Veliko nam je zadovoljstvo pozvati vas da sudjelujete na 4. ocjenjivanju proizvoda prerade biljnog podrijetla. Također i na dodjeli diploma na 8. Sajmu zimnice i autohtonih proizvoda. Prijavnicu za ocjenjivanje proizvoda prerade biljnog podrijetla možete preuzeti ovdje.

4. ocjenjivanje proizvoda prerade biljnog podrijetla održati će se 3. i 4. listopada 2022. u prostorima Ministarstva poljoprivrede na adresi Ulica grada Vukovara 78, Zagreb. Proizvode će  ocjenjivati  komisija sastavljena od profesora s Agronomskog fakulteta, Prehrambeno-biotehnološkog fakulteta te naših službenika koji se bave preradom proizvoda biljnog podrijetla. Za svaki prijavljeni uzorak obavezno je dostaviti minimalno:

  • 3 boce voćnog vina/soka, 2 boce rakije/likera/octa
  • 3 pakiranja zimnice od voća/povrća i/ili ostalih biljnih prerađevina

Uzorci se dostavljaju zajedno s prijavnicom do rujna 2022. Ministarstvo poljoprivrede, Ulica grada Vukovara 78, 10000 Zagreb

Kontakti:

Ozren Hrsto – 099 4972 599
ozren.hrsto@mps.hr

Marko Mraović – 099 8156 307
marko.mraovic@mps.hr

ili u najbližu ispostavu Ministarstva poljoprivrede.

Kotizacija se ne naplaćuje.

Proglašenje najbolje ocijenjenih proizvoda i podjela diploma bit će na 8. Sajmu zimnice i autohtonih proizvoda 7. – 9. listopada 2022. Na ocjenjivanje se mogu prijaviti maksimalno 3 proizvoda biljnog podrijetla proizvedeni u registriranim objektima.

Očekujući Vaše javljanje, zahvaljujemo na ukazanom povjerenju i vremenu.

Sve stručne tekstove objavljene u Gospodarskom listu u razdoblju od 2016. do 2020. godine čitajte i u našoj Digitalnoj kolekciji koju možete naručiti ovdje

Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje
Prethodni članakZapočela jesenska oralna vakcinacija lisica protiv bjesnoće u Hrvatskoj
Sljedeći članakPrijavite se na 4. Međunarodno ocjenjivanje rakija i likera
Avatar
Savjetodavna služba specijalizirana je javna ustanova za obavljanje poslova savjetodavne djelatnosti u poljoprivredi, ruralnom razvoju, ribarstvu i unapređenju gospodarenja šumama i šumskim zemljištima šumoposjednika. Od svog osnutka 1991. godine pa do danas, Savjetodavna služba) imala je nekoliko etapa u svom razvoju u kojima su provedene statusne i organizacijske promjene te prilagodba kadrovske i specijalističke strukture zaposlenih, sukladno ciljevima i reformama poljoprivredne politike u Republici Hrvatskoj. Osnivanje i djelatnost Službe po prvi puta u njezinoj povijesti regulirano je donošenjem Zakona o Poljoprivrednoj savjetodavnoj službi u svibnju 2012. godine („Narodne novine“ br. 50/2012), pri čemu Služba dobiva i dvije javne ovlasti i to: provođenje stručnog nadzora u integriranoj proizvodnji, i organiziranje i izvođenje obrazovanja i osposobljavanja iz područja poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja. Nadalje, donošenjem Zakona o izmjenama Zakona o poljoprivrednoj savjetodavnoj službi krajem 2013. godine („Narodne novine“ br. 148/13), promijenjen je naziv Službe u Savjetodavna služba - javna ustanova za savjetodavnu djelatnost u poljoprivredi, ruralnom razvoju, ribarstvu te unapređenju gospodarenja šumama i šumskim zemljištima šumoposjednika, čime je proširena djelatnost Službe sa novim poslovima i zadaćama i javnim ovlastima u području šumarstva. Pravilnikom o unutarnjem ustrojstvu i sistematizaciji radnih mjesta Savjetodavne službe sistematizirano je 398 radnih mjesta, trenutno je zaposleno 247 službenika. Temeljem Zakona o savjetodavnoj službi, Služba ostvaruje sredstva za rad iz državnog proračuna RH, obavljanjem svoje djelatnosti i iz drugih izvora na način i pod uvjetima propisanim Zakonom i Statutom Službe. Misija Savjetodavne službe jest razvijati konkurentna i napredna poljoprivredna gospodarstava i subjekte u ribarstvu i šumarstvu kroz informiranje, savjetovanje i obrazovanje, uz poštivanje načela dobre poljoprivredne prakse te očuvanje ruralnog prostora njegujući tradiciju i običaje.