U sklopu istraživanja koje je provela švicarska tvrtka ICERTIAS u lipnju 2017. na uzorku od 1200 mladih u Hrvatskoj u dobi od 18-37 godina, tj među najznačajnijom potrošačkom skupinom današnjice, Milenijci su odabrali brand PIP kao ponuđača najviše razine kvalitete u kategoriji Med.
Time je tvrtka PIP osvojila medalju QUDAL – Quality meDAL 2017./2018. kao lider u kvaliteti meda na hrvatskom tržištu! Ispitanici su na online upitnik odgovarali na otvorena pitanja, bez unaprijed ponuđenih odgovora, te su na pitanje: “Navedite naziv proizvođača meda koji po vašem osobnom iskustvu ili iskustvu vaših bližnjih nudi najvišu razinu kvalitete na hrvatskom tržištu?“ odabrali upravo PIP kao brand kojem najviše vjeruju.

Na QUDAL medalju s pet zvjezdica (maksimalni broj) smo iznimno ponosni te će nam biti poticaj da
ostanemo brand BR.1. po kvaliteti meda na hrvatskom tržištu.
Zadovoljan kupac je naša najveća vrijednost, i ovom prigodom hvala na povjerenju i vjernosti.
Medno!
, poručili su iz poznate tvrtke.

 

 src=

 

 src=

Prethodni članakPotpisan 40 milijuna kuna vrijedan sporazum o razminiranju šumskog zemljišta
Sljedeći članakPoziv na Radionicu za proizvođače povrća
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.