Na ovogodišnji Svjetski dan divljih vrsta, WWF-ova digitalna kampanja #WorldWithoutNature (Svijet bez prirode) ujedinjuje neke od najpopularnijih svjetskih brendova u prosvjedu protiv devastacije prirode.

Kao dio kampanje, brendovi, sportske i organizacije civilnog društva širom svijeta uklonit će slike prirode iz svojih zaštitnih znakova na web stranicama i digitalnim platformama. Tako će i sami širiti svijest o gubitku prirode i bioraznolikosti, upozoravajući javnost da dobro pogleda dobro poznati logo koji će na samo jedan dan biti bez prepoznatljivih slika divljih životinja i prirode.

Ove godine u kampanji sudjeluju neki od najpopularnijih svjetskih brendova, kako globalno, tako i u našoj regiji, među kojima je i poznata aplikacija za učenje jezika Duolingo. Budući da je i glas sportskih organizacija diljem svijeta protiv klimatskih promjena i gubitka prirode sve jači, mnogi sportski timovi, poput nogometnog kluba Aston Villa, nastavljaju podržavati ovu kampanju.

U listopadu 2022. WWF je objavio svoj najnoviji Izvještaj o stanju planeta koji je otkrio zapanjujuće podatke o padu populacija divljih vrsta za 69% u manje od pedeset godina. WWF upozorava da kontinuirano prekomjerno iskorištavanje i uništavanje njihovih staništa dovodi do gubitka divljih vrsta, što, kako vidimo, uvelike utječe na društvene i ekonomske rizike, odnosno na katastrofalne posljedice za naš planet. Nakon toga, svijet se obvezao do 2030. zaustaviti i preokrenuti gubitak prirode, kroz sporazum usvojen u okviru Globalne konvencije o biološkoj raznolikosti, koju je u prosincu 2022. na COP15 summitu usvojilo 196 zemalja. WWF sada potiče vlade, tvrtke i financijske institucije na provođenje tog sporazuma koji je usredotočen na rješenja koja se bave osnovnim uzrocima ekoloških problema.

„Želimo da ovogodišnji #WorldWithoutNature potakne građane naše zemlje da dobro promisle o ljepoti prirode koju predugo uzimamo zdravo za gotovo, a koja prebrzo nestaje pred našim očima. Trebamo što više ljudi koji će podržati naše napore da zaustavimo i preokrenemo gubitak prirode do 2030. Iz tog razloga smo i brojne lokalne i regionalne tvrtke pozvali na sudjelovanje, da zajedno pokažemo kako bi izgledao svijet bez prirode. Jako smo sretni da su se našem pozivu odazvali bojni poznati brendovi,” ističe Uroš Delić, menadžer za odnose s tvrtkama u WWF Adriji.

WWF-ova digitalna kampanja #WorldWithoutNature izvorno dolazi od “One minute Briefs”, internetske zajednice kreativaca i dizajnera pod okriljem Banke kreativnosti. Za više informacija posjetite One Minute Briefs’ Twitter.

Prethodni članakObavijest kupcima sredstava za zaštitu bilja
Sljedeći članakNastavak digitalizacije prikupljanja podataka u govedarstvu
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.