U subotu 10. veljače, u Petom Kupeu u Zagrebu, održan je treći po redu Vinart Petit Tasting.

Raspoređen u dva trosatna dijela, Discovery i Icons, Petit je okupio nekoliko stotina stručnjaka, poznavatelja vina, ali i znatiželjnih kušača koji su u svakom dijelu imali priliku kušati pomno odabranih 40 vina.

Za ovogodišnju selekciju predstavljenih vina zaslužno je 25 sommeliera i vinskih stručnjaka iz Hrvatske koji su predložili svoje favorite. Među nominiranim vinima se u konačnici odabralo samo jedno vino po vinariji i potom sastavila konačna lista, razdvojena u dva dijela.  

Prvi dio, Discovery session, je brojne posjetitelje upoznao s nedovoljno afirmiranim vinima iznimne kvalitete, velikog potencijala, zbog kojeg zaslužuju biti otkrivena, dok je drugi dio, Icons session, kod posjetitelja izazvao posebnu znatiželju, jer se radilo o jedinstvenoj prilici usporednog kušanja velikog broja vinskih klasika koji su trajno obilježili vinsku scenu Hrvatske, a sve na jednom mjestu.

Ova slika ima prazan alt atribut ; naziv datoteke je VPT-Discovery-2.jpg

Petit Tasting bio je uvertira nizu vinskih događanja u organizaciji Vinarta u sljedećih nekoliko tjedana, a program se nastavlja s 26 vinskih radionica u Esplanadi 22., 23., 27., 28. i 29. veljače, te završava poznatim Vinart Grand Tastingom, profesionalnim dvodnevnim sajmom u Laubi 1. i 2. ožujka. Sve o nadolazećim događanjima pronađite na https://grandtasting-vinart.com/.


Foto: Matej Marjanović

Prethodni članakKolike su potpore za uzgojna udruženja u stočarstvu?
Sljedeći članakRooibos čaj djeluje blagotvorno na organizam
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.