogodišnje aktivnosti u poljoprivredi iz
    svih područja, uz obilazak terena na zahtjev proizvođača.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    Više od 10000 artikala.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    14 270 m²,  od kojih 170 m² unutarnji prostor i 215 m² skladišnog.
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Da, za sve kupce bez obzira na količinu.
    7. Radno vrijeme
    Pon-pet: 7 – 19 h, sub: 7 – 14 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da, na raspolaganju je veliko dvorište.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    50 parkirališnih mjesta.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Zaprešićanka redovito oglašava o promocijskim aktivnostima na lokalnim radio postajama. Putem vlastite web stranice www.zapresicanka.hr se mogu pronaći sve dodatne informacije vezane uz poslovanje.
    11. Ciljevi u 2014.
    Još bogatijom ponudom privući veći broj kupaca, kako bi na jednom mjestu
    pronašli baš sve za svoj vrt i poljoprivredu. Proizvođačima omogućiti
    što povoljniju sjetvu, zaštitu bilja i usjeva.
    12. Dugoročne ambicije
    Proširenje na lovački, ribički i pčelarski program. Uz organizaciju
    edukacija, cilj je pomoći zainteresiranim korisnicima u tumače- nju
    novih propisa Europske unije iz područja poljoprivrede. Sustavno raditi
    na edukaciji zaposlenika.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Akcije na sezonski asortiman, te akcije na dnevnoj bazi. Popusti se odobravaju i na količinu.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Na prvom je mjestu suradnja s domaćim proizvođačima. Nastoji se držati kvalitetna roba svih renomiranih imena.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Poljoljekarna Zaprešićanka ističe se na svom području širinom
    asortimana, ljubaznim i stručnim osobljem, pristupačnim cijenama, te
    robom široke potrošnje (hladnjaci Gorenje, boje i lakovi, usisavači,
    bušilice, kosilice, vinarski program i dr.).
    16. Slogan tvrtke
    „Za svaki čas – Zaprešićanka za vas!“

    ""

     

    __________________________________________________________________

    "" 

    1. Godina osnutka
    Tvrtka Kokot Agro d.o.o.  osnovana je 2004. godine.
    2. Broj zaposlenih
    11 zaposlenih, od kojih 4 agronoma i 2 diplomirana ekonomista
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Stručno savjetovanje tijekom cijele godine u području agronomije, enologije i sustava za natapanje.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    Više od 2200 artikala, a ovisno od sezone i više.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    Prodajni prostor 70 m², 200 m² skladišta i 300 m² parkirališta.
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Da, po dogovoru s kupcima je besplatna dostava.
    7. Radno vrijeme
    Pon-pet: 7-17 h, sub: 7-13 h
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    15 parkirališnih mjesta.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Redovite i aktualne vijesti putem vlastite internetske stranice,
    Facebook stranice KOKOT-AGRO-doo, oglašavanja tijekom cijele godine na
    lokalnim radio i tv postajama, kao i u sredstvima javnog tiska,
    promidžbene brošure i letci.
    11. Ciljevi u 2014.
    Postati najjači distributer za enologiju, te jače usmjeravanje
    promotivnih aktivnosti prema profesionalnim proizvođačima – vinarima, na
    području cijele Hrvatske.
    12. Dugoročne ambicije
    Zadržati distributerstvo poznatih svjetskih brendova: Vason enologica,
    DSM, Infaco, Trust, te proširiti ponudu i na druge svjetski poznate
    brendove, kako bi se omogućila što raznovrsnija ponuda.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Akcije tijekom cijele godine, količinski popusti i izvrsne cijene inox
    asortimana. Kokot Agro organizira minimalno 2 puta godišnje predavanje
    vinarima (prije početka korištenja zaštitnih sredstava, bistrenja vina,
    te prije berbe), i to na području cijele Hrvatske.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Suradnja s domaćim tvrtkama je odlična, kako za lozne cijepove, voćne
    sadnice, tako i sjemenske robe i sredstava za zaštitu bilja. Zastupljeni
    su i ostali svjetski brendovi.    
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Najveća posebnost je u asortimanu, velika ponuda za vinarstvo i
    vinogradarstvo, te se izdaje posebna brošura precizne enologije s
    popisom sredstava i opreme. Gotovo ne postoji proizvođač sredstava za
    zaštitu bilja koji nije zastupljen. U sklopu tvrtke postoji i enološki
    laboratorij.
    16. Slogan tvrtke
    „Iskustvo, znanje, kvaliteta = Kokot Agro!“

    ""___________________________________________________________________________

    ""

    1. Godina osnutka
    2000. godine je osnovana tvrtka Jematva Zorni d.o.o.
    2. Broj zaposlenih
    6 zaposlenih, 2 agronoma (zaštita bilja, voćarstvo, enologija), 1 serviser, 2 trgovca i prodajni savjetnik za natapanje.
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Da.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    5000 artikala.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    Unutarnji dio 450 m², vanjski dio 1000 m².
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Da, paletno.
    7. Radno vrijeme
    Pon-pet: 7 – 19 h, sub: 7 – 14 h
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Sve vrste vozila bez zapreka.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za auomobile)
    20 parkirališnih mjesta.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)   
    Kroz web stranicu  www.jematvazorni.hr kupci mogu pratiti asortiman i sva bitnija događanja, popuste i akcije.  Oglašavanje u lokalnim novinama.
    11. Ciljevi u 2014.
    Usavršavanje u maloprodaji, kako bi se zadovoljile potrebe kupaca koji redovito traže nove proizvode.
    12. Dugoročne ambicije
    Novi programi, novi oblici prodaje prema EU standardima, i daljnja
    odlična suradnja s proizvođačima, zastupnicima i kupcima. Zadržati i
    poboljšati postojeće stanje u trgovini u vidu ponude, uslužnosti i
    edukacije kupaca. Jematva Zorni ima bogat program mehanizacije, pa je
    dugoročna ambicija proširenje u tom segmentu.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Jematva Zorni ima redovite sezonske akcije, popuste na količinu, popust na gotovinu.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Da, s vodećim tvrtkama u Hrvatskoj.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Po asortimanu, usluzi i cijenama jer se trudi pratiti stanje i potražnju
    na tržištu, te sukladno tome prilagoditi cijene kako bi se kupci uvijek
    rado vraćali. Stručno osoblje Jematva Zorni trudi se pružiti sve
    potrebne informacije, kvalitetnu uslugu, odličnu ponudu s dobrim
    cijenama.
    16. Slogan tvrtke
    „Vaš izbor, vaše povjenje!“   

