width=Podloga:
Gotova svjetla biskvitna podloga – jedan sloj Ø 26 cm
Krema:
1 želatina u prahu
50 dag nemasnog
kravljeg sira
10 dag šećera u prahu
1 vanilin šećer
2 dl bijelog vina
5 dl slatkog vrhnja
Nadjev:
50 dag miješanog voća (kivi, mandarine, breskve iz kompota, kruške, jagode, dinje)
Preljev za tortu:
1 pakiranje svijetlog preljeva za tortu
1 žličica šećera
2,5 dl soka od jabuka

Priprema kreme: Želatinu namočite u 1 dl vina i ostavite oko 10 min. da nabubri. Sir pomiješajte sa šećerom, vanilin šećerom i ostatkom vina u kremastu smjesu bez grudica. Želatinu namočenu u vinu rastopite na pari i dodajte smjesi sa sirom. Čim se počne stvrdnjavati, lagano u nju umiješajte tučeno slatko vrhnje.
Priprema nadjeva: Voće očistite i izrežite na što tanje kriške.
Priprema preljeva: Preljev pripremite prema naputku na pakovanju preljeva za tortu.
Postupak: Podlogu stavite na pladanj na kojem ćete tortu poslužiti. Oko podloge namjestite obruč kalupa za tortu. Kremom premažite podlogu torte u kalupu i stavite pola sata u zamrzivač da se krema stisne. Na stisnutu kremu složite pripremljeno voće. Pripremljenom želatinom prelijte voće na torti i ostavite da želatinozni preljev postane čvrst. Prije posluživanja uklonite obruč kalupa za tortu.
Savjet: Ukoliko tortu pripremate za djecu umjesto bijelog vina možete staviti istu količinu jabučnoga ili narančinog soka. Vrijeme pripreme: 20 min.

Recept iz knjige Torte bez pećnice

Prethodni članakDalmatiner
Sljedeći članakLedena simfonija
Gospodarski list
Gospodarski list – sve što vrijedi znati u poljoprivredi Gospodarski list najstariji je i najčitaniji hrvatski časopis za poljoprivredu, s tradicijom dugom preko 180 godina. Kroz tri stoljeća pomaže poljoprivrednicima stručnim, aktualnim i korisnim sadržajem te i danas svakih petnaest dana stiže na adrese svojih vjernih pretplatnika. Naši autori su priznati stručnjaci, znanstvenici i poljoprivrednici. Uz tiskana i online izdanja, posjeduje bogatu biblioteku knjiga pod nazivom - Obitelj i gospodarstvo, organizira razne stručne konferencije iz područja agrobiznisa, kroz društvene mreže aktivno sudjeluje u svakodnevnici ljubitelja prirode i poljoprivrede. Opravdano je najveći specijalizirani - poljoprivredni medij u regiji. Cilj Gospodarskog lista je ostao isti od prvog broja – znanjem jačati poljoprivredu i selo.