Pod motom inspiriramo poljoprivredu te pod pokroviteljstvom Ministarstva poljoprivrede Republike Hrvatske te Ličko – senjske županije, 22. ožujka u prostorijama Kulturno – informativnog centra u Gospiću u hibridnom obliku organizirat će se prvo izdanje poljoprivredne konferencije Ličanka. Očekuje se da će konferenciju otvoriti ministrica poljoprivrede mr.sc. Marija Vučković. Bit će predstavljena i tematika vezana za strategiju digitalne poljoprivrede Republike Hrvatske od strane državnoj tajnika Zdravka Tušeka.

Konferencija ima četiri tematska sklopa: „Strateške smjernice hrvatske poljoprivrede“, „Praktična rješenja za ličku poljoprivredu“, „Izvori financiranja“ i „Poljoprivredni identitet Like“. Na njima će se govoriti o strateškim smjernicama i potencijalima ličke poljoprivrede.

Predsjednik organizacijskog odbora Danijel Koletić u najavi konferencije izjavio je:

Lika i lička poljoprivreda predstavljaju skriveni dijamant potencijala, ne samo za ruralni razvoj, već i za nadogradnju postojećih poljoprivrednih kultura i djelatnosti te stvaranje novih. Osim što će ova konferencija pružiti poruke strateških smjernica, ona ima za cilj stvoriti novu percepciju brendiranja proizvoda ličkoga kraja. Oni polako stvaraju svoj identitet na kvaliteti. Konferencija se održava na Svjetski Dan voda, koje su temelj razvoja čiste ekološke poljoprivrede kojom Lika obiluje.

Na konferenciji se očekuje 100 sudionika. Više od njih 200 će imati priliku sudjelovati bez plaćanja kotizacije online na ovom događaju.

Dodatne informacije: Danijel Koletić, predsjednik organizacijskog odbora, 098 417 108

Sve stručne tekstove objavljene u Gospodarskom listu u razdoblju od 2016. do 2020. godine čitajte i u našoj Digitalnoj kolekciji koju možete naručiti ovdje

Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje
Prethodni članakRadionice o natječaju za obnovu potresom pogođenih područja
Sljedeći članakKako suzbiti divlju kupinu?
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.