Kokoline. Prhke slatke košarice s kokosom punjene finom kremom od čokolade raspametiti će sve ljubitelje ove neodoljive čokoladne – kokos kombinacije.

 src=Tijesto:
– 20 dag maslaca
– 10 dag šećera
– 10 dag kokosa
– 35 dag glatkog brašna
– 1 jaje

Krema:
– 4 žumanjka
– 20 dag šećera
– 20 dag čokolade
– 25 dag maslaca

Priprema tijesta: Od navedenih sastojaka umijesiti glatko tijesto i ostaviti ga 1 sat u hladnjaku. Kalupiće za košarice ili muffine namastiti, pa uvaljati u brašno. Od tijesta uzimati komadiće veličine oraha i prstima utisnuti u kalupe, tako da tijesto prekrije cijeli kalup. Ispeći košarice na 180 °C, 12 – 15 minuta tako da ostanu svijetle. Još tople istresti iz kalupa.

Priprema kreme: Kuhati na pari šećer i žumanjke, 20 – 30 minuta, a kad se zgusne, dodati sjeckanu čokoladu i dobro promiješati da se čokolada otopi. U hladno umiješati omekšan i izrađen maslac. Vrećicu za ukrašavanje napuniti kremom i puniti košarice. Ukrasiti jestivim ukrasima i kokosom.

Recept iz knjige „Kolači – čarolija užitaka 2

Prethodni članakBellissimo
Sljedeći članakTorta – Zalazeće sunce
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.