    "" 

    ___________________________________________________________________________

    "" 

    1. Godina osnutka
    Lupres d.o.o. osnovan 1996., Agrocentar Nedeljanec 2012.
    2. Broj zaposlenih
    5 zaposlenih, agronom, agronom VŠS, tehničar, prodavači.
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Savjetovanje svakom kupcu, pomoć kod odabira sredstava, sjemena, postavljanja sustava za natapanje, priključka za traktor i dr.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    Više od 10 000 artikala.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    Prodajni prostor 400 m², vanjski prodajni 500 m², skladište 300 m².
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Da, mnogi kupci nemaju mogućnost prijevoza veće količine robe.
    7. Radno vrijeme
    Pon-pet: 7 – 20 h, sub: 7 – 20 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da, pristup svim vozilima direktno do ulaza u prodajni dio.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    50 parkirališnih mjesta.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Facebook stranica: Agrocentri Lupres Službeni Profil. Oglašavanje u
    novinama i na radio postajama uz informiranje o novim progra-
    mima, akcijama, događanjima i dr, te web stranica www.lupres.hr. Info pult gdje kupci mogu dobiti brošure, kataloge i savjete.
    11. Ciljevi u 2014.
    Omogućiti poljoprivrednicima što jednostavniju kupovinu repromaterijala
    za sjetvu. Želja je nadopunjavanje asortimana sa svim artiklima za koje
    postoji interes kupaca, te uvođenje laboratorija za enološka i pedološka
    ispitivanja.
    12. Dugoročne ambicije
    U planu je proširenje na pčelarski, ribički i lovački asortiman. Postati
    lider u asortimanu sistema za navodnjavanje uz pružanje stručnog
    savjetovanja i instalacije takvih sistema. Pomaganje poljoprivrednicima u
    svladavanju novih propisa EU uz edukacije.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Akcije na dnevnoj bazi, novi popusti, vjerni kupci se nagrađuju
    sudjelovanjem u bogatim nagradnim tombolama na godišnjicu otvaranja
    centra uz druženje i stručno savjetovanje predstavnika svih domaćih
    proizvođača.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Na prvo mjesto se stavljaju domaći proizvođači i dobavljači.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Velika zastupljenost proizvoda za ekološku poljoprivredu, širina
    asortimana (od početka do kraja proizvodnje), osluškuju se potrebe
    kupaca i sukladno tome proširuje asortiman. Najvažnije od svega, stručno
    i ljubazno osoblje koje uvijek ima vremena za svakog kupca ponaosob,
    zbog čega se rado vraćaju.
    16. Slogan tvrtke
    „Za vaš vrt, okućnicu, polje – na jednom mjestu sve najbolje!“

    ""

    __________________________________________________________________

    ""1. Godina osnutka
    Tvrtka Poljodjelac d.o.o. je osnovana 1992. godine, a poljoljekarna 2003. godine.
    2. Broj zaposlenih
    Dvoje zaposlenih u poljoapoteci (dipl. ing. agr. smjera VVV i inženjer stočarstva).
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Da, zaposlenici Poljodjelca svakodnevno pružaju savjete poljoprivrednim proizvođačima o sadnji i uzgoju.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    1400, ovisno od sezone.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    60 m² unutarnji prostor trgovine, 60 m² zatvoreni skladišni i 200 m² vanjskog prostora.
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Poljodjelac d.o.o. raspolaže kombi dostavnim vozilom kojim se roba dostavlja po čitavom Zagorju.
    7. Radno vrijeme
    Pon-pet: 7:30 – 17 h, sub: 7:30 – 13 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da, omogućuje svojim kupcima lagani pristup vozilima svih veličina, na jedan ulaz se ulazi, na drugi izlazi,nema okretanja.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    6 parkirališnih mjesta.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Jednom tjedno na lokalnoj radio postaji u poljoprivrednoj emisiji,
    agronomi Poljodjelca pružaju savjete slušateljima, te na taj način
    dodatno promoviraju svoju trgovinu. Također, poljoljekarna se povremeno
    oglašava u Zlatarskom glasniku.
    11. Ciljevi u 2014.
    Cilj je dodatno unaprijediti usluge koje se pružaju, te proširiti proizvodni asortiman prilagođen sve zahtjevnijem tržištu.
    12. Dugoročne ambicije
    Poljodjelac d.o.o. planira proširiti asortiman sadnog materijala na
    ukrasno bilje i cvijeće, te će nuditi usluge sadnje i održavanja.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    U trgovini su redovito organiziraju mjesečne akcije, pa je tako mjesec svibanj Mjesec totalnih herbicida.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Izvrsna suradnja s renomiranim hrvatskim proizvođačima sadnog materijala, posebno loznih cijepova i voćnih sadnica.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Širinom asortimana zaštitnih sredstava prilagođenih amaterima i
    profesionalcima. Najveći izbor loznih cjepova (40-ak sorata) i voćnih
    sadnica u hrvatskom Zagorju i šire. Poljodjelac posluje na dvije
    lokacije, u Zlataru i Zlatar Bistrici.
    16. Slogan tvrtke
    „Naše znanje za vaše imanje!“

    ""

    __________________________________________________________________

    ""

