1 koljenicu od 2 kg

150 g slanine

3 žlice mljevene

crvene paprike

malo origana i kumina

2 žlicemješavine povrća

100 mlpiva

3 oguljena krumpira

4 luka, peršin

manju glavicu češnjaka

1 glavu zelja

malo crnog papra u zrnu

lovorov list

ulje

sol

Koljenicu stavite u vatrostalnu zdjelu, dodajte sitno nasjeckani češnjak, origano, zrna crnog papra, kumin i lovorov list. Prelijte uljem, dodajte pivo i mljevenu crvenu papriku. Pokrijte posudu aluminijskom folijom i stavite u pečnicu. Pecite 120 minuta na temperaturi od 200 °C. Ispečenu koljenicu servirajte na pladnju s oba priloga.

PRILOG 1:
Narezan i oguljen krumpir stavite kuhati. Sitno nasjeckajte 3 luka, a 100 g slanine narežite na ploške. Kupus narežite na kockice. U posebnu posudu ulijte ulje i propržite luk. Dodajte slaninu i miješajte. Kad slanina požuti, dodajte narezani kupus, mješavinu začina i ostatak lovorova lista. Dodajte mljevenu crvenu papriku, sol i papar, nasjeckani peršin. Dolijte 500 ml vode i promiješajte.

PRILOG 2:
Nasjeckajte 1 glavicu luka, 50 g slanine i peršin. Kuhani krumpir maknite s vatre i isperite hladnom vodom. U posudu nalijte ulje i propržite luk. Na prženi luk dodajte komadiće slanine i promiješajte. Dodajte kuhani krumpir, peršin i papar.

Prethodni članakOstali članci u ovom broju
Sljedeći članakRoladice sa 4 okusa
Gospodarski list
Gospodarski list – sve što vrijedi znati u poljoprivredi Gospodarski list najstariji je i najčitaniji hrvatski časopis za poljoprivredu, s tradicijom dugom preko 180 godina. Kroz tri stoljeća pomaže poljoprivrednicima stručnim, aktualnim i korisnim sadržajem te i danas svakih petnaest dana stiže na adrese svojih vjernih pretplatnika. Naši autori su priznati stručnjaci, znanstvenici i poljoprivrednici. Uz tiskana i online izdanja, posjeduje bogatu biblioteku knjiga pod nazivom - Obitelj i gospodarstvo, organizira razne stručne konferencije iz područja agrobiznisa, kroz društvene mreže aktivno sudjeluje u svakodnevnici ljubitelja prirode i poljoprivrede. Opravdano je najveći specijalizirani - poljoprivredni medij u regiji. Cilj Gospodarskog lista je ostao isti od prvog broja – znanjem jačati poljoprivredu i selo.