Udruga ruralnog turizma Hrvatske nastavlja s održavanjem edukativnih terenskih radionica “Moj-seoski” o važnosti i promociji seoskog turizma. Radionice u Istri održavaju se 8.11. u Svetvinčentu; 9.11. u Novigradu; 10.11. u Pazinu i 11.11. u Labinu. Prijave traju do 5.11.2021. godine.

Nakon uspješno održanih 20 radionica Središnjoj Hrvatskoj, Slavoniji, Baranji i Podunavlju,  Udruga ruralnog turizma Hrvatske nastavlja s održavanjem edukativnih radionica o seoskom turizmu. Za Istru su planirane četiri radionice  koje se organiziraju u suradnji sa Turističkom zajednicom Istarske županije i Lokalnim akcijskim grupama Središnja, Sjeverna, Južna i Istočna Istra, uz financijsku podršku Ministarstva turizma i sporta.

Udruga poziva sve pružatelje usluga seoskog turizma iz Istre, odnosno poljoprivrednike koji se istovremeno bave i pružanjem ugostiteljskih ili turističkih usluga da se odazovu radionicama u što većem broju kako bi dobili važne informacije o mogućnostima za besplatnu promociju svojih objekata. Zainteresirani sudionici mogu se prijaviti do 5.11.2021. godine direktno svojim Lokalnim akcijskim grupama temeljem poziva kojega su zaprimili,  ili putem obrasca na web stranici Udruge ruralnog turizma Hrvatske idemonaselo.hr gdje također mogu dobiti i dodatne informacije o radionicama. 

Na dvosatnoj radionici s kolegama i kolegicama koji se bave seoskim turizmom razgovaramo o zakonodavnom okviru, važnosti integracije kulturne baštine u digitalnu promociju, i novim turističkim trendovima kojima se trebamo prilagoditi kako bismo što uspješnije poslovali u post-pandemijskom razdoblju. Također  predstavljamo i web aplikaciju moj-seoski.hr kojom upravlja Ministarstvo turizma i sporta. Ona ima za cilj prikupiti podatke o pružateljima usluga za Digitalni katalog seoskog turizma Republike Hrvatske. Upisom u aplikaciju, oni stječu pravo na besplatnu promociju na domaćem i inozemnim tržištima putem web stranice Hrvatske turističke zajednice hrvatska.hr. To bi svakako trebali iskoristiti, istaknula je Aleksandra Kuratko Pani, voditeljica Udruge ruralnog turizma Hrvatske najavljujući radionice u Istarskoj županiji.

Dodatno, Udruga na radionicama prikuplja i informacije o izazovima na koje pružatelji usluga nailaze u svom poslovanju. Sve kako bi ih adresirala u okviru Radne grupe za razvoj seoskog turizma RH pod okriljem Ministarstva turizma i sporta.

U web aplikaciju se upisuju poljoprivredna gospodarstva koja imaju registrirana vinotočja, kušaone, agroturizme, izletišta, ruralne objekte za smještaj  i slično. Dok sam upis traje od 15 do 20 minuta, prije upisa potrebno je pripremiti dokumentaciju i fotografije. One se prilažu u web aplikaciju. Podaci se mogu mijenjati 365 dana u godini. Pri tomu aplikacija predstavlja alat koji je u potpunosti prilagođen pružateljima usluga kako bi se kreirao prvi Digitalni katalog seoskog turizma RH.

Prije dolaska na radionicu, sudionicima se preporučuje registracija u web aplikaciji uz korištenje korisničkih uputa u brošuri “7 koraka do Vaše promocije na web stranici Croatia.hr”. Nakon svake radionice URTH će održati i individualne konzultacije oko upisa.

/></figure>



<p></p>



<figure class=moj seoski

Sve stručne tekstove objavljene u Gospodarskom listu u razdoblju od 2016. do 2020. godine čitajte i u našoj Digitalnoj kolekciji koju možete naručiti ovdje

Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje
Prethodni članakDobravski ljuk samo za poznate kupce!
Sljedeći članakPodnošenje zahtjeva za uzgajivače ovaca i koza do 26. studenog
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.