    1. Godina osnutka
    1992. godine kao trgovački obrt, a 1994. godine kao Poljodom d.o.o.
    2. Broj zaposlenih
    7 zaposlenika, 3 diplomirana agronoma i 3 poljoprivredna tehničara.
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Savjetovanje pri izboru i primjeni sredstava za zaštitu bilja, gnojiva, enoloških preparata, te savjetovanje izlaskom na teren.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    4000 artikala i više, ovisno od sezone.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    Prodajni prostor na dvije etaže 360 m², a skladišni prostor 520 m².
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Da, kupcima se redovito dostavlja roba.
    7. Radno vrijeme
    Pon – pet: 7 – 20 h, sub: 07 – 14 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da, nesmetano kretanje za sva vozila, postoje dva ulaza i izlaza.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    50 parkirališnih mjesta, 2 invalidska.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Redovito oglašavnje u sklopu lokalnih radio emisija, održavanje internet stranice www.poljodom.hr,
    facebook stranica www.facebook.com/Poljodom Ivanec. Poljodom izdaje
    vlastitu jedinstvenu brošuru „Kalendar prskanja vinove loze“.
    11. Ciljevi u 2014.
    Ostvarenje dobrih poslovnih rezultata u svim poljoljekarnama, zadobiti
    povjerenje novih kupaca u novootvorenoj prodavaonici u Sv.Iliji.
    Otvorenje laboratorija za analizu vina i tla, i kupcima omogućiti
    kvalitetne informacije putem stručne edukacije.
    12. Dugoročne ambicije
    Proširenje asortimana pčelarskom opremom i priborom i prodajnog
    kapaciteta, te zadržati, tj. konstantno raditi na poboljšanju kvalitete
    usluge.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Svakodnevne akcije i popusti. U suradnji s poslovnim partnerima
    organiziraju se promocijski dani pojedinih proizvoda (dani vinograda,
    voćnjaka i sl.).
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Suradnja s velikim brojem domaćih, ali i inozemnih tvrtki.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Posebnost je u visokoobrazovnom ljubaznom kadru i najširem asortimanu na
    području županije. Dobra lokacija, kao i moderno uređen interijer i
    eksterijer plijene pozornost. Izdavanje vlastite stručne literature i
    brošure sa svim informacijama o postupcima s vinovom lozom po mjesecima i
    fenofazama razvoja. Dobra suradnja s vinarskim udrugama.
    16. Slogan tvrtke
    „Poljodom Ivanec, vaš pouzdani agro partner!“

    ""

    ___________________________________________________________________________

    "" 

    1. Godina osnutka
    Vugec d.o.o. osnovan je 1992.godine.
    2. Broj zaposlenih
    1 agronom (vvv), 1 skladištar, 1 poljoprivredni tehničar.
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Potpuno pružanje svih vrsta savjeta tijekom cijele godine, od sredstava
    za zaštitu bilja, sjetve i sadnje povrtnih kultura, do hranidbe i uzgoja
    domaćih životinja i kućnih ljubimaca.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    2000 artikala i više, ovisno od sezone.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    Prodajni prostor ima 90 m², skladište 250 m², natkriveni prostor 50 m².
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Da, dostava je besplatna za područje Zagrebačke županije.
    7. Radno vrijeme
    Pon: – pet: 07 – 19 h, sub: 07 – 14 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da, bez ikakvih problema.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za auomobile)
    20 parkirališnih mjesta.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Facebook stranica : Vugec Poljoapoteke. Redoviti stručni savjeti u
    časopisu Prigorski kaj, reklamiranje na tv postaji Jabuka (groznica
    subotnje večeri), letci s akcijama i popustima.
    11. Ciljevi u 2014.
    Zadržati povjerenje starih kupaca i privući nove. Povećanje prometa i
    postati najposjećenija poljoprivredna ljekarna i trgovina opremom za
    kućne ljubimce u Zagrebačkoj županiji.
    12. Dugoročne ambicije
    Daljnji razvitak poslovanja uz proširenje asortimana, te zadovoljavanje
    usluga svakog kupca iz svih grana poljoprivrede. Zbog sve većeg broja
    kućnih ljubimaca i brige oko njih, Vugec nastoji biti prvi i
    najjeftiniji izbor u njihovoj brizi, njezi i hranidbi.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Svakodnevne akcije (na poljoprivredne i proizvode za kućne ljubimce),
    svake srijede 10% popusta ostvaruju umirovljenici. Vugec d.o.o. svojim
    kupcima omogućuje beskamatno plaćanje do 6 rata uz prihvat svih kartica.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Surađivanje s nizom domaćih i stranih tvrtki.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Širinom asortimana, besplatnom dostavom, beskamatnim kreditiranjem,
    odličnom lokacijom, te pristupačnim i uslužnim osobljem. S kupcima više
    od 20 godina. Tvrtka Vugec posluje na 3 lokacije, u Donjoj Pušći,
    Jakovlju  i Zaprešiću.
    16. Slogan tvrtke
    „Najbolji izbor – poljoljekarne Vugec!“

    "" ___________________________________________________________________________

    "" 

    1. Godina osnutka
    Trgocentar d.o.o. je osnovan 1963., u Zaboku posluje od 1999. godine.
    2. Broj zaposlenih
    4 zaposlena, od toga 2 su fitofarmaceuta.
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Iskusni savjetodavci za vinogradarstvo, vinarstvo, podrumarstvo, uzgoj
    voća i povrća, te zaštite bilja. Prema potrebi, savjetovanje na terenu.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    2400 artikala
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    Prodajni prostor 98 m², 150 m² skladišta i 300 m² vanjskog djela.
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Tvrtka raspolaže s velikim voznim parkom s 20-ak dostavnih vozila, 10-ak kombi vozila kojima se najčešće vrši dostava.
    7. Radno vrijeme
    Pon-pet: 7-19 h, sub: 7-13 h
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    Za 15 osobnih vozila.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Tjedno oglašavanje na lokalnim radio postajama. Djelatnici agronomi pišu
    redovite kolumne i jednom mjesečno izdaje se letak trgovine. Izrađen je
    i informativni portal www.trgocentar.com.
    11. Ciljevi u 2014.
    Osim otvaranja novih trgovina, cilj je unaprijediti kvalitetu usluge
    kako bi u zahtjevnoj konkurenciji zadržali kvalitetnu suradnju s
    kupcima.
    12. Dugoročne ambicije
    Dodatno proširenje asortimana i usluga te otvaranje novih poslovnih
    jedinica. U dugoročnom planu je pokretanje online trgovine, te daljnji
    razvoj voćarske proizvodnje.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Redovite akcije, te popust za članove vinogradarskih udruga od 10%.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Suradnja s većim brojem domaćih tvrtki, poljoprivrednih, prerađivačkih i
    trgovačkih. Od domaćih proizvoda plasira se voće, sadnice, drva za
    ogrjev, sjemenski krumpir, stočna hrana, kukuruz i dr.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Posebitost tvrtke je briga o najmlađim naraštajima, jer se Trgocentar
    bavi proizvodnjom voća koje distribuira u vrtiće. Poljoljekarna je
    posebna jer nudi veliki izbor kvalitetnih proizvoda po povoljnim
    cijenama i asortiman prilagođen i najmanjim hobi proizvođačima.
    16. Slogan tvrtke
    „Zadovoljstvo kupnje!“

