Božica Šimunčić, Martina Marušić Britvec i Ana Kordić iz Nikola Tesla Experience Center iz Karlovca, pobjednice su na natjecanju za Najbolju štrudlu Hrvatsku. Ovaj veseli ženski tim spravio je štrudlu od šljiva, jabuka i smokve i svojom su kombinacijom okusa oduševile žiri. I ove se godine natjecanje održalo u sklopu Štrudlafesta koji je brojne posjetitelje dočekao u Jaškovu, selu štrudle, nedaleko Ozlja gdje su se od 6. do 8. rujna kušale najslasnije štrudle, ali i brojne druge domaće delicije.

Ovu najslađu manifestaciju otvorio je Psihomodo Pop, a zatvorit će ju Toma. Brojne kreativne i gastro radionice dale su poseban šarm ovom događaju. Ambasadorice Štrudlafesta nesebično su dijelile s ljudima brojne savjete kako napraviti najbolju štrudlu.

Osim što se dobro jelo, i ove se godine Štrudlafestom vozilo, plovilo, šetalo, jahalo… Ove su godine stigli i gosti iz Austrije, ali i iz Amerike te pokazali svoje vještine u spravljanju ove slastice.

Ovo izdanje najslađeg događaja, u suradnji s HGSS-om, najmlađima je priredio i zip line. Mogla su se vidjeti i škotska goveda kao i zaviriti na tradicionalni gastro kutak.

Štrudlafest ima golemu podršku posjetitelja. Svake ga godine posjeti više od petnaest tisuća ljudi, no ne smijemo zaboraviti ni podršku HTZ-a, Grada Ozlja, TZ Područja Kupa te TZ Karlovačke županije koji su i ove godine dali vjetar u leđa ovom sjajnom projektu.

Osim u Jaškovu, na Štrudlafestu, u ovim slatkim zalogajima može se uživati i na Tjednu štrudle koji traje od 2. do 8. rujna u čak dvadesetak restorana diljem Karlovačke županije. Štrudle su dakako po promotivnim cijenama, a okusa je dovoljno da zadovolje svačiji ukus.

Prethodni članakZelinska kraljevina proživljava renesansu
Sljedeći članakOtvoren gastro festival u Topuskom
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.