Udruga ruralnog turizma pokrenula je danas tromjesečnu on-line kampanju Idemo na selo u cilju popularizacije hrvatske poljoprivrede i seoskog turizma

Nakon medijske kampanje Idemo na selo u 2022. godini koja je dosegnula preko 1,4 milijuna građana i građanki u Republici Hrvatskoj, Udruga ruralnog turizma Hrvatske ovogodišnju kampanju provodi na društvenim mrežama putem Facebook i Instagram profila Idemo na selo i to u trajanju od 1.3.-30.05.2023. godine.

Svjedočimo sve većem interesu hrvatskih građana za posjetima ruralnim prostorima. Osobito objektima seoskog turizma koji plasiraju vlastite poljoprivredne i prehrambene proizvode i prerađevine kao i one s okolnih poljoprivrednih gospodarstava. To je iznimno značajno za opstanak i daljnji razvoj hrvatskog sela i domaće poljoprivrede. Nažalost, u medijskom prostoru, kao i na mrežnim stranicama turističkih zajednica i portalima vezanim za hrvatski turizam ovi su objekti još uvijek relativno slabo zastupljeni. To je bio i temeljni razlog pokretanja ove kampanje u okviru koje ćemo prezentirati turističku ponudu naših 20 članova s naglaskom na poljoprivrednu proizvodnju, ali i ostale turističke sadržaje u destinaciji, istaknula je Aleksandra Kuratko Pani, voditeljica Udruge.

Uz on-line promociju, Udruga je također izradila i informativne table s QR kodom i naljepnice. One će biti postavljene u objektima članova te majice sa sloganom kampanje Idemo na selo.

Udruga ovom prilikom zahvaljuje medijima na dosadašnjoj suradnji te ih poziva na medijsko praćenje kampanje. Istu je omogućilo Ministarstvo poljoprivrede u iznosu od 37.500,00 kn u okviru Javnog poziva za financiranje aktivnosti udruga koje promiču poljoprivredu i vrijednost ruralnog prostora Republike Hrvatske.

Udruga ruralnog turizma jedina je strukovna udruga koja na nacionalnom nivou okuplja pružatelje usluga seoskog turizma, turističke zajednice, akademske institucije i sve ostale zaljubljenike u hrvatsko selo, i trenutno broji 50 članova. U cilju snažnijeg zagovaranja zajedničkih interesa i još kvalitetnije promocije ruralnog turizma, Udruga poziva sve pružatelje usluga seoskog turizma (primjerice agroturizmi, izletišta, kušaone, ruralni objekti za smještaj i slično), pružatelje usluga pustolovnog turizma, kulturne i obrazovne institucije, nacionalne parkove i parkove prirode, turističke zajednice, lokalne akcijske grupe i udruge, i sve ostale koji žele doprinjeti boljitku ruralnih prostora na učlanjenje. Obrazac prijave za članstvo dostupan je na idemonaselo.hr.

Sve stručne tekstove objavljene u Gospodarskom listu u razdoblju od 2016. do 2020. godine čitajte i u našoj Digitalnoj kolekciji koju možete naručiti ovdje

Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje
Prethodni članakKineska dunja – ukrasna i korisna zanemarena voćkarica
Sljedeći članakUdruga prijatelji životinja ili udruga za samopromociju
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.