Udruga ruralnog turizma Hrvatske nastavlja s održavanjem edukativnih terenskih radionica “Moj-seoski” o važnosti i promociji seoskog turizma. Radionice  u Slavoniji, Baranji i Podunavlju se održavaju 12.10. u Đakovu, 13.10. u Dalju, 14.10. u Belišću, 15.10. u Karancu, 18.10. u Iloku, 19.10. u Vinkovcima, 20.10. u Slavonskom brodu, 21.10. u Požegi i 22.10. u Slatini.

Nakon uspješno održanih radionica Središnjoj Hrvatskoj, Udruga ruralnog turizma Hrvatske nastavlja s održavanjem edukativnih radionica. Za Slavoniju, Baranju i Podunavlje predviđeno je 9 terenskih radionica. One se izvode u suradnji s lokalnim turističkim zajednicama i akcijskim grupama, a uz financijsku podršku Ministarstva turizma i sporta.

Pozivamo sve pružatelje usluga seoskog turizma, odnosno sve koji se istovremeno bave pružanjem ugostiteljskih ili turističkih usluga da se odazovu radionicama. Na njima se mogu upoznati s novim turističkim trendovima i prednostima digitalne promocije. Na radionicama koje traju dva sata predstavljamo i web aplikaciju moj-seoski.hr . Aplikacijom upravlja Ministarstvo turizma i sporta, a koja ima za cilj prikupiti podatke o pružateljima usluga. Upisom u aplikaciju, oni stječu pravo na besplatnu promociju na domaćem i inozemnim tržištima putem web stranice Hrvatske turističke zajednice hrvatska.hr . To bi svakako trebali iskoristiti, istaknula je Aleksandra Kuratko Pani, voditeljica Udruge ruralnog turizma Hrvatske.  

Prije dolaska na radionicu, sudionicima se preporučuje registracija u aplikaciji uz korištenje korisničkih uputa u brošuri “7 koraka do Vaše promocije na web stranici Croatia.hr”. Nakon svake radionice URTH održava i individualne konzultacije oko upisa.

U aplikaciju se upisuju poljoprivredna gospodarstva koja se bave pružanjem ugostiteljskih i turističkih usluga. Sam upis traje od 15 do 20 minuta. Prije upisa potrebno je pripremiti dokumentaciju i fotografije koje se prilažu u web aplikaciju. Podaci se mogu mijenjati 365 dana u godini. Pri tomu aplikacija predstavlja alat koji je u potpunosti prilagođen pružateljima usluga. Sve kako bi se kreirao prvi Digitalni katalog seoskog turizma RH.

Više informacijama o lokacijama i terminima održavanja radionica mogu se dobiti u lokalnim turističkim zajednicama i akcijskim grupama.

Do kraja godine, URTH će održati i 5 radionica u Istri i na Kvarneru. Također, i 12 radionica u Dalmaciji i Lici.

moj seoski udruga ruralnog turizma
https://moj-seoski.hr/

Sve stručne tekstove objavljene u Gospodarskom listu u razdoblju od 2016. do 2020. godine čitajte i u našoj Digitalnoj kolekciji koju možete naručiti ovdje

Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje
Prethodni članakAurora
Sljedeći članak2. Dani poljoprivrede, ribarstva i šumarstva u Zagrebu
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.