Na temelju glasova hrvatskih potrošača titulu “Odabrani proizvodi 2022. godine” odnijelo je 9 proizvoda.

Barcaffe Single Origin; Čokolino Protein Power; Vileda Steam 3.0.; Pampers Premium Care; Baiocchi Mulino Bianco; Wasa kompanije Barilla Hrvatske; Podere del Conte; Delizie del Sole trgovačkog lanca Eurospin; Konzumova linija Active Zone Protein+ proglašeni su pobjednicima Odabranog proizvoda godine za 2022. godinu.

„Odabrani proizvod godine” žig je broj 1 u svijetu. Temelji SE na strogoj metodologiji koja se dosljedno primjenjuje pod međunarodnom licencom “Voted Product of the Year” u više od 40 zemalja. U Hrvatskoj je prisutna od 2016. godine.

Svoje su nominacije za ovo prestižno priznanje mogli prijaviti svi novi ili poboljšani, inovativni proizvodi i usluge široke potrošnje, koji su na tržište lansirani u proteklih 21 mjesec.

Istraživanje odabira hrvatskih kupaca provela je renomirana agencija Nielsen IQ na nacionalno reprezentativnom uzorku u devet nominiranih kategorija proizvoda; kava, žitarice s proteinima, parni čistači, dječje pelene, keksi i hrskavi kruh te ekstra djevičansko maslinovo ulje, pasirana rajčica i mliječni proteinski proizvodi privatnih robnih marki.

Jako mi je drago što ove godine mogu biti uživo s vama. Velike čestitke svim pobjednicima. Drago mi je što ste pokazali povjerenje u naš žig i siguran sam da ćete ga iskoristiti kao alat za ostvarivanje boljih prodajnih rezultata na tržištu, izjavio je izvršni direktor licence Product of the year Adria, Gregor Gorenc.

Nakon jučerašnjeg svečanog proglašenja pobjednika, proizvodi imaju pravo koristiti i komunicirati prestižni žig u razdoblju od idućih 12 mjeseci. Budući da su privatne robne marke na tržištu sve važnije, već drugu godinu zaredom provodi se paralelno istraživanje. U njemu i proizvodi privatnih robnih marki mogu pokazati svoju atraktivnost i inovacije u vlastitim kategorijama. Tako su se ove godine istaknuli trgovci Konzum i Eurospin s ukupno tri pobjednička proizvoda.

Svi mi radimo za naše potrošače. Nagrada koja je temeljena upravo na njihovim mišljenjima je najdragocjenija je nagrada koju možete dobiti, zaključio je Gorenc.

Sve stručne tekstove objavljene u Gospodarskom listu u razdoblju od 2016. do 2020. godine čitajte i u našoj Digitalnoj kolekciji koju možete naručiti ovdje

Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje
Prethodni članakChromosul 80 za suzbijanje pepelnice, grinja i ostalih biljnih bolesti
Sljedeći članakAktualne mjere pomoći hrvatskim ribarima
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.