Započeo je Izbor Vinske Dame i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene za 2021. godinu. Izbor se odvija putem javne ankete do kraja srpnja na linku: https://get4u.hr/lifestyle/3420-izaberite-vinsku-damu-i-vinskog-gospodina-hrvatske-vinske-scene-2021

Vinari privlače pažnju javnosti, a posljedica toga je, naravno, marketing za njihova vina. Na globalnoj sceni oni automatski postaju svojevrsni ambasadori hrvatskog vina; ne samo svoje vinarije, nego općenito.

U želji da istaknemo ljude koji su prepoznali vrijednost takve situacije, organizirali smo ovaj izbor. Možda najjači motiv je da one, koji to još nisu prepoznali, uputimo u pravom smjeru, kaže Tomislav Stiplošek, predsjednik udruge G.E.T. i idejni začetnik ovog izbora.

U nastojanju da vinare istaknu kao pojedince i osobe koje su ispred svojih vina, udruga za kulturu stola G.E.T. (gastronomija, enologija, turizam) prošle je godine pokrenula projekt “Vinska Dama i Vinski Gospodin. Pozitivna reakcija i publike i vinara bila je više nego dovoljan poticaj organizaciju i u 2021. g., kažu organizatori.  

Vino je svakako dio jet set scene. Ako pogledamo malo šire u svijetu, dolazimo do butelja koje koštaju i do desetke tisuća eura; sjetimo se samo legendarnih narudžbi vina u filmovima James Bonda, tako da.. Da, vino je glamour. – ističe Stiplošek.

Kod glasanja treba uzeti u obzir sljedeće kriterije: osobni stil, karizmu, način komunikacije. To uključuje javne nastupe, osobni pristup prezentaciji, marketing na društvenim mrežama i uopće komunikaciju s medijima i publikom. Međutim ne treba ni zanemariti vina.

Publika glasa po principu “lajkova”, a žiri će svoje ocjene dati direktno uredništvu G.E.T. Reporta. Lajkovi publike donose 50% ukupnih bodova, a ocjene žirija 50%. Članovi žirija će, kao i prošle godine, biti osobe različitih zanimanja. No, redom su svi poznavaoci vinske scene, iz svijeta mode, umjetnosti, lifestylea i komunikacija.

Finalisti će i ove godine osvojiti drvene figure koje oblikom predstavljaju Vinsku Damu i Vinskog Gospodina. Figure su dizajn mlade umjetnice Tomislave Akrap. Izrađene su od slavonskog hrasta i paljene na način kao što se pali vinska bačva u, među vinarima vrlo cijenjenoj, bačvariji Srnec iz Nedelišća. Vinska Dama i Vinski Gospodin hrvatske vinske scene 2021. godine će, osim lente i brojnih poklona sponzora, dobiti i vrijedan poklon generalnog sponzora sezone: besplatne kotizacije za štand na Zadar Wine Festivalu 2022. godine. Svečano predstavljanje finalista i proglašenje pobjednika održat će se u listopadu. Održat će se uz podršku sponzora (Zadar Wine Festival, Barcaffe, bačvarija Srnec, destilerija Aura i drugi), medijskih pokrovitelja (Gospodarski list, Menu, Relaxino i drugi) i hrvatske vinske scene.

Značaj ovog izbora itekako pokazuju emocije s kojima su svoja priznanja primili prošlogodišnji finalisti. Izrazili su veliko zadovoljstvo zbog pokretanja ovakvog projekta i zahvalu svima koji su svojim glasovima istaknuli značaj njihovog posla i truda. Izdvajamo riječi Vinske Dame hrvatske vinske scene 2020.:

Hvala svima koji su prepoznali moj trud, rad, odricanja, upornost, ali prije svega emocije koje su neodvojiv dio u prenošenju doživljaja o vinu, zemlji, regiji, vinogorju, položaju i dakako vinaru koji ga brižno i s ljubavlju stvara. Počašćena sam titulom prve Vinske Dame i zahvalna na priznanju svih vas za svoj osobni doprinos u promicanju jedinstvene, raznolike i autentične priče vinske Hrvatske.

Ponovimo: Izbor Vinske Dame i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene za 2021. godinu se odvija putem javne ankete do kraja srpnja na linku; https://get4u.hr/lifestyle/3420-izaberite-vinsku-damu-i-vinskog-gospodina-hrvatske-vinske-scene-2021bn

Prethodni članakPožeško-slavonskim poljoprivrednicima 20 milijuna kuna pomoći za saniranje šteta od tuče i poplava
Sljedeći članakZašto su mravi u vrtu korisni?
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.