19. travnja u hotelu Jezero na Plitvičkim jezerima održan je prvi put takvog koncepta vrlo lijepi edukativni događaj Wine ViP Event. Dojmovi su izrazito pozitivni a najviše veseli vrlo veliki interes za edukativna predavanja.

Organizatori tog ekskluzivnog događaja su Turistička zajednica Plitvičkih jezera i Turistička zajednica područja Plitvičke doline zajedno sa domaćinom Nacionalnim parkom Plitvička jezera uz suorganizaciju Dantesa i njegova tima Ricerca Mercato.

Ideja organiziranja događaja sa puno ugodnog druženja i degustiranja vrhunskih proizvoda od vina, rakije, likera, suhomesnatih proizvoda, sira i raznih drugih delicija je potpuno uspjela. Odaziv je bio vrlo lijep a posebno na edukacijama.

Prva edukativna radionica bila je Lička gastro čarolija a koju je vodila Chefica Doris Vlah. Radilo se o edukativnoj gastronomskoj radionici i prezentaciji moderne ličke kuhinje za kuhare i Chefove. A nakon toga slijedile su dvije radionice o važnosti podizanja izvrsnosti usluge, mentorice i stručnjakinje za gostoljubivost Sanje Krmpotić pod nazivom Gostoljubivost – ključ budućnosti ugostiteljstva i turizma, te savjetnice i edukatorice, Svjetlane Ranek Franjul – Moć  emocije u ugostiteljstvu i hotelijerstvu.

Edukativni dio završen je sa prezentacijom rezultata projekta Tajni gost.

A nakon toga slijedilo je druženje sa partnerima izlagačima uz degustaciju raznih pića i delicija.

Posebno je bilo ukusno kod tvrtke OŠO gdje smo kušali fantastične panatone i razne kekse, Pepas savijače sa famoznim savijačama kao i Plitvičke štrudle, ali isto tako ukusno je bilo kod Srednje škole Plitvička jezera koji su nas opet oduševili svojom pripremom raznih slanih i slatkih jela i specijaliteta. A i studenti gastronomije Veleučilišta PAR prezentirali su svoje gastro delicije.

Tu su bili i PIK Vrbovec sa suhomesnatim proizvodima i sa vrlo lijepo pripremljenim ramsteakom, a Dukat sa svojom paletom vrlo kvalitetnih sireva. A sve smo proizvode začinili sa Premium začinima. A svoju ponudu suhomesnatih proizvoda prezentirala je slovenska tvrka MIJ Janežić.

Ali tu su bili i vrlo kvalitetne vinarije i destilerije – OPG Dean Prodan, Vina Prelac, Vinarija Florijanović i Đurinski, Vina Matiška, Vina Antunović, Vina Matić, Iuris, SUZA rakije i likeri, Destilerija Pavelić, a imali smo i lokalne proizvođače i OPG-e sa fantastičnim proizvodima – Sirana Runolist i OPG Turkalj sa sirevima, OPG Furlan sa medom, Slovin Slunj sa paštom, Zigante tartufi, …    

Ugostitelji su imali priliku komunicirati sa predstavnicima tvrtke Alexander Commerce koja je lider u prodaji sitnog ugostiteljskog inventara. Kao i na svim dosadašnjim Wine ViP Eventima ulaz i sve je bilo BESPLATNO – degustacije vina, rakija, likera, sira i raznih delicija, a besplatna su bila i edukativna predavanja za sve goste iz turizma i iz povezanih grana djelatnosti uz turizam a koji žele unaprijediti svoje poslovanje. To su svim sudionicima omogućili organizatori, suorganizatori i domaćini ovog lijepog i vrlo korisnog događaja, a to su TZ Plitvička jezera, TZ Plitvičke doline, NP Plitvička jezera i Ricerca Mercato.

Prethodni članakKrčki pršut Žužić šampion 10. Dana hrvatskog pršuta
Sljedeći članakOtvoren 5. Hrvatski ruralni parlament
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.