    ""

    ___________________________________________________________________________

    ""

    1. Godina osnutka
    Poljocentar Ludbreg otvorio je svoja vrata 1992. godine.
    2. Broj zaposlenih
    Jedan agronom ratarstva i poljoprivredni tehničar (vrtlar).
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Savjetovanje iz svih područja agronomije, naglasak na vinogradarstvo, zaštitu bilja, uređenje krajobraza.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    Više od 2000 artikala.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    Ukupno 100 m², od kojih 15 m² prostora za zaštitu bilja.
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    U dogovoru s centralnim skladištem,  besplatna dostava veće količine.
    7. Radno vrijeme
    Pon-pet: 7-17 h, sub: 7-13 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    40 parkirališnih mjesta u sklopu tržnice.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    Parking u sklopu tržnice.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Pojavljivanje na lokalnim TV postajama. Svoj asortiman i akcije 
    promovira u regionalnim tiskovinama i na vlastitoj internet stranici (www.poljocentar.hr).
    11. Ciljevi u 2014.
    Postizanje što veće prodaje proizvoda sjemenske robe (hibrida kukuruza),
    sadnog materijala, gnojiva, sredstava za zaštitu bilja. Iz predstojećeg
    vinogradarskog programa osigurati što raznovrsniju ponudu. Pružanje
    maksimalno kvalitetnih savjeta kako bi se kupac , koji je na 1. mjestu,
    uvijek vratio.
    12. Dugoročne ambicije
    Nastavak poboljšanja ukupne ponude, stručno usavršavanje iz područja
    pčelarskog programa. Zadržavanje i razvitak daljnjeg vidljivog pomaka.
    Zapošljavanje dodatnog djelatnika zbog povećanja opsega posla.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Aktualni sezonski popusti (5-15%), kao i sajamski, posebno na sredstva za zaštitu bilja.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Da, s renomiranim proizvođačima uz redovito usavršavanje. Poljoljekarna
    je uz ostali program, dobro opskrbljena sjemenskim hibridima, otpornima
    na sušu.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Posebna je po ugodnoj atmosferi, srdačnom i stručnom odnosu s kupcima.
    Dobar asortiman, uz dobru međusobnu suradnju kupaca, prodavača i
    proizvođaća, podršku voditeljice i cijelog tima Poljocentra Ludbreg.
    16. Slogan tvrtke
    „Sve za poljoprivredu, sve za gradnju!“

    ""

    ___________________________________________________________________________
     

    ""1. Godina osnutka
    Osnovan je 1998. godine, a agrocentar u Velikoj Ludini posluje od 2003.
    2. Broj zaposlenih
    5 agronoma, 2 fitofarmaceuta i 3 trgovca-dostavljača.
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Da, savjetovanje za sve kulture u vezi s kompletnom agrotehnikom i fitomedicinom.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    Više od 5000 artikala, ovisno o sezoni.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    Više od 7000 m², od čega je 300m² trgovine, 400m² skladišni prostor, 300m² uredski prostor, laboratorij i sala za seminare.
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Da, i to na području cijele Hrvatske.
    7. Radno vrijeme
    Pon-pet: 7-19 h, sub: 7-14 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Oko objekta je formiran kružni tok kojim prolaze i veliki kamioni.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    Cca. 20 vozila.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Često oglašavanje na lokalnim radio i televizijskim postajama, stručnoj štampi, te putem vlastite internetske stranice www.abundan.hr.
    11. Ciljevi u 2014.
    Voditi brigu o kvaliteti usluge i zadovoljstvu kupaca na temeljima
    tradicije strukovne baze, i kvalitetne pripreme sezone (odrađena
    posjećena zimska predavanja), uz obilazak poljoprivrednih gospodarstava i
    aktivno rješavanje problematike na terenu.
    12. Dugoročne ambicije
    Kohezija prodaje repromaterijala s otkupom poljoprivrednih proizvoda
    (voća), distribuiranih kroz Abundanovu novu hladnjaču kapaciteta 2100
    tona sa svim najsuvremenijim pomagalima.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Kontinuirane promotivne akcije iz ponude svih zastupnika zaštitnih sredstava i proizvođača na teritoriju RH.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Surađuje sa svim partnerima iz Hrvatske bez protekcije, što kupci
    prepoznaju. Također Abundan otkupljuje jabuke od domaćih proizvođača iz
    županije i šire, koje skladišti u svojoj hladnjači.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Proizvodnja vlastititog sadnog materijala, jabuke i kruške, i to
    autohtone sorte. Posebnost leži i u činjenici da poljoprivrednici mogu
    donijeti uzorke u laboratorij za enološke i pedološke analize, što
    stručno osoblje efikasno odrađuje. U sklopu tvrtke obavlja se i uslužna
    djelatnost računovodstvenog servisa za OPG.
    16. Slogan tvrtke

