Upoznajte agenciju čiji tim vjeruje da uvijek ima prostora za napredak, a njihov ured, mjesto je u kojem kreativnost, smirenost i posvećenost čine temelj svakog projekta.  U dinamičnom svijetu marketinških agencija, Ranoco se ističe izuzetnom sposobnošću promocije ključnih događaja u turizmu i gospodarstvu.

Njihova filozofija temelji se na konstantnom usavršavanju vlastitih vještina, a izazovi i lekcije samo su koraci prema razvoju s ciljem pružanja najmodernijih rješenja pojedinom klijentu – u izgradnji snažnog i prepoznatljivog identiteta koji će svaki brend izdvojiti iz mase te ostaviti dugotrajan dojam na ciljanu publiku.

OGLAS

Dio značajnih manifestacija

Prošle godine bili su dio najznačajnije turističke manifestacije u Međimurju – Porcijunkulovo. Pažljivim planiranjem i implementacijom marketinških strategija, postigli su izvanredne rezultate, njihova uloga obuhvaćala je vođenje društvenih mreža, kreiranje atraktivnih grafičkih sadržaja, zakup medijskog prostora, odnose s javnošću te profesionalno fotografiranje. Također, Ranoco je bio partner i na nacionalnoj razini, kreirajući koncept promocije 5. Međunarodnog festivala pjenušaca u Višnjanu,  gdje su putem društvenih mreža i Google Ads kampanje dosegnuli širu publiku. Također, svoju stručnost pokazali su kroz marketinške aktivnosti kao i kreiranje grafičkih rješenja za festival Rocks & Stars @ Cave Romane u Vinkuranu.

Od tradicije do modernog brenda

Njihov fokus nije samo na prezentaciji klijentima, već na stvaranju radova koji odražavaju najsuvremenije trendove. Dio su razvoja priče Obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva Vrček iz Turčina koje je evoluiralo u modernu farmu sa zaokruženim ciklusom, a svoje poslovanje oplemenili su otvaranje boutique mesnice za čije je proizvode tim Ranoco osmislio ambalažu. Također sudjelovali su u kreiranju cjelokupnog vizualnog identiteta, uključujući radnu odjeću, cjenike, letke i ostale promotivne materijale kao i promo materijale plasirane u medije.

Predanost svakom projektu

Ponosni na odrađene projekte, pravu sreću predstavlja im lojalnost klijenata u raznim branšama od trgovine, ugostiteljstva, medicine, čiji su bitan faktor rasta i razvoja.

Naša misija nije samo pružiti uslugu, već ostaviti trag kroz kreativnost i predanost, jer naš uspjeh leži u uspjehu klijenata, ističe direktor Rafael Franjo Novak.

Ova agencija nikad ne miruje, konstantno smišljaju inovativna rješenja, kako bi osigurali da njihovi klijenti uvijek budu korak ispred. Stoga, ukoliko tražite partnera koji će vam pružiti ne samo uslugu, već inspiraciju i inovaciju, kontaktirajte agenciju Ranoco i zajedno kreirajte rast poslovanja stvarajući jedinstven identitet koji jamči tržišnu prednost. 

Foto: Porcijunkulovo, Vrček

ranoco.hr | ranoco@ranoco.hr | 099 215 4071

Prethodni članakVrhar stvorio međimursku travaricu
Sljedeći članakKakvu opasnost donosi japanski cvrčak u vinogradu?
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.