Ovim putem obavještavamo sve potencijalne korisnike mjere Investicije u vinarije i marketing vina iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. da je rok za prijavu i dostavu obvezne dokumentacije ponedjeljak, 31. ožujka 2014. u 23:59 sati.

 

Podsjećamo, Nacionalni program pomoći sektoru vina u razdoblju od 2014. do 2018. godine, predviđa tri mjere korištenja tzv. “vinske omotnice” koja služi vinarima i vinogradarima za financiranje svojih djelatnosti. Vinska omotnica iznosi 11,9 milijuna eura godišnje, a vinari i vinogradari mogu je koristiti kroz mjere:

  • Restrukturiranje i konverzija vinograda podrazumijeva ulaganja u strukturne promjene postojećih površina zasađenih vinogradima
  • Investicije u vinarije i marketing vina odnosi se na ulaganja u proizvodnju ili marketing vina te na razvoj novih proizvoda, procesa i tehnologija
  • Promidžba na tržištima trećih zemalja namijenjena je financiranju promidžbe na tržištima trećih zemalja i na taj način omogućuje povećanje izvoza vina izvan zemalja članica.

Korisnici ove mjere su fizičke osobe obveznici poreza na dohodak/dobit, mikro, mala, srednja poduzeća i velika poduzeća (s manje od 750 zaposlenih ili s prometom manjim od 200 milijuna EUR), upisani u Vinogradarski registar.
Za mikro, mala i srednja poduzeća maksimalna potpora iznosi 50% prihvatljivih troškova, a za velika poduzeća (s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna EUR) potpora iznosi 25% prihvatljivih troškova.

Ukupno prihvatljivi troškovi po projektu iznose 3.000.000 EUR, što znači da maksimalni iznos potpore po projektu za mikro, mala i srednja poduzeća iznosi 1.500.000 EUR od ukupno prihvatljivog troška. Za velika poduzeća (s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna EUR) maksimalni iznos potpore iznosi 750.000 EUR od ukupno prihvatljivog troška. Minimalni iznos potpore po projektu iznosi 5.000 EUR od ukupno prihvatljivog troška. Broj projekata odobrenih pojedinom korisniku u istoj godini nije ograničen, međutim u okviru iste financijske godine ne može se istom korisniku odobriti potpora u iznosu većem od 1.500.000 EUR za mikro, mala i srednja poduzeća odnosno 750.000 EUR za poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna EUR.

Ulaganja su moguća u izgradnju/rekonstrukciju nepokretne imovine, kupnju novih strojeva i opreme, uključujući i računalne programe te razvoj novih proizvoda, procesa i tehnologija u proizvodnji vina. Povrat se može ostvariti i za naknade za arhitekte i inženjere, konzultacijske naknade, studije izvedivosti i stjecanje prava na patente i licence.

 width=

Prethodni članakNewsletter 6/2014
Sljedeći članakInformativni izračun o ostvarivanju prava na plaćanja dostupan na AGRONET -u
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.