12. studenog 2014. u Novinarskom domu u Zagrebu s početkom u 11 sati, održati će se okrugli stol Zbora agrarnih novinara “Hrvatske jabuke-loša cijena ili slaba kvaliteta?”

Na njemu će se kroz otvoreni razgovor proizvođača i trgovaca pokušati utvrditi: ima li u medijima dezinformacija o tržištu jabuka, koji dio domaće potrošnje možemo pokriti iz naših voćnjaka (po sortimentu i kvalitetu), što traže potrošači a što im nude trgovci u maloprodaji, koja je cijena domaće proizvodnje, daju li trgovci našim proizvođačima manje nego što dobivaju proizvođači drugih europskih država, je li utakmica ravnopravna, koliko je sivo tržište, kad će početi udruživanje proizvođača, što možemo dobiti iz europskih fondova i koja je uloga države nakon ulaska RH u EU?

Odgovore na ta pitanja očekuje se od:
1. Željka Banjavčića, predsjednika Hrvatske voćarske zajednice
2. Frane Ivkovića, glasnogovornika Hrvatske voćarske zajednice
3. Denisa Matijevića, vlasnika Agrofructusa
4. Ante Plivelića, vlasnika Gomolave
5. Safeta Bračkovića, Agrosad (Njemačka)
Očekuje se i predstavnik Ministarstva poljoprivrede.

Prethodni članakZnačaj i korištenje konoplje
Sljedeći članakMagnum sadnice brže daju urod
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.