class=

Turistička zajednica Zagrebačke županije poziva sve zainteresirane da se odazovu radionici o seoskom turizmu. Sve kako bi se što boje promovirali u ovoj turističkoj godini.

U Samoboru se u četvrtak, 17. 02. održava dvosatna edukativna radionica “Moj-seoski”. Namijenjena je pružateljima usluga seoskog turizma Zagrebačke županije. Radionica će se održati u POP UP Kinu na Autobusnom kolodvoru s početkom u 17 sati.

Turizam se razvija mnogo efikasnije ako su u njegov razvoj uključene lokalne zajednice; uključivo institucije, udruge, općine i gradovi naranvno  javni  i privatni sektor. Radionica “Moj-seoski” stvara  mrežu koja uključuje i institucije koje vrše obuku/edukaciju. Također, kako bi svi imali jasno definiranu ulogu u turističkoj mreži. To se posebno odnosi na definiranje uloga pri stvaranju partnerstva javnog i privatnog sektora. 

Stoga, ovom prilikom pozivamo sve poljoprivredne proizvođače koji pružaju ugostiteljske i turističke usluge; vinarije, kušaone, izletišta, ruralni objekti za smještaj; da se odazovu u što većem broju kako bi stvorili uvjete za uspješnu promociju kako sebe, a tako i naše destinacije, istaknula je Ivana Alilović, direktorica Turističke zajednica Zagrebačke županije u najavi radionice.

Na radionici će se razgovarati o zakonodavnom okviru i izazovima. Razgovarat će se o novim turističkim trendovima, značaju kulturne baštine te važnosti redovne digitalne komunikacije. Sudionicima će također biti predstavljen  Digitalni katalog seoskog turizma koji pružateljima usluga seoskog turizma omogućuje besplatnu promociju na domaćim i inozemnim tržištima putem web portala Hrvatske turističke zajednica Croatia.hr.

Digitalni katalog predstavlja izvanrednu priliku da se konačno objedine podaci o pružateljima usluga seoskog turizma u cijeloj Hrvatskoj. Samim time i u Zagrebačkoj županiji i da se ojača njihova promocija. To je značajno potencijalnim gostima i turistima. Osim njih značajno je i turističkim agencijama koje će na ovaj način na jednom mjestu imati uvid u ponudu seoskog turizma Zagrebačke županije, navela je Aleksandra Kuratko Pani; voditeljica radionice koja se organizira u suradnji s Udrugom ruralnog turizma Hrvatske i Pučkim otvorenim učilištem, uz podršku Ministarstva turizma i sporta.

Prethodni članakHPK: “Stočarski sektor treba snažnije podržati!”
Sljedeći članakGdje je nestao glas „malih“ poljoprivrednika?
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.