Marinada, vodeća tvrtka u regiji u djelatnostima proizvodnje, prerade, otkupa i prodaje svježeg i prerađenoga voća i povrća, povodom odluke Stožera civilne zaštite RH da se od danas zatvore sve tržnice, kao jedne od mjera u borbi protiv širenja pandemije koronavirusa, objavljuje kako je spremna preuzeti i na tržište isporučiti proizvode hrvatskih poljoprivrednih proizvođača. 

 „Sukladno odluci Stožera civilne zaštite, od danas su zatvorene sve tržnice i mi smo spremni reagirati na način da otkupimo voće i povrće od poljoprivrednih proizvođača, bili oni naši kooperanti ili ne, standardiziramo proizvod koliko je to moguće i isporučimo na tržište“, ističu iz Marinade.

U dogovoru s Konzumom i drugim kupcima, njihov prodajni asortiman prilagodit će se robama koje će se kroz ovu mjeru otkupiti.

Ovim potezom želimo uspostaviti suradnju sa svim poljoprivrednim proizvođačima diljem Hrvatske, koji zbog predmetne odluke, neće moći svoje poljoprivredne proizvode plasirati na tržište kroz dosadašnje kanale prodaje.

U trenutnoj situaciji nužno je voditi brigu o sigurnoj i dostatnoj opskrbi stanovništva, što mi kao tvrtka i činimo, a ističemo da je Marinada i inače važna karika u lancu opskrbe tržišta voćem i povrćem, no posebno sada.

Za sve dodatne informacije poljoprivrednim proizvođačima na raspolaganju stoje djelatnici Marinade, a kontakti otkupnih centara nalaze se na web stranici www.marinada.hr.

Postavi pitanje autoru klikom ovdje
Prethodni članakProizvodnja domaćih rakija i likera
Sljedeći članakZašto Hrvatska ne koristi jeftinu i čistu energiju za proizvodnju bilja u zaštićenim prostorima?
Avatar
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.