Na drugoj po redu Agrokonferenciji BASF je okupio ključne distributere – njihove poslovne partnere na hrvatskom tržištu. Ovo je bilo organizirano na nešto drugačiji način s obzirom da su ovoga puta u fokusu bili distributeri za razliku od prijašnjih susreta kad su se okupljali farmeri kao krajni korisnici BASF-ovh proizvoda. Ključne partnere okupili su na Agrokonferenciji pod sloganom BASF. JER BIRAM SIGURNOST.

O Agrokonfrenciji više nam je rekla Alma Udovčić:

Distributeri su most između nas i krajnih kupaca – farmera jer oni prenose informacije i upućuju proizvođače u pravi odabir sredstava za zaštitu bilja kao i termina njihove aplikacije na polju. To je izrazito bitan trenutak, stoga smo se ovoga puta upravo fokusirali na distributere i poddistributere naših proizvoda u ciju ostvarenja što boljih proizvodnih rezultata dobivanjem viših prinosa i veće kvalitete proizvoda.

Alma Udovčić

Ono što povezuje BASF s distributerima i poddistributerima jest činjenica da svi imamo istog kupca. Taj kupac u cilju dobivanja prave informacije i savjeta obraća se BASF-u i distributeru, kako bi dobili jednostavnija, bolja i sigurnija rješenja u zaštiti bilja te stoga on mora dobiti jednako kvalitetnu uputu u njihovom korištenju. Upravo stoga mi smo, vodeći se brigom za krajnjeg kupca, na ovoj Agrokonferenciji prezentirali informacije onakve kako ih mi dajemo farmerima, a kakve trebaju iste dobiti i od naših distributera.

Često se proizvođači obraćaju nama pa “apotekaru” u poljotrgovini za dobivanje savjeta stoga upravo želimo da ta informacija bude jednaka te da nam svaki korisnik naših proizvoda bude što zadovoljniji i osjeti da nam se može s punim povjerenjem obratiti, istaknula je Alma Udovčić i dodala da su naAgrokonferenciji ostvarili namjeru pružiti distributerima najnovije informacije o ključnim proizvodima BASF-a, prvenstveno iz perspektive agronoma i prodavatelja i uputiti ih na činjenicu što njima znači imati u ponudi BASF-ove proizvode i koje su mogućnosti tih najnovijih rješenja za zaštitu bilja.

Paleta novih sredstava zaštite bilja

O programu prezentacije Udovčić kaže:

Na Agrokonferenciji BASF-ov tim predstavio je ključne proizvode iz svoje palete, a na početku bih istaknula premijerno predstavljanje novog fungicida na bazi Revysol® aktivne tvari – REVYONA®

Unazad dvije godine uveli smo Revysol® u segment žitarica, sad je vrijeme da Revylucija krene dalje i da ju uvedemo i u segment vinogradarstva i voćarstva.

Revyona®

Revyona® predstavlja novi triazol u borbi protiv pepelnice vinove loze, ali i širokog spektra bolesti jabuke i kruške te koštičavog voća. Odlikuje se izvrsnim djelovanjem čak i kod prisutne rezistencije, a osobito je značajna pouzdanost u različitim vremenskim uvjetima.

Ovom Agrokonferencijom sa zadovoljstvom mogu reći da smo ispunili cilj da upoznamo naše distributere s najnovijim informacijama koje će upravo njima omogućiti da na kvalitetniji i sadržajniji način mogu proizvode prezentirati i preporučivati krajnjem kupcu koji od njih traži rješenja tj. preporuku za ostvarenje visokih prinosa u proizvodnji. BASF uistinu ima tu privilegiju da je u ova turbulentna vremena za zaštitu bilja kad “ispadaju” s tržišta određene aktivne tvari, svoj portfolio “pomladio” te sada imamo proizvode s kojima možemo graditi budućnost. To potvrđuju sljedeći podaci. Godine 2021. smo uveli Revystar® Flex, ove 2022. godine Revycare, a 2023. idemo s fungicidom Revyona®. To je uistinu velika vrijednost da svake godine imamo neki novi proizvod koji možemo ponuditi tržištu, naglasila je Udovčić.

Prvi izbor za zaštitu žitarica

Priaxor® EC je SDHI fungicid za zaštitu žitarica od bolesti koji je u svega nekoliko godina postao prvi izbor hrvatskih proizvođača pšenice i ječma. Atraktivna cijena, ali i visoka učinkovitost te pozitivan učinak na fiziologiju biljke najvažnije su značajke zbog kojih proizvođači ne sumnjaju u povrat svoje investicije. Zahvaljujući jedinstvenoj sposobnosti da zaštiti novi porast, Priaxor® će zaštititi za prinos najvažniji list zastavicu, čak i ako je primjenjen nešto ranije. Može se reći kako Priaxor® vrijedi svaku kunu i uvijek se isplati.

Revystar® Flex je idealan fungicid za prvi tretman pšenice. Zahvaljujući prednostima aktivne tvari Revysol®, pokriva širok spektar ranoproljetnih bolesti i pri tome djeluje i na niskim temperaturama i kiša ga ne ispire.

Revycare® je također fungicid na bazi Revysol® aktivne tvari, čije značajke najviše dolaze do izražaja upravo u tretmanu na početku cvatnje kad je osim klasa potrebno kvalitetno zaštititi i list zastavicu. Zahvaljujući kurativnom, ali i dugotrajnom djelovanju, Revycare® je idealno rješenje za posljednji tretman u pšenici.

Kad pomislim na soju, pomislim na BASF.

BASF je kompanija koja nudi kompletnu tehnologiju za zaštitu soje od korova. Različiti mehanizmi djelovanja, osnovni i korektivni tretmani, od herbicida Frontier® pa sve do herbicida Corum® i Focus® Ultra omogućuju proizvođačima ne samo sigurnu, nego i održivu zaštitu uz spriječavanje pojave i razvoja rezistencije. Proizvod ne čine samo aktivne tvari nego i različiti koformulanti i formulacija koja, kad je u pitanju Corum®, čini značajnu razliku. Naime, Corum® je specijalno dizajniran za soju kako bi bio oštar za korove, a nježan za soju.

Sudionici su sa zanimanjem pratili izlaganja
Prethodni članakOpstanak poljoprivrede ovisi o mladim poljoprivrednicima
Sljedeći članak14,7 milijuna kuna za banke hrane i posrednike u doniranju hrane
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.