Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju obavila je nove isplate u sklopu IPARD mjere 202 „Priprema i provedba lokalnih strategija ruralnog razvoja“, koja se temelji na realizaciji lokalnih razvojnih strategija kojima upravljaju lokalne akcijske grupe (LAG) po principu „odozdo prema gore“. LAG -ovi s vlastitog “domaćeg” terena, osluškujući potrebe poljoprivrednika, predlažu projekte za razvoj ruralnih životnih i radnih uvjeta te diversifikaciju gospodarskih aktivnosti.   Nakon dva natječaja za mjeru 202,  Agencija za plaćanja sklopila je ugovore  za sufinanciranje 40 LAG -ova u iznosu od 36 milijuna kuna. Do sada je za sufinanciranje LAG -ova ukupno isplaćeno 1.516.278,61 kuna, a zadnje isplate išle su LAG -u Frankopan – 17.530,17 kn te LAG -u Zeleni trokut   – 52.613,39 kn.
 
Lokalnim akcijskim grupama (LAG) sufinancira se izrada studija za područje LAG -a, usavršavanje i obrazovanje zaposlenika, volontera te članova LAG -a, izrada promidžbenih materijala, organizacija promotivno -promidžbenih događaja, radionica, seminara i studijskih putovanja za članove i stanovnike LAG -a, plaće za zaposlenike LAG -a, najam ureda i režijske troškove ureda LAG -a te uredsku i računalnu opremu. Za  navedene troškove LAG -ovima se može odobriti maksimalni iznos od 450 000 kuna godišnje.  

 width=

Prethodni članakMožete li sami snositi posljedice suše?
Sljedeći članakJanjeći but punjen feta sirom i špinatom
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.