Poštovani!

Nakon uspješno odrađenog Međunarodnog ocjenjivanja rakija i likera, koje je po prvi put organizirano prošle godine u sklopu sajma CroAgro u Zagrebu, Gospodarski list zajedno s Agronomskim i Prehrambeno – biotehnološkim fakultetom u Zagrebu organizira i drugo po redu Međunarodno ocjenjivanje rakija i likera. Stručna međunarodna komisija ponovno će ocjenjivati boju, bistroću, tipičnost, miris i okus rakija/likera po sustavu bodovanja od 1 do 20. U svakoj kategoriji bit će proglašen najbolji šampionski uzorak. Uz medijsku promociju proizvođača rakija i likera, cilj ove manifestacije je i kroz edukativna i stručna predavanja ukazati i na relativno nisku kulturu pijenja rakija i likera te nedovoljnog poznavanja rakija kod šire populacije, ali i ugostiteljskog sektora. Potrošnju rakija ugrožava i agresivni marketing i financijska snaga u industriji konkurentskih pića, stoga je i ovo prigoda da se dodatno popularizira i promovira kultura rakije, istaknu najbolji proizvođači koji će biti nagrađeni za uspjeh i kvalitetu rakija i likera.

Prošle godine prijavljeno je bilo više od 80 uzoraka u kategoriji rakija te više od 40 uzoraka u kategoriji likera. 4 velika zlata, 10 zlatnih i više od 60 srebrnih diploma, dokaz su kvalitetne proizvodnje rakija i likera u ovoj regiji, a nagrade dodatno dobivaju na značaju kad se uzme u obzir stručna komisija koja se sastojala od najboljih ocjenjivača iz Hrvatske, Srbije i Bosne i Hercegovine.

Duga je tradicija u proizvodnji rakija na ovim prostorima i one su jedan od autohtonih proizvoda koje su proizvodila skoro sva kućanstva, ali najčešće za naturalnu potrošnju i manje za prodaju. Dugo su najpoznatije rakije bile šljivovica i lozovača, ali danas se na tržištu mogu pronaći rakije od skoro svih voćnih vrsta. Osim povećanja broja različitih rakija, povećava se i tehničko/tehnološka razina proizvodnje, no i dalje veliki problem predstavlja promocija rakija koja se ne može javno reklamirati, a i kupnja i konzumacija su restriktivni. Rakije i likeri se mogu promovirati i organiziranjem natjecanja proizvođača gdje se rakije ne samo približavaju kupcima nego je natjecanje oblik usvajanja novih znanja i podizanje kakvoće vlastitih proizvoda,

stoga nam je zadovoljstvo pozvati Vas na  2. Međunarodno ocjenjivanje rakija i likera.

Za sudjelovanje je potrebno ispuniti PRIJAVU te dostaviti dvije boce rakije/likera (dvije boce zapremnine 1 litre računaju se kao 1 uzorak).

Uzorke je potrebno dostaviti do 06. 11. 2020. godine na adresu Gospodarskog lista (Ulica Majstora Radonje 12, Srednjaci, 10000 Zagreb, 5. kat).

Na svakom uzorku je potrebno napisati:

Uzorak za Međunarodno ocjenjivanje rakija i likera CROAGRO,

kategoriju jakog alkoholnog pića,

alkoholnu jakost i godinu proizvodnje,

ime i prezime proizvođača (ili naziv poduzeća) te vašu adresu.

Participacija za domaće natjecatelje iznosi 150 kuna po uzorku, odnosno 20 eura po uzorku za strane natjecatelje.

Participaciju treba uplatiti na IBAN račun: HR1223600001101284610

U opisu plaćanja navedite vaše ime i prezime i/ili naziv firme.

Nadamo se Vašem sudjelovanju i doprinosu ovoj međunarodnoj manifestaciji!

Kontakt e-mail: marin@gospodarski-list.hr

Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje
Prethodni članak6 modela Case IH traktora na akciji!
Sljedeći članakSlatkica
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.