    „Abundan-naše ime znači obilje!“

    ""___________________________________________________________________________
    ""
    1. Godina osnutka
    Posluje od 1997. godine u sastavu tvrtke KTC Križevci d.d.
    2. Broj zaposlenih
    4 zaposlena; agronom, fitofarmaceut, voćar-vinogradar, trgovac.
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Da, od pripreme tla za sjetvu, izbora sjemenskog materijala, do programa
    zaštite za sve ratarske, voćarske, povrtlarske i vinogradarske kulture i
    savjetovanja kroz stručna predavanja.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    U prodaji za kupce osigurano više od 3000 artikala.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    Prodajni (unutarnji) dio poljoprivredne ljekarne 95 m², zatvoreni
    skladišni prostor 300 m², te otvoreni izložbeni prostor 800 m².
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Da, osigurana dostava robe u roku od 24 sata.
    7. Radno vrijeme
    Pon-pet: 7-16.30 h, sub: 7-13 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da, većim vozilima-traktor, kombi, šleper, te utovar robe viličarima.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za auomobile)
    Osigurano 20 parkirališnih mjesta za automobile.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Internet stranica: www.ktc.hr. Izdavanje dvotjednih akcijskih letaka, radijski spotovi i emisije, oglašavanje internetskim portalima.
    11. Ciljevi u 2014.
    Osiguranje široke palete proizvoda za profesionalnu i hobi upotrebu, te povećanje broja kupaca i njihovog zadovoljstva.
    12. Dugoročne ambicije
    Širiti krug potrošača, a ponudu unaprjeđivati i poboljšavati.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Stalne akcijske ponude i posebni količinski popusti, odgode plaćanja, pogodnost „KTC klub vjernosti“.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Plasman sjemenske robe, zaštitnih sredstava, zemlje i supstrata, od
    domaćih renomiranih proizvođača, kao i poljoprivrednih alata i pomagala.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Tradicija 17 godina, domaća atmosfera, stručni savjeti i kontinuirano
    proširenje asortimana prema željama kupaca. Širok asortiman
    repromaterijala za poljoprivredu, sjemenska roba, zaštitna sredstva,
    smjese i stočna hrana,  mineralna i organska gnojiva, zemlja za cvijeće,
    profesionalni supstrati, vinski program – enologija, inox, alati i
    pomagala za poljoprivredu. Sve to garancija je i budućeg odličnog
    poslovanja KTC poljoprivredne ljekarne Križevci.
    16. Slogan tvrtke

    „Štedjeti znači kupovati u KTC-u!”

    ""
    ___________________________________________________________________________
    ""
    1. Godina osnutka
    Tvrtka Trgovina Plod d.o.o. je osnovana 2001. g., a poljoljekarna djeluje od 1991. g.
    2. Broj zaposlenih
    Ukupno 8, od kojih su 2 agronoma VVV smjera.
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Svakodnevno pružanje savjetodavnih usluga od strane stručnih suradnika s mogućnošću izlaska na teren.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    U ponudi trenutno 1200 artikala, ali se asortiman nadopunjuje prema potrebi i sezoni.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    100 m²unutrašnji dio za kupce, te 160 m² skladišnog prostora u trgovini, 60 m² garaže, 500 m² parkirališta.
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Da.
    7. Radno vrijeme
    Pon-pet: 7.30-15.30 h, sub: 7.30-12 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Traktorima i kombijima ulaz je omogućen u dvorište trgovine, a šleperima je parking ispred trgovine omogućen uz najavu.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    15 parkirališnih mjesta.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Internet stranica www.plod.hr. Trgovina oglašava i na portalu http://www.zagorjeza5.com. Redovito oglašava u sredstvima javnog informiranja.
    11. Ciljevi u 2014.
    Cilj je zapošljavanje novih djelatnika, proširenje asortimana proizvoda, te otvorenje  poslovnice u krapinskoj poslovnoj zoni.
    12. Dugoročne ambicije
    Postati regionalni centar za poljoprivredu.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    U tijeku je akcija na gotovinsko plaćanje kukuruza, no osoblje Trgovine Plod d.o.o. daje najbolji omjer kvalitete i cijene.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Da, surađuje se s domaćim proizvođačima čije proizvode plasiraju na
    tržište: alati i metalna galanterija, drvena galanterija, zagorski
    pilići…
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Pristup svakom kupcu individualno. Pružanje jedinstvene usluge „Halo
    plod“, gdje dostavno vozilo, koje je ujedno i pokretna trgovina,
    dostavlja naručeni artikl,  do 35 km udaljenosti. Tjedno naručivanje
    peradi prema narudžbama kupaca.
    16. Slogan tvrtke

    „Vaš cilj je plod!“

    ""
    ___________________________________________________________________________
    ""
    1. Godina osnutka
    AM grupa počela je s radom 1990. godine. Utemeljena je pod nazivom Agromarket Flego, a potom preimenovana.
    2. Broj zaposlenih
    U Am grupi je zaposleno 20 stručno usavršenih djelatnika, 4 agronoma, od
    kojih su troje zaduženi za program zaštite bilja (mediteransko i ostalo
    bilje).
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Da, agronomi savjetuju pri izboru i primjeni sredstava za zaštitu bilja,
    gnojiva i drugih proizvoda te za hortikulturna rješenja i uređenje
    prostora.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    Oko 9.000 artikala.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    Ukupno 13.100 m², od kojih unutarnji dio (objekti s nadstrešnicama) 3.530 m², vanjski 9.570 m².
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Da (kamion, dva kombija i servisno vozilo).
    7. Radno vrijeme
    Pon-pet: 8-18 h, sub: 8-13 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    Za dvadesetak osobnih vozila.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Internetska stranica www.amgrupa.hr i stalni aranžmani za oglašavanje, ovisno o događanjima i aktualnostima u poljoprivrednoj proizvodnji.
    11. Ciljevi u 2014.
    Uz postojeće velike centre u Buzetu i  Vodnjanu, predstoji otvore-
    nje novog velikog centra u Poreču do kraja svibnja ove godine.
    12. Dugoročne ambicije
    AM grupa je lider u Istri, a otvaranjem  četvrtog centra na području
    Primorsko-goranske županije, želi daljnje širenje i još veću prisutnost u
    susjednoj županiji.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Konstantno traje akcija od 10 posto za plaćanje gotovinom, a postoje i stalne sezonske akcije za određene artikle.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Da, i na veleprodajnom planu izvrsna je suradnja s oko 500 domaćih
    poslovnih partnera, a jaka je suradnja s više inozemnih najpoznatijih
    proizvođača u pravcu teritorijalnog zastupanja.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Po pristupačnim cijenama, količini i raznovrsnosti artikala, te izuzetno
    kvalitetnoj usluzi. Za AM grupu kupci su uvijek u prvom planu.
    16. Slogan tvrtke

