Baranjski kulen je jedna od najboljih mesnih delicija na svijetu koja se u Belju proizvodi tijekom cijele godine kako bi se zadovoljile sve potrebe tržišta.

Biti uvršten među najbolja mesna jela na svijetu veliko je postignuće brojnih generacija koje već više od sto godina stvaraju Baranjski kulen. Kako bi se promovirala njegova autentičnost i visoka kvaliteta Baranjski kulen je među prvim proizvodima sa zaštićenim zemljopisnim podrijetlom na razini Europske unije.  

Za Miodraga Komlenića, glavnog čovjeka za proizvodnju Baranjskog kulena u Belju i predsjednika lokalne Udruge proizvođača koja je nositelj zaštite ovog jedinstvenog proizvoda, Baranjski kulen je jedinstvena gastro delicija, specifična po svojoj teksturi i korištenju papra u pripremi nadjeva. „U proizvodnji Baranjskog kulena ključni su vrhunski sastojci i ručni rad“ ističe Komlenić i dodaje „beljski majstori kulenari dostigli su vrhunac kulenarskog umijeća u stvaranju Baranjskog kulena pa je svaki komad iste, vrhunske, kvalitete.

Belje je najveći proizvođač Baranjskog kulena s cjelogodišnjom kontinuiranom proizvodnjom s kojom se zadovoljavaju sve potrebe tržišta pa nema bojazni oko nedostatka Baranjskog kulena“ naglasio je Komlenić i istaknuo kako je upravo Baranjski kulen idealan poklon za nadolazeće blagdane. S novom kampanjom „Vrhunac kulenarskog umijeća“ Baranjski kulen je uspio uspješno spojiti mlađe generacije s vrhunskom tradicionalnom hranom.

Iako je Baranjski kulen brend koji se ponosi čuvanjem tradicije, izvornim karakterom proizvoda i autentičnim načinom proizvodnje, naša nova kampanja donijela je svježi, suvremeni vizualni identitet i opušteniji ton komunikacije. Ovim pristupom smo željeli privući mlađu publiku, uz istovremeno čuvanje naših glavnih vrijednosti. Pokazali smo kako je Baranjski kulen omiljen izbor u svakoj prilici, bilo da je riječ o obiteljskim okupljanjima, posebnim proslavama ili opuštenim trenucima s prijateljima. Njegova izvrsnost je izvor inspiracije za kreiranje raznolikih jela, uključujući različite plate i kreativne „finger food“ kreacije koje će zadovoljiti sva nepca i donijeti pravu kulenarsku čaroliju na svaki stol, naglasila je Tea Kelić, brand managerica u Belju.

Prethodni članakPREDSTAVLJENI OKUSI TRADICIJE ZAGREBAČKOGA KRAJA I DANI OKUSA  HRVATSKE TRADICIJE
Sljedeći članakUspješna proizvodnja povrća u Hrvatskoj
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.