Udruga ruralnog turizma Hrvatske u suradnji s Hrvatskim apiterapijskim društvom izrađuje Strategiju razvoja apiturizma Karlovačke županije te poziva dionike, građane i građanke na aktivno sudjelovanje u analizi postojećeg stanja koja traje do 31.01.2024. godine.

Strategija se izrađuje u suradnji s Regionalnom turističkom zajednicom Karlovačke županije uz podršku  Hrvatske turističke zajednice za razdoblje do 2028. godine i predstavlja prvu ovakvu inicijativu u Republici Hrvatskoj. Podaci za analizu postojećeg stanja prikupljaju se putem upitnika, terenskih obilazaka, zahtjeva za dostavom informacija i povezanih istraživanja.

Upitnici su upućeni na preko 500 e-mail adresa ugostiteljskih objekata uključivo privatne iznajmljivače, turističkih zajednica, nositelja turističkih atrakcija, turističkih agencija i vodiča, suvenirnica, vrtića i škola te županijskih i gradskih institucija i ustanova. Upitnicima se prikupljaju informacije o upotrebi i korištenju meda, stavovima o razvoju apiturizma i interesu za uključivanje kako bi Strategija bila utemeljena na stvarnim potrebama lokalne zajednice. Za udruge pčelara te pčelare i pčelarke kreirani su posebni upitnici kojima se prikupljaju podaci o stanju pčelarstva u Karlovačkoj županiji, izazovima te interesu za razvoj apiturističke ponude.

-Čak i u slučaju kada pojedini pčelar ili pčelarka nije direktno zainteresiran za apiturizam ili apiterapiju, njihova mišljenja su nam važna jer će možda biti u prilici sudjelovati u provedbi Strategije na neki drugi način. Na primjer, možda će lakše plasirati svoj med ili medne proizvode ugostiteljima ili ustanovama koje se odluče na povećanje upotrebe meda iz Karlovačke županije. Istovremeno, važni su nam i odgovori svih ostalih dionika, a osobito građana i građanki jer će se aktivnosti i proračun Strategije razvijati sukladno njihovim potrebama, istaknula je Aleksandra Kuratko Pani, voditeljica Udruge ruralnog turizma Hrvatske.  

Uz upitnike, izrađivači su proveli terenske obilaske pčelara koji pružaju apiturističke usluge i uputili niz zamolbi za dostavu podataka nadležnom institucijama na državnoj razini te u Karlovačkoj županiji kojima ovom prilikom zahvaljuju na suradnji.  Svi zainteresirani upitnike mogu ispuniti do 31.01.2024. godine, a isti su dostupni na sljedećim poveznicama:

  1. Upitnik za pčelare i pčelarke
  2. Upitnik za udruge pčelara
  3. Upitnik za ugostiteljske objekte i privatne iznajmljivače
  4. Upitnik za institucije i ustanove
  5. Upitnik za vrtiće i škole
  6. Upitnik za turističke zajednice
  7. Upitnik za nositelje turističkih atrakcija
  8. Upitnik za turističke agencije i vodiče
  9. Upitnik za suvenirnice
  10. Upitnik za građane i građanke
  11. Upitnik za korisnike i korisnice apiturističkih i apiterapijskih usluga u Karlovačkoj županiji

Za sve dodatne informacije, dionici, građani i mediji mogu se obratiti na telefon 095 5422 225 ili e-mail udruga.rth@gmail.com.

Prethodni članakLažni med
Sljedeći članakAdriatic Gastro Show
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.