    „Sve za malog i velikog poljoprivrednika!“

    ""
    ___________________________________________________________________________"" 

    1. Godina osnutka
    PZ Prvča osnovana je 10. svibnja 1990. godine u naselju Prvča u predgrađu Nove Gradiške.
    2. Broj zaposlenih
    2 zaposlenih (1 diplomirani inženjer agronomije).
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Da, veliki broj stručnih djelatnika jamstvo je dobre i kvalitetne usluge našim kupcima.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    950 artikala, ali širina ponude ovisi o sezoni.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    293 m²zatvorenog prodajnog i skladišnog prostora, ukupna površina prodavaonice oko 1600 m².
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Većim kupcima PZ Prvča Daruvar omogućava besplatnu dostavu.
    7. Radno vrijeme
    Pon-pet: 9-17 h, sub: 8-14 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    Za 30-40 vozila.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Internetska stranica: www.prvca.hr, suradnja s lokalnim radio i televizijskim postajama i stručnim novinama.
    11. Ciljevi u 2014
    Uvođenje programa novih proizvoda eko zaštite (sjemena nove generacije
    bez GMO-a) i specijaliziranih eko gnojiva. Otvaranje enološkog
    laboratorija kako bi proširila svoju ponudu.
    12. Dugoročne ambicije
    PZ Prvča planira izgradnju postrojenja za proizvodnju stočne hrane s
    naglaskom na premixe, čime bi kupcima mogla ponuditi domaću kvalitetu i
    sigurnost iste.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Permanentno su u tijeku akcije i popusti određenih zaštitnih sredstava i
    drugih artikala. U suradnji sa partnerima organiziraju se dani
    promocija.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    PZ Prvča surađuje s više od 100 partnera od kojih su najveći dio domaće tvrtke.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Poljoljekarna u Daruvaru smještena je u relativnoj blizini središta
    grada te je zbog toga specifična jer ima velik broj kupaca hobi
    proizvođača, vinogradara, voćara i povrtlara.
    Zbog toga je u prodaji potrebna velika stručnost i širina znanja o raznim poljoprivrednim kulturama.
    16. Slogan tvrtke
    „Prvča u pravi čas!“

    ""___________________________________________________________________________

    "" 

    1. Godina osnutka
    Tvrtka Sjeme d.o.o. -1997., Agrocentar Sjeme 2012.          
    2. Broj zaposlenih
    6 stalno zaposlenih, 2 agronoma i 3 poljoprivredna tehničara.
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Besplatni savjeti iz svih područja, također i na lokalnoj TV postaji.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    2100 artikala.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    350 m² unutarnji prodajni prostor i 1000 m² vanjski prostor.
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Da, dostavlja se roba posebnim kupcima.
    7. Radno vrijeme
    Pon-pet: 7-20 h, sub: 7-17 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    32 službena parkirna mjesta i 2 za invalide.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Internetska stranica: www.sjeme.hr.
    Sjeme d.o.o. oglašava u svim dostupnim medijima. Na promidžbu  se troši 270.000,00 kn godišnje.
    11. Ciljevi u 2014
    Povećati promet i unaprijediti usluge Agorcentra Sjeme, koji je na izvrsnoj lokaciji.
    12. Dugoročne ambicije
    Zadržati važnu ulogu u poljoprivrednoj djelatnosti.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Neprestano u ponudi asortiman na akciji, čime se nastoji udovoljiti zahtjevima kupaca.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Kroz veletrgovinu suradnja je aktivna sa svim poslovnim subjektima RH iz poljodjelatnosti.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Dobra lokacija, ističe se urednošću, širokim asortimanom,
    diskontnim cijenama. U ponudi je 100 vrsta raznog gnojiva, 480 artikala
    iz asortimana navodnjavanja, 28 vrsta programatora za navodnjavanje.
    Ističe se vlastitom biljnom, dendrološkom proizvodnjom, projektiranjem i
    ugradnjom, te održavanjem sustava za navodnjavanje, a posebno
    hortikulturnih sadržaja na javnim površinama i kod privatnih subjekata.
    Sjeme d.o.o. jedinstveni autor 5 DVD filmova iz područja
    poljodjelatnosti.
    16. Slogan tvrtke
    „Kako siješ, tako ćeš i žeti, a Sjeme vama na usluzi i zimi i ljeti!”

    ""

    __________________________________________________________________
    ""
    1. Godina osnutka
    Osnovan je 1992. godine  i do danas posluje na istoj adresi.
    2. Broj zaposlenih
    U poljoljekarni je 3 zaposlenih (1 diplomirani inženjer agronomije, 1
    poljoprivredni tehničar fitofarmaceut i 1 opći poljoprivredni tehničar).
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Da, savjetovanje tijekom cijele godine.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    Više od 2000 artikala.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    Prodajni zatvoreni prostor 65m², skladišni prostor 150m² i natkriveni prostor 110m².
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Da.
    7. Radno vrijeme
    Pon-pet: 8-17 h, sub: 8-13 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    8 parkirnih mjesta.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Internetska stranica: www.biogal.hr,
    Biogal se često oglašava u tisku i na internetskim portalima.
    11. Ciljevi u 2014
    Uvođenje asortimana ukrasnog bilja, održavanje aktivne marketinške politike, privlačenje novih kupaca.  
    12. Dugoročne ambicije
    Dobivanje poticaja iz fondova EU-a pisanjem projekata, te ulaganje u
    ostakljivanje prostora zbog povećanja prodajnog prostora, kako bi
    poljoljekarna bila što suvremenijeg izgleda.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Za unaprijed naručenu robu, kao i na količinu, kupci dobivaju popust.
    Akcijske cijene pri kraju sezone, pojedini artikli, najčešće sredstva za
    zaštitu bilja i sjemenska roba (hibridi kukuruza) na popustu tijekom
    cijele godine.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Suradnja sa svim eminentnim proizvođačima iz Hrvatske. Biogal u ponudi
    ima stočnu hranu, domaće lozne cijepove i sortiment autohtonih sadnica
    voćaka od manjih proizvođača.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Širinom asortimana na malom prostoru, stručnošću zaposlenika, 
    suvremenim i renoviranim prodajnim prostorom. Besplatna dostava za
    cjelokupni asortiman, mogućnost slanja robe poštom. Poljoljekarna nudi i
    opremu za navodnjavnje.
    16. Slogan tvrtke
    „Biogal – Galaksija ponude, prihvatljivih cijena i stručnosti!“ 

