Nacionalna kampanja „Zasadi stablo, ne budi panj!“ na samom je vrhuncu aktivnosti kolektivne sadnje za jesen 2021.g. Zajednica dobrim primjerima i aktivnostima usmjerenih na okoliš utječe na pitanja od javne važnosti zaštite okoliša, korištenje i upravljanje prirodnih resursa i  sprečavanje onečišćenja. Ono najvažnije, utječe na integraciju tema zaštite okoliša u sektore poput turizma, energetike, industrije, poljoprivrede, šumarstva. Najviše utječe na odgojno-obrazovni sektor. Uz jasno definirane ciljeve te energično djelovanje svih strana, okoliš u Republici Hrvatskoj moguće je dugoročno očuvati i osigurati povećanje klimatske pravde. Ovogodišnja kampanja sadnje produžena je do sredine prosinca, s toga imate još vremena!

Od osobne je i kolektivne važnosti jačanje svijesti i uključivanje javnosti u proces donošenja prijedloga i odluka. Posebice zajednici pružiti mogućnost da sami budu dio održivih rješenja. Takav operativno-tehnički pristup prakticira se u kampanji  kroz partnerstva, dok je uloga Sponzora kroz ekološko društveno odgovorno poslovanje, poduprijeti financijskim ulaganjem, provedbu kampanje sadnje stabala i ostalih projekta.

Ostvarenim sponzorskim prihodima od Sberbank d.d. kao Srebrnog SponzoraGradska plinara Zagreb d.o.o. kao Brončanog Sponzora, osigurali smo edukacije i kupnju stabala, posebice za revitalizacije dvorišta odgojno-obrazovnih ustanova, ali i ostalih zelenih urbanih i van-urbanih površina koje su planski unaprijed osmišljene. Na njima su sađene veće sadnice koje daju brže efekt koji se od njih očekuje. One su i otpornije na eventualne nasrtaje neodgovornih pojedinaca.

 Djelatnici Sponzora u kampanji sadnje stabala potaknuti su na interni razvoj volonterstva, jačanje društvenog kapitala; osjećaja osobne odgovornosti za okoliš te daljnje razvijanje aktivnosti usmjerene na očuvanje okoliša.

Značajan doprinos strateškim ciljevima Republike Hrvatske prepoznalo je i Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske. Ono je također pružilo podršku kroz pokroviteljstvo. Za kreiranje pravilnog stava i pravovremeno educiranje sudionika u svrhu smanjenja mortaliteta sadnica pobrinuo se Tisak plus d.o.o. kao Brončani Sponzor, sa tiskanjem naklade „Priručnik za sadnju i njegu stabala“ koji je usmjeren na odgojno-obrazovne ustanove. Potporu je također pružila tvrtka AstraZeneca d.o.o. i CCC Hrvatska d.o.o..

Kroz ekološko društveno odgovorno poslovanje različitih poslovnih sektora nastoji se dati snažan doprinos jačanju svijesti o potrebi očuvanja našeg jedinog zelenog doma u svim oblicima održivog djelovanja.

Potporu su dali i mnogi drugi donatori:

TEHNIX d.o.o.; Ambijenti d.o.o.; NORD-ING d.o.o.; Ples Ritmova; Zdravstvena ustanova Ljekarne Petek; Valzor d.o.o.; Global logic d.o.o.; Rasadnik Iva; Hrvatske šume te mnogi građani pojedinačnim uplatama.

Ovim putem im se Udruga svima od srca zahvaljuje na tome što su partneri-partneri prirode! Svi zainteresirani sa suradnju u kampanji 2022.g. (jesen), mogu se već sada obratiti Udruzi za dogovor.

Prethodni članakRadionice “Moj-seoski” u Dubrovačko-neretvanskoj županiji
Sljedeći članakValovite jogurt kocke
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.