Otvorene su prijave za dodjelu stipendija za sudjelovanje u radionici o crowdfundingu na kojoj će biti predstavljene mogućnosti za pokretanje uzgoja egzotičnog voća i povrća. U okviru projekata Hrvatska jednakih mogućnosti i CrowdfundMe, Centar za društvene inovacije i održivi razvoj (CEDIOR), Međunarodni centar za crowdfunding (ICFC) i Šulog d.o.o. će održati radionicu pod nazivom „Crowdfunding – inovativni model financiranja projekata“ za stanovništvo pogođeno potresom na području Sisačko-moslavačke županije.

Kompanija Šulog d.o.o. će ujedno predstaviti mogućnost pokretanja uzgoja egzotičnog voća i povrća. Kako bi se zainteresiranim stranama olakšalo pokretanje proizvodnje, putem platforme Croinvest.eu bit će pokrenuta humanitarna crowdfunding kampanja za nabavku sadnica. Kompanija Šulog d.o.o. će zainteresiranim proizvođačima osigurati cjelokupan know-how te brinuti o otkupu i plasmanu proizvedenog voća i povrća u inozemstvo.

Što je crowdfunding?


Crowdfunding (eng. crowd – mnoštvo, gomila; funding – financiranje) ili grupno financiranje je inovativan i demokratski model financiranja projekata koji podrazumijeva javno predstavljanje nekog pothvata putem internetske platforme i omogućavanje građanima da u njega ulože novac. Pritom je moguće koristiti nekoliko modela ulaganja: donacije, kupoprodaju s počekom, pozajmice, ulaganje u vlasničke udjele i ulaganje u udjele u dobiti. Godišnje se putem crowdfundinga investira preko 35 mlrd. dolara, a procjena Svjetske banke za 2025. godinu iznosi 95 mlrd. Ne čudi stoga što je svjetska financijska kuća Goldman Sachs imenovala crowdfunding kao model financiranja koji će iz temelja promijeniti cijelo financijsko tržište.


Mjesto i vrijeme održavanja radionica


Radionica će se održati 6. svibnja 2022. od 10 do 18 h u prostoru Grada Petrinje.

Više o radionici saznajte na linku

https://crowdfundingvision.com/hrvatska-jednakih-mogucnosti-otvorene-prijave-za-dodjelu-stipendija/

 class=
Prethodni članak„Mikrozelenje“ –  od trendovskog povrća do funkcionalne hrane
Sljedeći članakFirentinski golub pod prijetnjom izumiranja
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.