Vrgorac je poznat po Tinu Ujeviću, vrhunskom pršutu i kvalitetnom vinu, ali i brendu – vrgoračka jagoda, koja se ističe upravo svojom bojom, mirisom i okusom.

Dan vrgoračkih jagoda održan je u Vrgorcu krajem travnja, a gastro doživljaj nije mogao proći bez Udruge vrgoračkih jagoda i svježih, upravo ubranih jagoda, koje su se mogle kušati i kupiti. Osim toga, posjetitelje su oduševili deserti i slastice s jagodama po posebnim recepturama.

Održan je i panel o suvremenim trendovima u proizvodnji jagoda na kojem su sudjelovali ministrica poljoprivrede Marija Vučković, profesor Boris Duralija s Agronomskog fakulteta u Zagrebu, agronom Danko Tolić, te predsjednik Udruge vrgoračkih jagoda, Milan Franić. Udruga Vrgoračke jagode okuplja proizvođače jagoda iz tri vrgoračka polja, Rastoka, Jezera i Bunine, s ciljem zaštite interesa proizvođača ovog važnog proizvoda za vrgorački kraj.

Ministrica Vučković je tijekom panela istaknula kvalitetu i prepoznatljivost vrgoračkih jagoda čija je berba u punom jeku te iznijela procjenu kako će milijun sadnica jagoda na području Vrgorca ove godine donijeti prinos od 500 tona visokokvalitetne jagode. Naglasila je i pozitivne rezultate u proizvodnji jagoda na razini RH – prema privremenim podacima DZS-a, u 2022. godini proizvedeno je 3 204 tona jagoda, što je u odnosu na prosječnu proizvodnju u desetogodišnjem razdoblju povećanje od 16,5 posto, dok se u odnosu na 2021. godinu proizvodnja povećala za čak 64 %.

Prethodni članakŠampionska maslinova ulja
Sljedeći članakAkcijski plan o poduzimanju mjera za sprječavanje širenja i suzbijanje sredozemne voćne muhe
Gospodarski list
Gospodarski list – sve što vrijedi znati u poljoprivredi Gospodarski list najstariji je i najčitaniji hrvatski časopis za poljoprivredu, s tradicijom dugom preko 180 godina. Kroz tri stoljeća pomaže poljoprivrednicima stručnim, aktualnim i korisnim sadržajem te i danas svakih petnaest dana stiže na adrese svojih vjernih pretplatnika. Naši autori su priznati stručnjaci, znanstvenici i poljoprivrednici. Uz tiskana i online izdanja, posjeduje bogatu biblioteku knjiga pod nazivom - Obitelj i gospodarstvo, organizira razne stručne konferencije iz područja agrobiznisa, kroz društvene mreže aktivno sudjeluje u svakodnevnici ljubitelja prirode i poljoprivrede. Opravdano je najveći specijalizirani - poljoprivredni medij u regiji. Cilj Gospodarskog lista je ostao isti od prvog broja – znanjem jačati poljoprivredu i selo.