Danas je u Kauflandovoj poslovnici u Blatu predstavljena suradnja proizvođačke organizacije PZ JabukeHR i Kauflanda.

Voditelj proizvođačke organizacije PZ JabukaHR Luka Cvitan predstavio je sortu Idared koja će se prodavati povodom suradnje po akcijskim cijenama.

PZ JabukaHR  je organizacija istaknutih proizvođača jabuke u Hrvatskoj, koja svoje proizvode plasira na domaće i inozemno tržište. Cilj organizacije je proizvođačima okupljenima u poljoprivrednu zadrugu omogućiti uspješniji tržišni nastup.

Postavi pitanje autoru klikom ovdje
Prethodni članakSvi putevi vode na Vinkovo u Iloku – mjesto odličnog vina i dobre zabave
Sljedeći članakOtvorenje najvećeg međunarodnog poljoprivrednog sajma “Zeleni tjedan” u Berlinu!
Gospodarski
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.