Promatranjem ponude u trgovinama suvenira uočen je nedostatak inovativnih, autohtonih proizvoda koji bi bili interesantan poklon s putovanja. Također, analizom tržišta korporativnih poklona pčelinji proizvodi su vrlo malo zastupljeni, a sama pakiranja nisu uvijek reprezentativna. Pakovine pčelinjih proizvoda za očuvanje zdravlja već pokazuju suvremen i inovativan dizajn.

S ciljem promocije autohtonih suvenira i korporativnih/poslovnih poklona, apipreparata i apikozmetike  kao dijela inovativne ponude i prezentacije pčelinjih proizvoda Hrvatsko apiterapijsko društvo organizira ocjenjivanje suvenira i poklona na bazi meda i drugih pčelinjih proizvoda s međunarodnim sudjelovanjem.

Uvjet za sudjelovanje:

Proizvodi moraju biti adekvatno pripremljeni za tržište, sukladno važećoj zakonskoj regulativi ovisno iz zemlje iz koje dolaze.

Proizvodi pristigli na ocjenjivanje biti će ocjenjivani u sljedećim kategorijama:

  • Najbolji autohtoni suvenir (može biti i med u nacionalnoj staklenci ili neki drugi jednostavniji oblik pakiranja)
  • Najbolji suvenir u kojemu je zastupljen med ili medna mješavina (razne mješavine meda i voća i sl.)
  • Najbolji suvenir kojemu je med u sastavu (primjerice medeni bomboni, lizaljke, karamele, i sl.)
  • Najbolji alkoholni proizvod (suvenir) na bazi meda i drugih pčelinjih proizvoda
  • Najbolji suvenir za djecu
  • Najbolje pakiranje za Božićno darivanje djece
  • Najbolje pakiranje proizvoda za ljepotu i zdravlje (kozmetika, dodaci prehrani i sl.)
  • Najbolje pakiranje poslovnih poklona
  • Najbolja pakovina proizvoda za očuvanje zdravlja / apipreparata
  • Najbolja pakovina kozmetičkih proizvoda koji u sebi sadrže pčelinje proizvode

    Najbolje ocijenjeni proizvodi biti će nagrađeni. Nagrade i priznanja biti će dodijeljeni 7. 12. 2024. na Zagrebačkom velesajmu.

    Proizvode je potrebno dostaviti na adresu Hrvatskog apiterapijskog društva (HRVATSKO APITERAPIJSKO DRUŠTVO, PAŠKA 4, 10 000 ZAGREB)  najkasnije do 25.11.2024. godine.

    Ocjenjivanje proizvoda izvršiti će tročlano povjerenstvo.

    Također je moguće slanje i na paketomat na adresu BOX NOW Rapska ulica 14, 10 000 Zagreb (Hrvatsko apiterapijsko društvo Gordana Hegić  ghegic@gmail.com mob 0959106653 )  Za sva pitanja slobodno se obratite na: ghegic@gmail.com ili na mob +385 959106653 (viber i whatsapp )

    Foto: api-had.hr

    Prethodni članakŠenon – cvjetača ili brokula?
    Sljedeći članakZračne biljke – epifitska čuda elegancije
    Gospodarski list
    Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.