    ""
    __________________________________________________________________
    ""
    1. Godina osnutka
    Tvrtka Cipro je osnovana 1992. godine.
    2. Broj zaposlenih
    4 zaposlena, od čega su 2 agronoma i 1 poljoprivredni tehničar.
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Poljoljekarna nudi potpunu podršku svakom kupcu, od savjeta o uzgoju, pa do instalacije nabavljene opreme.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    U ponudi se nalazi više od 2500 artikala.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    200 m² trgovina, 300 m² skladišnog prostora.
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Dostava se vrši kamionima po cijeloj Hrvatskoj.
    7. Radno vrijeme
    Pon-pet: 7-19 h, sub: 7-13 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    Cca. 50 mjesta
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Internetska stranica: www.cipro.hr, facebook stranica: Cipro-doo.
    Izdaje katalog svih svojih proizvoda, katalog Yara gnojiva, te vlastite
    brošure o sistemima za navodnjavanje, plasteničkim folijama i grijanju u
    plastenicima.
    11. Ciljevi u 2014
    Cilj je postići poslovni uspjeh u svim centrima, te zadobiti povjerenje
    novih kupaca u dva nova agrocentra Tužno i Novi Marof. U planu je
    otvaranje laboratorija za analize vina i tla, kao i  povećanje broja
    savjetodavnih seminara za poljoprivrednike.
    12. Dugoročne ambicije
    Daljnji rast u poslovanju, 50 % do kraja 2015. g., instalacija on-line
    kupovine, uvođenje potrošačkih kartica za kupce kojima će kupci
    ostvarivati brojne pogodnosti.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Aktualna akcija na: lozne cjepove, odabrana sredstva za zaštitu bilja,
    hibride kukuruza, Yara gnojiva, te popust od 20% na protugradne mreže.
    Agrocentar Cipro kroz cijelu godinu kupcima omogućuje plaćanje do 12
    rata bez kamata.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Od domaćih proizvođača plasira na tržište: lozne cjepove, voćne sadnice,
    sadnice jagoda, sjemenski krumpir, plastičnu galanteriju, supstrate,
    stočnu hranu i dr.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna
    Odskače iz prosjeka svojim modernim uređenjem interijera, širinom
    asortimana i stručnošću osoblja. Prilagodba asortimana željama kupaca,
    mogućnost narudžbe preko Facebooka, te savjetodavni karakter internet
    stranica, te beskamatno kreditiranje kupaca. Uskoro, ovo će biti jedina
    poljoljekarna s vlastitim enološkim i pedološkim laboratorijem.
    16. Slogan tvrtke
    „Cipro, za vaš uspjeh u poljoprivredi!“

    ""__________________________________________________________________""

    1. Godina osnutka
    Fitopromet d.o.o. osnovan je 1992. a Centar u Lučkom otvoren je 2013.g.
    2. Broj zaposlenih
    U Centru su 3 zaposlena djelatnika, 2 agronoma.
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Da (savjetovanje pri izboru i primjeni sredstava za zaštitu bilja, gnojiva i ostalih proizvoda).
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    4000 artikala.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    Cijeli objekt 400 m², unutarnji dio 150 m².
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Da.
    7. Radno vrijeme:
    Pon-pet: 8-18 h, sub. 7,30-14 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    Za 15 vozila.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Internetska stranica: www. fitopromet.hr, facebook stranica: www.facebook.com/ fitopromet.zagreb, radio emisije, izdavanje kataloga i brošura za profesionalne
    proizvođ ače i hobiste.
    11. Ciljevi u 2014:
    Izravni kontakt s poljoprivrednim proizvo đačima, kroz radionice
    eminentnih stručnjaka iz voćarstva, vinogradarstva i zaštite bilja koji
    posjetiteljima centra daju korisne informacije, savjete i
    preporuke uz demonstracije praktične primjene, obilazak poljoprivrednih
    imanja, ponuda i dostava visoko kvalitetnih proizvoda, davanje stručnih
    savjeta i preporuka za njihovu primjenu, pravovremeno informiranje o
    novitetima na tržištu.
    12. Dugoročne ambicije
    Pružanje potpune usluge svima koji se proizvodnjom bave profesionalno,
    kao i onima koji proizvode za vlastite potrebe, na području grada
    Zagreba i okolice.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Promotivne akcije održavaju se svaki mjesec.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Izvrsna suradnja sa svim relevantnim partnerima u Hrvatskoj i u inozemstvu.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna:
    Ima sadni materijal iz vlastite proizvodnje (mnogo starih domacih
    sorata), cjeloviti program zaštite po kulturama i za profesionalne
    korisnike i za hobiste (vlastiti katalog), ekološki program.
    16. Slogan tvrtke :
    „Ako ste zadovoljni, recite svima!“

