Malo je gradova i kompanija koje imaju tako bogatu i slavnu tradiciju u proizvodnji likera kao što ih imaju Zadar i Maraska. Više od pet stoljeća iskustva i bogate tradicije proizvodnje likera i alkoholnih pića pretočeno je u današnju tvrtku. Likeri poput Pelinkovca, Maraschina, Orahovca i Amarena Višnjevca neizostavni su u svakom domu, kafiću i restoranu. Za biti najbolji na tržištu u segmentu likera kroz dugi niz godina zaslužna je upravo kvaliteta naših proizvoda kao pažnja koju pridajemo svakom pomno odabranom sastojku, bilo da se radi o neponovljivoj višnji Maraski ili domaćem zelenom orahu.
Kako bi iznova oduševljavali  dobro poznatim okusom Maraskinog Orahovca, pripravljenog po tradicionalnoj recepturi, isključivo od domaćih oraha, potrebni ste nam baš Vi. Kao i svake godine do sada tvrtka Maraska d.d. otkupljuje najkvalitetnije zelene orahe na hrvatskom tržištu za proizvodnju svog slavnog likera okrunjenog ISCRO medaljom kvalitete za 2016./2017. Cijena otkupa oraha je 6kn/kg, a otkup se vrši u Zadru svakim danom od 12.06. do 19.06.2017., na adresi Biogradska cesta 64A, u sklopu kompleksa poduzeća MARASKA d.d. Za više informacija možete nas kontaktirati na E-mail – maraska@maraska.hr ili na tel.- 023/208-800
Neka priča ide dalje…

Prethodni članakDan polja Bc sorata strnih žitarica
Sljedeći članakZašto je proces piliranja sjemena kod nekih kultura postao nepotreban?
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.