U Zagrebu je održana 2. Pantheon konferencija namijenjena  partnerima  Datalaba i Datalaba Agro, te korisnicima poslovno-informacijskih sustava  Pantheon i Pantheon Farming.

Konferenciji je prisustvovala i Hrvatska udruga mladih poljoprivrednika pod vodstvom predsjednika Jana Marinca. Predsjednik HUMP-a, gospodin Jan Marinac, ovim je povodom podržao softver Pantheon Farming Datalaba Agro.

Datalab Agro multinacionalna je kompanija, proizvođač poslovnog rješenja Pantheon Farming koji je dio ERP-a PANTHEON. Ovaj moćni programski softver namijenjen je cjelovitoj potpori poljoprivrednog poslovanja, a pomoću njega moguće je voditi sve poljoprivredne evidencije i knjigovodstvo, raditi analize i projekcije, učinkovitije donositi odluke i svakako pritom  štedjeti vrijeme i novac.

Od rujna ove godine podružnica tvrtke djeluje i  u  Hrvatskoj pod nazivom Datalab Agro Hrvatska, čija je direktorica Valentina Pankretić, mag.ing.agr., i sama agronom i farmer, stoga iz prve ruke poznaje probleme hrvatskog poljoprivrednika i način na koji on može unaprijediti svoje poslovanje pomoću softvera za upravljanje poljoprivredom kao što je npr. Pantheon Farming.  „Vjerujem da će svi poljoprivrednici vrlo brzo prepoznati benefit  korištenja Pantheon Farminga u svom poslovanju. Otkad koristimo Pantheon Farming, smanjili smo troškove tova za 10%, povećali smo prinose, upravljamo poslovanjem na potpuno novi način. Imamo više od 1000 prodanih licenci, te očekujemo daljnji rast.“,  izjavila je direktorica Pankretić.

G.L.

Prethodni članakKoja je rakija bolja – od plemenite loze ili od hibrida?
Sljedeći članakNewsletter 23-24/2015
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.