    ""
    ___________________________________________________________________________""
    1. Godina osnutka
    Tvrtka Poljocentar d.o.o. osnovana je početkom 1992. g. sa sjedištem u
    Križevcima,  a poslovnica broj 19 u Bjelovaru, Bilogorska b.b. (Poslovna
    zona Istok), otvorena je 2011. g.
    2. Broj zaposlenih
    Poljocentar zapošljava ukupno stotinjak stalnih djelatnika, a u
    poljoljekarni broj 19. šest djelatnika od čega 5 visoko obrazovanih iz
    područja agronomije i ekonomije.
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Da, uključujući savjetovanje u izgradnji.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    3000 artikala.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    Poljoprivredna ljekarna svoju djelatnost obavlja na ukupno 7000
    m2 prodajnog prostora, od čega sama trgovina ima 260 m2, zatvorena
    skladišta 260 m2, a ostalo je otvoren skladišni prostor.
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Da.
    7. Radno vrijeme:
    Pon-pet: 7-19 h, sub. 7-14 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    Za 10 vozila.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Na lokalnoj televiziji, poljoljekarna se često navodi kao primjer dobre
    trgovačke prakse, a ne samo u promidžbenom programu. Svoj asortiman i
    akcije također promovira u regionalnim tiskovinama i na vlastitoj
    internet stranici (www.poljocentar.hr).
    11. Ciljevi u 2014:
    Osnovni cilj u 2014. godini: postati najposjećenija poljoljekarna u
    Bjelovaru i široj okolici, odnosno stalno povećavanje broja  zadovoljnih
    kupaca.
    12. Dugoročne ambicije
    Postati glavna poljoapoteka u županiji, svojim asortimanom i uslugom
    zadovoljiti svakog kupca,  iz svih grana poljoprivrede. Prvi izbor
    svakog poljoprivrednika.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Svakodnevne akcije, popusti i promocije koje se izmjenjuju jedna za drugom.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Surađuju s nizom domaćih i stranih dobavljača, posebno kada je riječ o
    distribuciji svih registriranih sredstava za zaštitu bilja.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna:
    Ono što ovu poljoljekarnu zaista čini posebnom je mogućnost otkupa kukuruza i pšenice, također i usluga vaganja na mosnoj vagi.
    16. Slogan tvrtke :
    „Sve za poljoprivredu, sve za gradnju“

    ""
    ___________________________________________________________________________
    ""
    1. Godina osnutka
    Osatina Grupa d.o.o osnovana je 1993. g. a u Vođincima, ima desetu  poljoljekarnu otvorenu 2013. g.
    2. Broj zaposlenih
    1 agronom i 2 poljoprivredna tehničara.
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Da.
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    1000 artikala.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    Novoizgrađena zgrada u kojoj je smještena poljoprivredna ljekarna velika je  288 m², od čega je 120 m² prodajnog prostora.
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Da.
    7. Radno vrijeme:
    Pon-pet: 7-19 h, sub. 7-13 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    Za 12 vozila.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Putem svoje web stranice www.osatina.hr,
    lokalne manifestacije „Dani otvorenih vrata“ (15., 22. i 29  ožujka),
    najmjenjenih svim zainteresiranima, tjedne emisije na Radio Đakovu , u
    sezoni od ožujka do svibnja, tvrtka Osatina je jako prisutna u medijskom
    prostoru.
    11. Ciljevi u 2014:
    I u 2014. uslugama i savjetovanjem vodimo brigu o kvaliteti odnosa s kupcima i stanovništvom, te rast prihoda.
    12. Dugoročne ambicije
    Privlačenje što većeg broja kupaca-proizvođača iz Osječko – baranjske i
    Vukovarsko – srijemske županije te pozicioniranje kao lidera u regiji u
    poljoprivredno – trgovačkoj djelatnosti.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    U više navrata godišnje imamo „dane otvorenih vrata“ s prigodnim popustima i nagradama, kakav je u Vođincima i 29.3.2014.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    15 % asortimana je iz vlastite proizvodnje tvrtke, a  u sjetvenom
    razdoblju kreditiramo stalne kupce, sklapajući s njima ugovor o predaji
    sve njihove merkatilne proizvodnje, nakon žetve.   
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna:
    Ono što izdvaja poljoprivrednu ljekarnu Osatina u Vođincima jest
    prodajni program  „Vego“- prostor u kojem se prodaje svježe voće i
    povrće iz vlastite proizvodnje na 15 ha staklenika
    16. Slogan tvrtke :
    "Stvorena s prirodom"
    ""

    ___________________________________________________________________________
    ""
    1. Godina osnutka
    Agropanonija je osnovana 1996. a nastavlja tradiciju nekadašnjeg IPK
    Oranica Osijek (Poljoljekarna na istoj lokaciji od 1971.g.).
    2. Broj zaposlenih
    4 zaposlena (1 agronom).
    3. Pružanje savjetodavnih usluga
    Da.    
    4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
    1000 artikala.
    5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
    85m² unutarnjeg dijela, uz skladište i 20 m² vanjskog dijela
    6. Mogućnost dostave robe kupcima
    Da.
    7. Radno vrijeme:
    Pon-pet: 7-14 h, sub. 7-12 h.
    8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
    Da.
    9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
    Veliki parking gradske tržnice Karlovac.
    10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
    Oglašavanje na lokalnim radio postajama u predsezoni.
    11. Ciljevi u 2014:
    S optimizmom se očekuje nova sezona, jer poljoprivredna proizvodnja i
    zaštita bilja neće stati. „Jesti se uvijek treba“, a hrana ne raste u
    tvroničkim halama.
    12. Dugoročne ambicije
    Proširenje asortimana i prodajnih kapaciteta, prodaja sadnog materijala, što trenutno nije moguće zbog ograničenosti prostorom.
    13. Akcije, popusti, promocije…
    Općenito u sezoni, redovito su na akcijama zaštitna sredstva.
    14. Suradnja s domaćim tvrtkama
    Suradnja sa svim partnerima koji su cjenovno povoljni, kvalitetni i s dugoročnom odgodom plaćanja.
    15. Po čemu je poljoljekarna posebna:
    Poljoljekarna je smještena na gradskoj tržnici, a dolazi i mnogo kupaca iz okolice Karlovca, zbog tradicije i povjerenja.
    16. Slogan tvrtke :
    „Tu smo, navratite ! Stara ekipa!“

    ""

    Postavi pitanje autoru klikom ovdje
    Prethodni članakIsplativost uzgoja cikle
    Sljedeći članakToplo hladna salata
    gospodarski list
    Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.