Američki blogeri koji prate globalnu vinsku i gastro scenu posjetili su Zagrebačku županiju. Upoznali su se s bogatom eno i gastro ponudom ovog kraja. Boravili su dva dana u zelenom zagrebačkom prstenu pod motom “Croatia full of flavours” – Hrvatska puna okusa. Organiziran je obilazak Podruma Philipecz (Bermet Filipec), Vinarije Korak; Izletišta vinogradarske kuće Roberta Braje, PG Šember, Vinarije Jagunić i Vina Kolarić  (Coletti).

Novinari Todd Goudbout osnivač WineCompass.com i Richard Auffrey autor poznatog bloga Passionate Fodie obišli su Samobor i Plešivicu. Upoznali su se s vinima i vinarijama Plešivičke vinske ceste. Upoznali su se s bogatom povijesti Samobora uz degustacije tradicionalnih proizvoda poput nezaobilazne samoborske kremšnite. Samoborska kremšnita je na listi nematerijalne kulturne baštine, ali i jedinstvenog samoborskog bermeta i muštarde.

Posjet američkih novinara organizacijski potpisuje Croatian Premium Wine Imports, Inc., USA uz partnere CNTB USA, Turkish Airlines, Graševina Croatica, Vinistra te brojne individualne vinarije s ciljem promocije eno-gastro ponude Hrvatske kao razloga za dolazak u destinaciju, ali i upoznavanja sa kulturnim znamenitostima Hrvatske.

Prema informacijama ankete MMGY’s Travel Intelligence, eno-gastro scena je drugi najvažniji faktor po kojem američki putnik odlučuje o destinaciji za odmor. Dvije godine ranije bio je na desetom mjestu.

-Ovo je prilika da naše vinarije i vinske ceste te naše autohtone gastro proizvode predstavimo američkom tržištu. Nalazimo se nadomak zračne luke i na korak od metropole te svakako imamo veliki potencijal na ovom tržištu. Upravo eno i gastro scena je jedan od naših najjačih aduta. Ovu smo priliku iskoristili za promociju naših vinarija i destilerija te naše gastronomske ponude, istaknula je direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije Ivana Alilović. Dodala je kako je važno da su vinari imali priliku svoje proizvode predstaviti i uvoznicima. Oni hrvatska vina predstavljaju na američkom tržištu.

Naime, Mirena Bagur i Win Burke su bračni par koji hrvatska vina izvozi i predstavlja na američkom tržištu. Također su boravili u Zagrebačkoj županiji u sklopu studijskog putovanja novinara i blogera. Vinari Zagrebačke županije imali su priliku predstaviti svoje proizvode osim novinarima i uvoznicima za prekoocenasko tržište.

Sve stručne tekstove objavljene u Gospodarskom listu u razdoblju od 2016. do 2020. godine čitajte i u našoj Digitalnoj kolekciji koju možete naručiti ovdje

Pretplatnici na sadržaj Gospodarskog lista ostvaruju pravo na besplatne savjete. Ako ste pretplatnik postavite pitanje klikom ovdje
Ako se želite pretplatiti to možete učiniti ovdje
Prethodni članakEuropski dan parkova
Sljedeći članakDođite u Osijek 27. svibnja i uživajte u najboljim graševinama Hrvatske!
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.