U Splitu 21.veljače, a u Zadru 22.veljače organizirana su dva fantastična Wine ViP Eventa sa vrlo velikom humanošću svih sudionika. Prvi su svoju humanost pokazali hoteli domaćini u Splitu hotel Amphora a u Zadru hotel Amare, zatim AlexanderCommerce tvrtka koja je osigurala vrhunske vinske čaše Schott Zwiesel za prikupljanje donacija, zatim PIK Vrbovec, Dukat President Hrvatska, restorani Šug, Zrno Soli, Evala, Chefovi i Mastechefovi, svi partneri – izlagači, govornici, svi gosti i uzvanici … i sa svojom donacijom pomogli su u realizaciji ove vrlo lijepe i humane priče.

U Splitu je za Sanus – Udrugu roditelja djece oboljele i liječene od karcinoma na humanitarnoj večeri i na Wine ViP Eventu sakupljeno je fantastičnih 3.924,58 eura a u Zadru za LIGU protiv raka ZADAR sakupljeno je samo na eventu vrlo lijepih 1.731,47 eura.

Oba događaja su bila vrlo lijepo posjećena i ostavila su vrlo lijep dojam. Atmosfera kao i uvijek vrlo pozitivna i vesela i sa vrlo velikom emocijom svih prisutnih jer su svi prepoznali veliko značenje ove humane note koju je organizator Dantes sa kompletnim timom pokrenuo.

Bogati programi događaja u Splitu je započeo sa panelom o kvaliteti enogastronomije Splitsko-dalmatinske županije i Hrvatske na kojem su gostovali direktorica TZG Splita Alijana Vukšić, pročelnica za turizam Matea Dorčić, zamjenik direktorice TZ SDŽ Joško Stella, ugostiteljski znalac i vlasnik restorana Zrno Soli iz Splita Ivica Vrdoljak, te poseban gost sommelierski prvak Austrije, Suvad Zlatić Suwi uz moderiranje novinarke Sandre Barčot.

A u Zadru niz edukacija je otvoren degustacijskom radionicom „4 vina – 1 regija: vinska revolucija sjeverne Dalmacije“ pod vodstvom Manuele Plohl. Prof., MA WSET certificirane edukatorice a predstavljena su vina Mas-vin, Kervin, Bora vina i Vina i likeri Fiolić.

Osim bavedenih radionica bile su tu i mnoge druge radionice o važnosti podizanja izvrsnosti usluge, mentorice i stručnjakinje za gostoljubivost Sanje Krmpotić pod nazivom Gostoljubivost – ključ budućnosti ugostiteljstva i turizma, te savjetnice i edukatorice za customer service, Svjetlane Ranek Franjul o moći emocije u ugostiteljstvu i hotelijerstvu.

Od voditeljice ključnih kupaca u Alexander Commercu, Ive Šetine, sudionici su imali priliku saznati sve što trebaju o najkvalitetnijim čašama, dok je Franckov barista, Tomislav Mraović i Zoran Trkulja demonstrirali su alternativne metode pripreme kave.

O Degrassi vinima u Splitu je govorio Moreno Degrassi a u Zadru Antonio Degrassi, a poseban bonus ovogodišnjem programu bila je radionica o Sake-u – japanskom eliksiru života, pod vostvom austrijskog sommelierskog prvaka Suvada Zlatića Suwija.

Program je zaključen druženjem s mnogobrojnim izlagačim kao i u uživanju u pravom enogastronomskom događaju. Mnogobrojne degustacije i prezentacije raznih lokalnih ali i regionalnih proizvođača a sve to je bilo uz klape i fantastičnu atmosferu.

Eventi su održani pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i sporta, te Ministarstva poljoprivrede Republike Hrvatske, a uspješnoj realizaciji je pridonio i niz partnera: Hrvatska turistička zajednica, Splitsko-dalmatinska županija, Turistička zajednica grada Splita, Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, Zadarska županija, Grad Zadar i TZG Zadra, Obrtnička komnora Zadarske županije, Alexandercommmerce, PIK Vrbovec, Dukat Hrvatska, RB Auto, hotel Amphora i hotel Amare i Auto Hrvatska Renault.

Idući tjedan se team Wine Vip Eventa seli na Kvarner gdje će 28.veljače 2024. godine u Rijeci u Grand hotelu Bonavia biti održano riječko izdanje ove jedinstvene manifestacije.

Foto: Agencija Ricerca Mercato

Prethodni članakNapolitankice
Sljedeći članakSve što niste znali o koprivi
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.