Sajam opreme za hotele, apartmane, restorane i ugostiteljske objekte HoReCa Adria održava se od 12. do 14. 11. u Opatiji, u Sportskoj dvorani Marino Cvetković. Više od 50 izlagača predstaviti će sve ono potrebno za opremanje objekta u turizmu, a tijekom sajma održati će se i niz predavanja, prezentacija i događanja

Ovo je prvi puta da regija Kvarner kao vodeća hrvatska turistička regija dobiva ovu vrstu sajma na kojemu svi oni koji se bave turizmom mogu vidjeti najnovije trendove, opremu za svoje objekte i usluge te na temelju toga kvalitetno pripremiti sezonu 2016. godine.

Na Sajmu će svoje proizvode i usluge namijenjene turizmu predstaviti više od 50 izlagača iz Hrvatske i inozemstva. Bogat izlagački program pokriva profesionalnu opremu za kuhinje, sitan inventar, stolno posuđe, dekore, zavjese, tende i uređenje interijera, namještaj za sobe i apartmane, opremu za hotelske sobe, samoposlužne praonice, sustave za profesionalno pranje i održavanje rublja, profesionalne sustave odvodnje, opremu za wellness, bazene i bazensku tehniku, sustave grijanja, brave, sustave zaključavanja i sefove, električna vozila, hotelsku kozmetiku, radnu odjeću te sve ostalo potrebno za kvalitetnu i profesionalnu opremu i uslugu u svim objektima u turizmu i ugostiteljstvu.

Osim samog izlagačkog dijela, sajam HoReCa Adria ima i bogat i atraktivan popratni program tijekom sva tri dana Sajma. U četvrtak, 12.11. u 13 sati se održava okrugli stol na temu Turizam na Kvarneru do 2020. godine. Ostatak popodneva biti će posvećen ugostiteljstvu, pa tako već u 14 sati počinje okrugli stol na temu Stanje i perspektive ugostiteljstva Kvarnera. Nakon toga slijedi prezentacija Porezne uprave Rijeka vezana uz porezni nadzor u ugostiteljstvu, te prezentacija mogućnosti financiranja ugostiteljske i turističke djelatnosti kroz EU Fondove.

U petak 13.11. suradnji s Fakultetom za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu organizira se natjecanje hotelskih domaćica u pripremanju kreveta, koje u prvi plan stavlja ovo u hotelijerstvu često zapostavljeno zanimanje. Međutim, upravo kvaliteta rada hotelske domaćice je često presudna za prvi dojam koji gost stiče o sobi i smještaju. Hotelske domaćice koje dolaze iz vrhunskih hrvatskih hotela (najmanje 4 zvjezdice) svoje će umijeće pokazati u pripremi kreveta sukladno pravilima struke, na način da se posteljina i jastučnice namjeste uz što je moguće manje doticaja rukama.

 

U poslijepodnevnim se satima odvija Forum obiteljskog smještaja Kvarnera. Skup je to na kojemu će svi pružatelji usluga smještaja u domaćinstvu moći vidjeti neke od najboljih primjera iz prakse Kvarnera i regije, biti će predstavljeni novi programi financiranja ovog sektora. Hrvatska turistička zajednica će ovdje premijerno predstaviti sustav e-visitor za prijavu gostiju, uz edukaciju o korištenju istog. Ministarstvo unutarnjih poslova će održati predavanje vezano uz sigurnost objekata, a biti će riječi i o aktualnoj temi energetskih certifikata.

Treći, završni dan sajma rezerviran je za kratka predavanja na temu Internet u turizmu. Poznati stručnjaci iz prakse govoriti će o prodaji putem interneta, marketingu na društvenim mrežama te portalima poput Trip Advisora. Predavanja se održavaju od 11 sati nadalje.

Sajam je projekt časopisa Turizam info, pokrenut s ciljem da na jednome mjestu spoji dobavljače iz sektora turizma sa hotelijerima, vlasnicima apartmana, restoraterima, ugostiteljima i svima ostalima koji se bave turizmom, a koji će na sajmu moći vidjeti nove trendove, tehnologije te razmijeniti iskustva. Sajam je organiziran uz pokroviteljstvo i uz podršku Grada Opatije.

 

Radno vrijeme sajma

 

Četvrtak 12.11. od 10 do 19 sati

Petak 13.11. od 10 do 19 sati

Subota 14.11. od 10 do 19 sati

 

Ulaz na sajam je besplatan za sve posjetitelje uz prethodnu registraciju
na www.horeca-adria.com.

 

 

e-mail: info@horeca-adria.com

Prethodni članakDoprinosi za dijete na OPG-u
Sljedeći članakStara kuća i plaćanje godišnjeg poreza
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.