Veliko nam je zadovoljstvo pozvati vas da sudjelujete na 4. ocjenjivanju proizvoda prerade biljnog podrijetla. Također i na dodjeli diploma na 8. Sajmu zimnice i autohtonih proizvoda. Prijavnicu za ocjenjivanje proizvoda prerade biljnog podrijetla možete preuzeti ovdje.

4. ocjenjivanje proizvoda prerade biljnog podrijetla održati će se 3. i 4. listopada 2022. u prostorima Ministarstva poljoprivrede na adresi Ulica grada Vukovara 78, Zagreb. Proizvode će  ocjenjivati  komisija sastavljena od profesora s Agronomskog fakulteta, Prehrambeno-biotehnološkog fakulteta te naših službenika koji se bave preradom proizvoda biljnog podrijetla. Za svaki prijavljeni uzorak obavezno je dostaviti minimalno:

  • 3 boce voćnog vina/soka, 2 boce rakije/likera/octa
  • 3 pakiranja zimnice od voća/povrća i/ili ostalih biljnih prerađevina

Uzorci se dostavljaju zajedno s prijavnicom do rujna 2022. Ministarstvo poljoprivrede, Ulica grada Vukovara 78, 10000 Zagreb

Kontakti:

Ozren Hrsto – 099 4972 599
ozren.hrsto@mps.hr

Marko Mraović – 099 8156 307
marko.mraovic@mps.hr

ili u najbližu ispostavu Ministarstva poljoprivrede.

Kotizacija se ne naplaćuje.

Proglašenje najbolje ocijenjenih proizvoda i podjela diploma bit će na 8. Sajmu zimnice i autohtonih proizvoda 7. – 9. listopada 2022. Na ocjenjivanje se mogu prijaviti maksimalno 3 proizvoda biljnog podrijetla proizvedeni u registriranim objektima.

Očekujući Vaše javljanje, zahvaljujemo na ukazanom povjerenju i vremenu.

Prethodni članakZapočela jesenska oralna vakcinacija lisica protiv bjesnoće u Hrvatskoj
Sljedeći članakPrijavite se na 4. Međunarodno ocjenjivanje rakija i likera
Savjetodavna služba
Savjetodavna služba specijalizirana je javna ustanova za obavljanje poslova savjetodavne djelatnosti u poljoprivredi, ruralnom razvoju, ribarstvu i unapređenju gospodarenja šumama i šumskim zemljištima šumoposjednika. Od svog osnutka 1991. godine pa do danas, Savjetodavna služba) imala je nekoliko etapa u svom razvoju u kojima su provedene statusne i organizacijske promjene te prilagodba kadrovske i specijalističke strukture zaposlenih, sukladno ciljevima i reformama poljoprivredne politike u Republici Hrvatskoj. Osnivanje i djelatnost Službe po prvi puta u njezinoj povijesti regulirano je donošenjem Zakona o Poljoprivrednoj savjetodavnoj službi u svibnju 2012. godine („Narodne novine“ br. 50/2012), pri čemu Služba dobiva i dvije javne ovlasti i to: provođenje stručnog nadzora u integriranoj proizvodnji, i organiziranje i izvođenje obrazovanja i osposobljavanja iz područja poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja. Nadalje, donošenjem Zakona o izmjenama Zakona o poljoprivrednoj savjetodavnoj službi krajem 2013. godine („Narodne novine“ br. 148/13), promijenjen je naziv Službe u Savjetodavna služba - javna ustanova za savjetodavnu djelatnost u poljoprivredi, ruralnom razvoju, ribarstvu te unapređenju gospodarenja šumama i šumskim zemljištima šumoposjednika, čime je proširena djelatnost Službe sa novim poslovima i zadaćama i javnim ovlastima u području šumarstva. Pravilnikom o unutarnjem ustrojstvu i sistematizaciji radnih mjesta Savjetodavne službe sistematizirano je 398 radnih mjesta, trenutno je zaposleno 247 službenika. Temeljem Zakona o savjetodavnoj službi, Služba ostvaruje sredstva za rad iz državnog proračuna RH, obavljanjem svoje djelatnosti i iz drugih izvora na način i pod uvjetima propisanim Zakonom i Statutom Službe. Misija Savjetodavne službe jest razvijati konkurentna i napredna poljoprivredna gospodarstava i subjekte u ribarstvu i šumarstvu kroz informiranje, savjetovanje i obrazovanje, uz poštivanje načela dobre poljoprivredne prakse te očuvanje ruralnog prostora njegujući tradiciju i običaje.